Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2008, 20:58
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Gisteren een of ander raar gesprek en nu kreeg ik opeens gewoon een gitaarbeginstukje Ik snap er echt geen fuck van en vind het eng dat opeens gewoon iets begint van geluid, altijd als ik op beantwoorden duw en niet snel reageren, en ik heb het verder nog nooit gehad dat ik gewoon opeens muziekje kreeg.
Doe je tab-enter? Misschien dat je dan per ongeluk YTfilmpjes start ofzo?
Oud 21-04-2008, 20:59
Verwijderd
Nee nooit, ik doe alles met mn muis. Ik zal zelf wel weer een afwijking hebben
Oud 21-04-2008, 21:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee nooit, ik doe alles met mn muis. Ik zal zelf wel weer een afwijking hebben
Cookies & geschiedenis ff verwijderen?
Oud 21-04-2008, 21:01
Fantôme
Fantôme is offline
*prrtl* naja, dan zie ik morgen wel of mijn killer nu ook dood is....
Oud 21-04-2008, 21:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*prrtl* naja, dan zie ik morgen wel of mijn killer nu ook dood is....
Je kan ook eens rebels doen en niet om 10 uur naar bed gaan!
Oud 21-04-2008, 21:06
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Je kan ook eens rebels doen en niet om 10 uur naar bed gaan!
man, ik ben kapot van vandaag. als ik nu niet naar bed ga stort ik in achter mn computer
Oud 21-04-2008, 21:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
man, ik ben kapot van vandaag. als ik nu niet naar bed ga stort ik in achter mn computer
Wat heb je gedaan dan?
Oud 21-04-2008, 21:07
Verwijderd
dorie, nog steeds geen spelleider te zien
Oud 21-04-2008, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Cookies & geschiedenis ff verwijderen?
Done
Oud 21-04-2008, 21:08
Swlabr
Swlabr is offline
Hallo.
Oud 21-04-2008, 21:09
Verwijderd
Darkie!
Oud 21-04-2008, 21:10
Swlabr
Swlabr is offline
Lisaaah!
Oud 21-04-2008, 21:11
Verwijderd
Het was heel koud op mn kamer en nu is mijn verwarming volledig open maar ik lig er met mijn voeten op en nu moet ik die steeds verplaatsen want het is te warm
Oud 21-04-2008, 21:12
Swlabr
Swlabr is offline
Rightio.
Oud 21-04-2008, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Whut?

Stephan vertaal aub wat moet ik doen?

Je browser is Internet Explorer of Firefox. (Of Opera, of Safari, maar ik denk niet dat je zo'n nerd bent. ) Dat is dus zeg maar het ding waarmee je, eh, het internet op kan. Het venster waar je nu in zit.
Browsers zijn ingewikkelde stukken software die constant worden uitgebreid, vernieuwd en verbeterd. Dat heet updaten. Vaak doet je browser dat vanzelf en merk je er weinig van, maar soms staat die optie uitgevinkt en werk je dus met een verouderde versie die nooit geupdate wordt.
Dat hoeft niet per se slecht te zijn, maar je computer is dan wel minder goed beveiligd tegen dingen die zich via een browser op je pc kunnen installeren. Ook kan 'ie dan na een tijdje een beetje vreemd gaan doen, omdat de verouderde software niet goed snapt wat 'ie aanmoet met allemaal nieuwe shit, bijvoorbeeld.

Imbedded video's van YouTube zijn een relatief nieuw verschijnsel, dus als je browser lang niet geupdate is, kan het best zijn dat 'ie niet goed snapt hoe 'ie daar precies mee moet omgaan.

Tot zo ver het semi-technische verhaal. Als je Internet Explorer hebt dan kan ik je eigenlijk niet verder helpen want dat gebruik ik al jaren niet meer, maar als je Firefox hebt dan moet je bovenin het menu naar Help en dan naar 'Controleren op updates'. (Of 'Search for updates', als je de Engelse versie hebt.) Ik kan me voorstellen dat het bij Internet Explorer ook ongeveer op dezelfde manier werkt, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 21-04-2008, 21:16
Verwijderd
Ja ik weet wel wat updaten en een browser is my god je moet me nu dom vinden, maar het ging erom dat ik niet weet hoe ik dat zou meoten doen.

