Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
rekentoets: Wat is dit voor grap, zo makkelijk
anatomie: goed te doen filosofie: heel fijn dat de uitleg ronduit bagger was En ook vet handig dat ze het blaadje waar de achternamen op stonden (At/mK L t/m Z) op de deuren plakten die opengeslagen tegen de muur aan werden. Kon ik daarna met nog een iemand "nablijven", komt die vrouw helemaal chagerijnig naar me toe: "kunnen jullie niet lezen?" "doe je ogen eens open". Ik heb er wat van gezegd maar echt open voor commentaar stond ze niet geloof ik. Collegetoets: goed te doen Pubmed: ik geloof dat ik hem goed heb gemaakt, maar met toetsen als deze waar ik geen ervaring mee heb kan je zomaar helemaal verkeerd kijken en een boel fout hebben |
![]() |
|
![]() |
Waaaa, ik hoop echt dat ik door ben met de decentrale.
![]() Maar even vraagje voor als ik tóch moet loten (ik hoop dat iemand het antwoord weet ![]() Frans 1,2 is m'n hoogste cijfer uit m'n vrije deel. In dit cijfer zit niks van het Frans 1-cijfer, dat in het gemeenschappelijke deel zit. Telt Frans 1, dus naast Frans 1,2, dan ook gewoon mee als apart cijfer? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat is dan idd wel zuur.. scheelt je een lotingsklasse maar goed!! Gewoon duimen dat je door de decentrale bent
![]() ![]() Ik heb even gekeken op dit forum bij soort gelijk onderwerp maar dan van vorig jaar en daar kregen ze rond de 27e van juni al de uitslag (overige data waren volgens mij wel gelijk) dus dat scheelt al weer een aantal dagen afwachten ![]() Ik ben wel super benieuwd, ik had er voor mn gevoel twee goed gemaakt, twee redelijk/matig en een (erg)slecht dus het kan beide kanten op.... we gaan het zien.. iedereen succes met afwachten iig!!! |
![]() |
|
![]() |
(DIT GAAT OVER EUR)
Zou ik niet door zijn ga ik direct bezwaar indienen, vond de uitleg bij filosofietoets erg brak, deed het meteen verkeerd. Daarnaast heb ik nog nooit zo een luistertoets gemaakt, anderen mss wel dus die zouden dan voordeel hebben. Laatste "PubMed" toets vond ik ook erg zweverig, had vaak het idee dat meerdere antwoorden goed waren en vond meerkeuze antwoorden absoluut niet geschikt voor zo'n toets. Maarja als ik door ben vond ik alle toetsen geweldig in elkaar steken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En daarnaast ik was mn badget kwijt, dus zij vulden elke keer mijnnummer zonder dat ik het zelf zag (na de toetsen). Ik heb gelezen dat ze vorig jaar de de punten niet kregen, dus dan ga ik dat ook erop zetten. Het kan net zo goed dat ik een 1 heb ghekregen omdat mn nummer verkeerd is ingevuld door hun of iets anders daardoro verkeerd is gegaan. Maar ja, wederom, hopelijk zijn we door. Want heb geen zin in nog meer stress. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens iedereen die gehoord heeft dat ie ook door is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik had ook die nachtmerries hoor
![]() Bij mij werd het dusdanig erg dat ik niet meer durfde te eten hahaha (of alleen wat ik ken) Ik zat namelijk in een hotel die dagen en ik heb nogal wat voedselallergien en ik was als de dood dat ik ziek zou worden. En dat werd ik toen ook nog hahaha. En ondanks alles toch door!
|
![]() |
Weet je zeker dat je geen anorexia hebt?
![]() Ik had zelf ook een slecht voorgevoel over die filosofie toets, maar ik haalde toch nog een 5,2. Ik heb die eerste helft eigenlijk voor 80% gegokt. (Ja fijne voorlichting, eerst luisteren daarna pas invullen) Maar gefeliciteerd voor iedereen die door is. Ik laat dingen heel makkelijk achter me, als t gebeurd is dan is het al gebeurd en dan kan ik er niks meer aan veranderen. Maarja, dat is gewoon voor ieder persoon anders. |
![]() |
|
Ik weet niet echtwat ik van d etoetsen moet verwachten. Ik ben namelijk helemaal niet gewend aan meerkeuze vragen. Kan het net zo goed heel goed hebben gemaakt, of juist heel slecht.
