Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je browser is Internet Explorer of Firefox. (Of Opera, of Safari, maar ik denk niet dat je zo'n nerd bent. ![]() Browsers zijn ingewikkelde stukken software die constant worden uitgebreid, vernieuwd en verbeterd. Dat heet updaten. Vaak doet je browser dat vanzelf en merk je er weinig van, maar soms staat die optie uitgevinkt en werk je dus met een verouderde versie die nooit geupdate wordt. Dat hoeft niet per se slecht te zijn, maar je computer is dan wel minder goed beveiligd tegen dingen die zich via een browser op je pc kunnen installeren. Ook kan 'ie dan na een tijdje een beetje vreemd gaan doen, omdat de verouderde software niet goed snapt wat 'ie aanmoet met allemaal nieuwe shit, bijvoorbeeld. Imbedded video's van YouTube zijn een relatief nieuw verschijnsel, dus als je browser lang niet geupdate is, kan het best zijn dat 'ie niet goed snapt hoe 'ie daar precies mee moet omgaan. Tot zo ver het semi-technische verhaal. Als je Internet Explorer hebt dan kan ik je eigenlijk niet verder helpen want dat gebruik ik al jaren niet meer, maar als je Firefox hebt dan moet je bovenin het menu naar Help en dan naar 'Controleren op updates'. (Of 'Search for updates', als je de Engelse versie hebt.) Ik kan me voorstellen dat het bij Internet Explorer ook ongeveer op dezelfde manier werkt, maar dat weet ik niet zeker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met IE is het alleen een lastig verhaal, volgens mij, omdat je dan misschien per se een legale versie van Windows moet hebben. In ieder geval is dat met Windows Media Player wel zo en ik geloof dat ze dat bij steeds meer software aan het doorvoeren zijn. Je hebt er bovendien niet zo'n handig knopje zoals bij Firefox, dat je zegt van 'hoiii zoek even voor me uit welke versie ik heb en doe dan de nieuwste plz maar ik wil er geen last van hebben en je moet m'n bookmarks met rust laten ktnx'. Ik weet niet welke versie je nu hebt, maar misschien kun je hierheen en dan gewoon IE7 downloaden en installeren. Kan geen kwaad, denk ik. Of je schakelt gewoon over op Firefox natuurlijk, want dat is superieur op alle fronten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh wacht, ik heb al iets nuttigs gevonden:
To safely and securely download Internet Explorer 7, open a new browser window and type one of the following URLs: * http://www.microsoft.com/ie - to reach Internet Explorer 7 download area * http://www.microsoft.com/windowsupdate - to download Internet Explorer 7 and any other security updates available for your computer En dit is denk ik ook handig om even te checken: To turn on Automatic Updates: 1. Click Start, and then click Control Panel. 2. Depending on which Control Panel view you use, Classic or Category, do one of the following: * Click System, and then click the Automatic Updates tab. * Click Performance and Maintenance, click System, and then click the Automatic Updates tab. 3. Click the option that you want. Make sure Automatic Updates is not turned off. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je toch IE wil blijven gebruiken dan kun je misschien beter van de updates afblijven totdat iemand er naar kan kijken, ja. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb het trouwens ook niet meer gehad, gisteren (of eergisteren) twee keer en vandaag een keer, dat was het. |
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom niet gewoon de "de vereniging en haar bezittingen", ik ben niet zo van de naamvallen. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
De Kantine |
I just want your extra time and your, tugudugudugudugudugu... SAAI (# 196) Uice | 500 | 06-05-2008 10:09 | |
De Kantine |
Ja, we weten nu wel dat het saai is #189 Swlabr | 500 | 26-04-2008 10:29 | |
De Kantine |
Naar de saaien! #189 Verwijderd | 1 | 24-04-2008 22:00 | |
De Kantine |
Het regent, het regent, de pannetjes worden saai. #188 Cherry Springs | 3 | 23-04-2008 15:45 | |
De Kantine |
Zalig zijn de saaien! #187 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 15:41 |