Ik heb trouwens wel IE en geen probleme nverder dan dit
Oud 21-04-2008, 21:17
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tot zo ver het semi-technische verhaal. Als je Internet Explorer hebt dan kan ik je eigenlijk niet verder helpen want dat gebruik ik al jaren niet meer, maar als je Firefox hebt dan moet je bovenin het menu naar Help en dan naar 'Controleren op updates'. (Of 'Search for updates', als je de Engelse versie hebt.) Ik kan me voorstellen dat het bij Internet Explorer ook ongeveer op dezelfde manier werkt, maar dat weet ik niet zeker.
IE moet je, voor zover ik weet, via een speciale pagina updaten of via Windows zelf.
Oud 21-04-2008, 21:17
Verwijderd
EN WAAROM IS DE UITSLAG ER NOG NIET AAAAAAAAHHHHHH
Oud 21-04-2008, 21:18
Verwijderd
Ik heb nog nooit zelf iets geupdate van internet explorer volgens mij Maar soms af en toe kijkt iemand naar mijn computer en misschien doet hij dat stiekem al voor me
Oud 21-04-2008, 21:21
TRA
TRA is offline
Haxx0rs
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 21-04-2008, 21:23
Verwijderd
Wat een gedoe nou ben ik bang dat ik weer rare dingen krijg als ik kwoot enzo
Oud 21-04-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet wel wat updaten en een browser is my god je moet me nu dom vinden, maar het ging erom dat ik niet weet hoe ik dat zou meoten doen.

Ik heb trouwens wel IE en geen probleme nverder dan dit
Oh haha. Nouja, er zijn heel veel mensen die niet weten wat browsers zijn, dus ik nam dat maar voor het gemak aan. Ik vind je niet dom, hoor.

Met IE is het alleen een lastig verhaal, volgens mij, omdat je dan misschien per se een legale versie van Windows moet hebben. In ieder geval is dat met Windows Media Player wel zo en ik geloof dat ze dat bij steeds meer software aan het doorvoeren zijn. Je hebt er bovendien niet zo'n handig knopje zoals bij Firefox, dat je zegt van 'hoiii zoek even voor me uit welke versie ik heb en doe dan de nieuwste plz maar ik wil er geen last van hebben en je moet m'n bookmarks met rust laten ktnx'.

Ik weet niet welke versie je nu hebt, maar misschien kun je hierheen en dan gewoon IE7 downloaden en installeren. Kan geen kwaad, denk ik.

Of je schakelt gewoon over op Firefox natuurlijk, want dat is superieur op alle fronten.
Oud 21-04-2008, 21:33
Verwijderd
...de vereniging of één harer bezittingen...

is het niet één hare bezittingen?
Oud 21-04-2008, 21:34
Verwijderd
Ow maar ik had illegaal windows en ik ga neit weer op iets updaten klikken want de vorige keer kwamen ze erachter dat ik een vuile dief ben en had ik nog 30 dagen om over te schakelen op legale software dus dat vond ik niet grappig, ik wacht wel tot iemand ernaar kijkt
Oud 21-04-2008, 21:35
Verwijderd
Oh wacht, ik heb al iets nuttigs gevonden:

To safely and securely download Internet Explorer 7, open a new browser window and type one of the following URLs:

* http://www.microsoft.com/ie - to reach Internet Explorer 7 download area
* http://www.microsoft.com/windowsupdate - to download Internet Explorer 7 and any other security updates available for your computer

En dit is denk ik ook handig om even te checken:

To turn on Automatic Updates:

1. Click Start, and then click Control Panel.
2. Depending on which Control Panel view you use, Classic or Category, do one of the following:
* Click System, and then click the Automatic Updates tab.
* Click Performance and Maintenance, click System, and then click the Automatic Updates tab.
3. Click the option that you want. Make sure Automatic Updates is not turned off.
Oud 21-04-2008, 21:39
TopDrop
TopDrop is offline
IE
Oud 21-04-2008, 21:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
IE
Underrated.
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik heb al iets nuttigs gevonden:

To safely and securely download Internet Explorer 7, open a new browser window and type one of the following URLs:

* http://www.microsoft.com/ie - to reach Internet Explorer 7 download area
* http://www.microsoft.com/windowsupdate - to download Internet Explorer 7 and any other security updates available for your computer

En dit is denk ik ook handig om even te checken:

To turn on Automatic Updates:

1. Click Start, and then click Control Panel.
2. Depending on which Control Panel view you use, Classic or Category, do one of the following:
* Click System, and then click the Automatic Updates tab.
* Click Performance and Maintenance, click System, and then click the Automatic Updates tab.
3. Click the option that you want. Make sure Automatic Updates is not turned off.
Komen ze dan niet opnieuw achter illegale software? En waar zie ik dan welke versie ik nu heb? Kan best zijn dat ik wel de nieuwste heb hoor
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Komen ze dan niet opnieuw achter illegale software? En waar zie ik dan welke versie ik nu heb? Kan best zijn dat ik wel de nieuwste heb hoor
Doe maar niet lies
Oud 21-04-2008, 21:43
TRA
TRA is offline
We hebben met een echte nerd te maken.
Oud 21-04-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ow maar ik had illegaal windows en ik ga neit weer op iets updaten klikken want de vorige keer kwamen ze erachter dat ik een vuile dief ben en had ik nog 30 dagen om over te schakelen op legale software dus dat vond ik niet grappig, ik wacht wel tot iemand ernaar kijkt
Haha, ja, daarom is IE dus ook zo stom. Of nouja, op zich is het begrijpelijk dat Windows wil dat iedereen braaf hun overpriced crap koopt en daarom allemaal veiligheidsmaatregelen neemt, maar als je dan toch 'illegaal' bezig bent dan kun je dus beter gewoon Winamp/Firefox gebruiken in plaats van WMP/IE, omdat je dan geen gezeik krijgt.

