Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm nice eerste date gehad, ze gaat nu voor paar weken naar thailand, maar komt wel een vervolg denk ik..
verder krijg ik onwijs veel aandacht van een 8 jaar oudere dame, ze is mooi en zeker lachen, maar 31... hmmmm.. eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd voor meisjes! |
![]() |
||
Citaat:
Succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm hij gaat in oktober twee weken met zijn vader op vakantie. Hardstikke leuk voor hem natuurlijk, maar daardoor kan hij niet met mij naar Lowlands, niet naar Londen en zit er volgend jaar zomer ook weinig in gok ik zo en daar baal ik dan wel weer van en dat kan ik dan ook weer niet voor me houden.
|
Verwijderd
|
Is het verliefdheid te noemen als je 5 dagen niet gegeten hebt, aan bijna niets anders meer kunt denken dan aan hem en de hele tijd slome jazzmuziek draait?
Ik dacht dat je vrolijk werd van verliefdheid, maar ik word gewoon een zombie. Onzeker, neurotisch en zwijgzaam. Damn deze verliefdheid. Zo irrationeel en zinloos. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
niet echt relationeel, maar toch:
ik ga m'n tattoo laten verwijderen !! ![]() ergens toch een beetje relationeel hoor, mijn vriend is niet zo tattoo-ig en ik denk dat hij dat wel fijn gaat vinden ![]() kost pokkeveel geld, maar er moet zo'n tien weken tussen de behandelingen zitten, dus normaal gezien wordt dat geen probleem. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Da's toch wel erg, dat je op je 23e al een tattoo laat verwijderen. Lesje voor iedereen die er een wil nemen
![]() OT: Zie 'm veel deze week, leuk :] Morgen uit eten, donderdag zie ik 'm wel tijdens het uit gaan, vrijdag de hele dag in bed liggen mwahahah. Oh en zaterdag moet ik mee naar Duitsland, aaah. Ich muss geschwind üben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Het gebruikelijke: Dus niet veel boeiends, kan mij er niet druk om maken, etc.. ![]()
||
Citaat:
![]() Dit soort situaties zijn altijd verrot, sterkte! OT: Ik weet het niet zo goed. De ene keer erger ik me dood aan mijn vrienden, de andere keer, zoals vandaag, is het super gezellig. Het ligt gewoon aan mij, ik kan niet omgaan met stress en dan is elke prikkel te veel. Met mijn beste vriend weet ik het allemaal niet. Sinds hij weer terug is bij dat meisje is alles veranderd. Ik durf gewoon niet meer zomaar te bellen/te smsen, bang dat ze boos wordt, dat ze gaat zeiken, dat zij relatieproblemen krijgen door mij en ik het verpest voor hem (ook al zou ik het liefst willen dat ze uit elkaar gaan, maar goed zo'n trut ben ik ook weer niet, als hij gelukkig met haar is... ook al betwijfel ik dat, maar hij zoekt het zelf maar uit). Ik weet gewoon dat ze nog steeds denkt dat ik hem terug wil, ook al is het al vier jaar uit ofzo en waren we allang weer bij elkaar geweest als we dat hadden gewild ![]() Ik houd mijn handen er maar vanaf (overigens bedoel ik dit niet in letterlijke zin). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een kennis van mij op fysiotherapie heeft vandaag mijn nummer gevraagd.
Leuk zou je zeggen. Maar... hij is 36 ![]() Ik wist wel dat hij me wel zag zitten, daarvoor maakte hij iets teveel toenadering en ik voelde me ook best wel gevleid (hij is niet lelijk voor iemand van 36), maar als het zo puntje bij paaltje komt. Ik schrok me dood. Ik stribbelde eerst een beetje tegen, maar toen kwam hij al met een potlood en zijn sportkaart aanzetten, of ik het daar maar even op wilde schrijven. Dus ik krabbelde het heel snel neer. Ben ik later toch maar ff teruggelopen om te zeggen dat ik het een beetje vreemd vond dat mijn nummer nu op zijn kaart stond. Toen maar uitgegumd ![]() Toen wilde hij mij zijn nummer geven en of ik ook maar naar een feestje van hem wilde komen, in het huis van vrienden van hem. Toen ik ehhh... zei was de boodschap wel duidelijk, geloof ik. Ik had het kunnen weten, toen ik nog een relatie had een paar maanden terug zei mijn fysiotherapeute: 'O je hebt een vriend, nou anders was **** er met je vandoor gegaan.' Ik weet niet hoe ze daar was bijgekomen, maar goed. Schrik alom, en nu vind ik hem toch wel een heel klein beetje zielig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus we gaan weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had vorige week zelfs ineens een 'nervous breakdown' op m'n werk, mede omdat ik gewoon niet weet wat ik met hem aan moet. Hopelijk spreken we snel weer af, want dan kan ik mss een beetje zien hoe het zit tussen ons, of in een dronken waas een move maken. *zuuuuuucht* Gelukkig zijn al m'n vrienden wel superlief voor me en ik ben blij dat ik ze ken enzo. Jammergenoeg zie ik ze te weinig, maar dat komt nog wel goed.