Het meest ben ik toch bang voor de pubmed-toets en anatomietoets, omdat ik echt 10 keer alles veranderd heb, en op een gegeven moment liet ik gewoon alles zoals het was, ik twijfelde echt sterk. Maar ja..afwachten. ![]() |
![]() |
|
hoihoi mensen..
ik ben helaas niet door.. gemiddelde was wel hoger dan 5,5 maar ik had helaas twee onvoldoendes (filosofie zoals al verwacht en daarnaast anatomie).. De andere drie wel redelijk/goed gemaakt.. filosofie zoals gezegd wel verwacht.. maar anatomie viel toch beetje tegen.. het waren natuurlijk maar 14 meerkeuzevragen dus dan tikken de fouten wel (extra) hard aan!! Maar goed.. ik ben al aan t duimen voor de loting ![]() iedereen gefeliciteerd die door is!!!! Degenen die niet door zijn.. help mij ff duimen voor ons ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik twijfel ben ik van het afstrepen. De gene die het echt niet zijn al schrappen en bij de rest proberen te redeneren wat het goede antwoord is. Gewoon afwachten idd, je kan er toch niks meer aan doen. Succes iig! (en anders heb je de loting nog)
|
![]() |
waaaaah,
ik kreeg dit in mijn mail van Studielink!: Beste ....., Je bent decentraal geselecteerd voor onderstaande opleiding. Dit bericht is verstuurd op 23-06-2008. De IB-Groep bepaalt of je uiteindelijk geplaatst kunt worden. Met vriendelijke groet, Studielink. Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden. Terwijl ik nog niet eens post van de Erasmus heb gehad! Lijkt me supercool als dit mailtje wel goed gestuurd is ![]() |
![]() |
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH dooooooooor!!!
Bij studielink staat: DECENTRAAL GESLAAGD. Ik denk dat we (over)morgen per post zullen krijgen. Ik heb zo een zin om te schreeeeeeeeeeuwen, ook al heb ik daarnet al iedereen laten schrikken ![]() Laat ik eens iets grpapigs vertellen lol. GIster had ik weer de zoveelste nachtmerrie, dat ik alles geod had gemaakt maar alsnog accepteerden ze me niet. Ik schrok wakker..en naats mn bed is een kast met kei grote spiegel, dat precies naast mn kussen is. Ik schrok wakker en opeensdoe ik zo mn hoofd omhoog zie ik IEMAND naast me, ik kei hard schreeuwen. Bleek ik mezelf gezien te hebben in de spiegel lol. Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 20:05. |
![]() |
|
![]() |
Dit is niet te geloven!!! Eerst mail van studielink, kijk vervolgens op studielink staat er: GESLAAGD VOOR DECENTRALE SELECTIE!!!!! HEEEEEEEEEEERLIJK!!!! Eindelijk na drie jaar rechten!!! Nu op brief wachten!!! waarschijnlijk morgen?? vandaag verwerkt en verstuurd dus morgen in huis!>>? Hope so.... ondertussen genieten van het berichtje!!!
|
![]() |
||
Citaat:
voor degenen die door zijn: gefeliciteerd, supermooi!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Decentrale selectie geneeskunde VU / EUR Ninalove | 2 | 23-12-2014 15:55 | |
Studeren |
100% Decentrale Selectie itel | 0 | 27-06-2014 22:08 | |
Studeren |
Decentrale selectie geneeskunde 2009/2010 Ghislaine91 | 26 | 14-11-2009 14:52 | |
Algemene schoolzaken |
Decentrale selectie VU brigittemanuela | 1 | 22-01-2008 15:25 | |
Studeren |
Biomedische wetenschappen: UU of VU? kiek | 19 | 30-07-2006 16:50 | |
Algemene schoolzaken |
Decentrale Selectie fractuur | 3 | 10-11-2004 15:43 |