Maar als je toch IE wil blijven gebruiken dan kun je misschien beter van de updates afblijven totdat iemand er naar kan kijken, ja.
Oud 21-04-2008, 21:46
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maar als je dan toch 'illegaal' bezig bent dan kun je dus beter gewoon Winamp/Firefox gebruiken
winamp en firefox zijn gratis hallo niks illegaals aan..
Oud 21-04-2008, 21:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Illegale windows bedoelt ze.
Oud 21-04-2008, 21:48
Verwijderd
Citaat:
We hebben met een echte nerd te maken.
Ik heb mijn pc zelf samengesteld en zelf in elkaar geschroefd en toen is hij niet ontploft. Dus toen heb ik 'm een nieuw harde schijf-rekje cadeau gedaan en nu klinkt m'n harde schijf als een lieve tevreden hommel. En ik heb een tooltje om de temperaturen van de verschillende onderdelen in de gaten te houden, die heb ik vaak openstaan want ik vind het leuk om daar naar te kijken.
Verwijderd
ik ga dood maar ik wil bevestiging
Verwijderd
Citaat:
Wat DP zegt.
Verwijderd
Citaat:
...de vereniging of één harer bezittingen...

is het niet één hare bezittingen?
Normaal stikt het hier van de Sprachegestapo
Verwijderd
Citaat:
Doe maar niet lies

Citaat:
Haha, ja, daarom is IE dus ook zo stom. Of nouja, op zich is het begrijpelijk dat Windows wil dat iedereen braaf hun overpriced crap koopt en daarom allemaal veiligheidsmaatregelen neemt, maar als je dan toch 'illegaal' bezig bent dan kun je dus beter gewoon Winamp/Firefox gebruiken in plaats van WMP/IE, omdat je dan geen gezeik krijgt.

Maar als je toch IE wil blijven gebruiken dan kun je misschien beter van de updates afblijven totdat iemand er naar kan kijken, ja.
Haha ja ik doe maar fijn niks

Ik heb het trouwens ook niet meer gehad, gisteren (of eergisteren) twee keer en vandaag een keer, dat was het.
Oud 21-04-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon harer.
Oud 21-04-2008, 21:54
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik zou 'harer' kiezen, aangezein het ook 'zijner' is, maar dat argument slaat natuurlijk als een blad op een hommel.

Maar waarom niet gewoon de "de vereniging en haar bezittingen", ik ben niet zo van de naamvallen.
Lethe
Lethe is offline
Ik wist helemaal niet dat IE geld kost. Dan heb ik zeker ook iets illegaals. Maar ik wil niks anders dan IE.
TopDrop
TopDrop is offline
Wie heeft er dan ook illegale windows met gezeur ;x
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik heb mijn pc zelf samengesteld en zelf in elkaar geschroefd en toen is hij niet ontploft. Dus toen heb ik 'm een nieuw harde schijf-rekje cadeau gedaan en nu klinkt m'n harde schijf als een lieve tevreden hommel. En ik heb een tooltje om de temperaturen van de verschillende onderdelen in de gaten te houden, die heb ik vaak openstaan want ik vind het leuk om daar naar te kijken.
Ik vind jou een beetje vreemd.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat IE geld kost. Dan heb ik zeker ook iets illegaals. Maar ik wil niks anders dan IE.
IE is gratis. Windows alleen niet. En dáár gaat het fout.
Oud 21-04-2008, 21:55
TRA
TRA is offline
Citaat:
Meestal zit IE gewoon gratis bij Windows.
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft er dan ook illegale windows met gezeur ;x
ik had geen gezeur ja een keer omdat ik op het verkeerde had geklikt en nou mocht ik nergens meer zelf op klikken
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
IE is van Microsoft en zit standaard bij Windows. En voor Windows moet je betalen. Alleen zijn ze bij Microsoft zo slim geweest om ervoor te zorgen dat het meegeleverd wordt bij nieuwe pc's. Dan betaal je er dus voor bij aanschaf van je pc.
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
IE is gratis. Windows alleen niet. En dáár gaat het fout.
Oh. Mijn windows is niet illegaal.
Oud 21-04-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou een beetje vreemd.
Haha
Oud 21-04-2008, 21:57
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
IE is van Microsoft en zit standaard bij Windows. En voor Windows moet je betalen. Alleen zijn ze bij Microsoft zo slim geweest om ervoor te zorgen dat het meegeleverd wordt bij nieuwe pc's. Dan betaal je er dus voor bij aanschaf van je pc.
Ook lullig.

Regels voor berichten