|
Wauw, weer echt een gezellige avond gehad. Samen met m'n huisgenoot gekookt en biertjes gedronken
![]() ![]()
||
Citaat:
Dank je. ![]() Succes met je beste vriend; eerlijk zijn lijkt me nog altijd het best...
||
Citaat:
Uiteindelijk heeft veel leuke dingen doen me er echt vanaf geholpen, en, ik geef het toe, er was een jongen die me ook wel heeft geholpen. Misschien heeft zij dat ook wel? Meestal weet je pas wat je kwijt bent nadat je het bent verloren, hè? Gemis slijt. Doe genoeg leuke dingen, dan komt het vast goed met je ![]() In de liefde is men vaker wispelturig dan je zou verwachten! Het komt wel goed met je, genoeg afleiding zoeken en realistisch zijn: er zijn meer leuke meisjes op aarde. Je ziet het alleen nu niet. Tunnelvisie noem ik dat ![]() En over mijn beste vriend: hij weet hoe ik er over denk. Ik praat er niet meer over, alleen maar slecht voor de sfeer en bij hem komt het aan alsof ik de hele tijd preken geef. We gaan wel met elkaar om, maar praten nooit over haar. Ik heb hem net toch wel gebeld om te vragen of hij naar iets - voor mij - belangrijks komt, volgens afspraak - en natuurlijk belde ik terwijl hij bij haar zat ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder: Tsja... Onze relatie is de laatste weken naar een heel ander niveau gegaan. Nu hadden we al heel wat voor de kiezen gekregen, maar natuurlijk veranderen er dingen, bij allebei. En dat is niet altijd leuk, maar vooral heel confronterend, verwarrend en pijnlijk soms. Toch is er dat gevoel van: Wij redden het wel want wij horen bij elkaar. No matter what. En weten dat die basis er is, is verdorie fijn ![]() En eigenlijk heeft het ook wel wat; weg die roze wolkjes, weten dat je elkaar wel eens vreselijk pijn doet, weten dat niet alles leuk is, dat alle liefdesliedjes stiekem eigenlijk gewoon bullshit zijn en dan toch dwars door dat alles heen voor elkaar kiezen omdat je stomweg van de ander houdt en voor elkaar gekozen hebt. Wij horen, klaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder heb ik net te horen gekregen dat mijn diplomauitreiking sowieso niet doorgaat ook al moet ik nog een cijfer terugkrijgen omdat ik een of ander achterlijk portfolio-onderdeel mis ![]() |
![]() |
|
Alles gaat goed, maar ik voel me niet fantastisch, een beetje onzeker. Kan met hormonen te maken hebben, dus ik negeer het maar.
Ik mag in ieder geval op gesprek komen voor de master journalistiek in Amsterdam, wat heel vet is want er worden maar 25 mensen voor uitgenodigd! En ik ben ook al door naar de volgende ronde voor rijkstrainee, dus mijn zelfvertrouwen kreeg een goede boost ![]() En 40 maanden geleden kregen we verkering ![]() En vriendschappen gaan wel goed, alleen soms die stomme onzekerheid. Ik ben 22, dat moet echt eens ophouden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat laatste. Ja. Dat is nou precies wat exlief niet snapte, dat het soms gewoon geen bal aan is en dat je er dan maar voor moet gaan, als je inderdaad een werkende relatie wilt hebben/houden. Anders kun bezig blijven, elke twee jaar een nieuwe partner zoeken... Zo frustrerend, want ooit komt ie er natuurlijk wel achter, maar dan heb ík er niks meer aan. Grm. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nu moet ik het aan iederéén gaat uitleggen vertellen en damn, dat is zo vermoeiend. Gisteren wel héél fijn gepraat met mijn liefste vriendinnetje, t is zo'n schat. Zelf zit ze ook een een rotte situatie dus we gingen samen lekker zielig zitten doen.
Vandaag hoorde ik van haar dat W, een ander bestuurslid, J en I al kleffend ''betrapte'' in de bestuurskamer. God god god wat had ie een spijt op maandag. Zó veel spijt dat hij zich dinsdag I alweer laat troosten door haar. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|