Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2008, 22:46
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Dat soort vragen (met als meerkeuze optie 1 & 2 juist; 1 onjuist &2 juist etc) zitten ook veel in de normale tentamens (bij de EUR iig) dus wen er maar aan.

!

Dit dus dit soort vragen zijn zeker 80% van het tentamen, idd er maar aan wennen en goed de stof beheersen. Wat voor vragen stelden ze bij Pubmed?
Oud 12-06-2008, 07:29
Isnogood
Isnogood is offline
rekentoets: Wat is dit voor grap, zo makkelijk
anatomie: goed te doen
filosofie: heel fijn dat de uitleg ronduit bagger was

En ook vet handig dat ze het blaadje waar de achternamen op stonden (At/mK L t/m Z) op de deuren plakten die opengeslagen tegen de muur aan werden. Kon ik daarna met nog een iemand "nablijven", komt die vrouw helemaal chagerijnig naar me toe: "kunnen jullie niet lezen?" "doe je ogen eens open". Ik heb er wat van gezegd maar echt open voor commentaar stond ze niet geloof ik.

Collegetoets: goed te doen
Pubmed: ik geloof dat ik hem goed heb gemaakt, maar met toetsen als deze waar ik geen ervaring mee heb kan je zomaar helemaal verkeerd kijken en een boel fout hebben
Oud 17-06-2008, 14:48
Anais
Anais is offline
Waaaa, ik hoop echt dat ik door ben met de decentrale. 3 van de 5 gingen nl. gewoon goed.

Maar even vraagje voor als ik tóch moet loten (ik hoop dat iemand het antwoord weet):
Frans 1,2 is m'n hoogste cijfer uit m'n vrije deel. In dit cijfer zit niks van het Frans 1-cijfer, dat in het gemeenschappelijke deel zit. Telt Frans 1, dus naast Frans 1,2, dan ook gewoon mee als apart cijfer?
Oud 17-06-2008, 16:57
Raymz
Raymz is offline
ik heb duits 1,2 gedaan. op mijn school is het zo dat de duits 1 cijfer niet meetelt. het staat ook niet op mijn eindlijst bij het gemeenschappelijke deel. alleen het duits 1,2 telt. hetzelfde geldt ook voor frans 1,2 (op mijn school dan)
Oud 17-06-2008, 17:43
Isnogood
Isnogood is offline
Citaat:
Waaaa, ik hoop echt dat ik door ben met de decentrale. 3 van de 5 gingen nl. gewoon goed.

Maar even vraagje voor als ik tóch moet loten (ik hoop dat iemand het antwoord weet):
Frans 1,2 is m'n hoogste cijfer uit m'n vrije deel. In dit cijfer zit niks van het Frans 1-cijfer, dat in het gemeenschappelijke deel zit. Telt Frans 1, dus naast Frans 1,2, dan ook gewoon mee als apart cijfer?
Nee
Oud 17-06-2008, 21:10
Anais
Anais is offline
Citaat:
Nee
Jammer . Anders stond ik nl. precies 7,5. Wel raar trouwens dat bij iemand zonder Frans2 of Duits2 dan meer vakken meetellen dan iemand die wel Frans2 of Duits2 heeft. Zonder heb je namelijk Frans1 + vrije deel + rest en met alleen Frans1,2 (=vrije deel) + rest.
Oud 17-06-2008, 23:01
dubje
dubje is offline
Dat is dan idd wel zuur.. scheelt je een lotingsklasse maar goed!! Gewoon duimen dat je door de decentrale bent dat doe ik nu ook al een tijdje

Ik heb even gekeken op dit forum bij soort gelijk onderwerp maar dan van vorig jaar en daar kregen ze rond de 27e van juni al de uitslag (overige data waren volgens mij wel gelijk) dus dat scheelt al weer een aantal dagen afwachten
Ik ben wel super benieuwd, ik had er voor mn gevoel twee goed gemaakt, twee redelijk/matig en een (erg)slecht dus het kan beide kanten op....

we gaan het zien.. iedereen succes met afwachten iig!!!
Oud 18-06-2008, 12:38
Isnogood
Isnogood is offline
(DIT GAAT OVER EUR)

Zou ik niet door zijn ga ik direct bezwaar indienen, vond de uitleg bij filosofietoets erg brak, deed het meteen verkeerd. Daarnaast heb ik nog nooit zo een luistertoets gemaakt, anderen mss wel dus die zouden dan voordeel hebben. Laatste "PubMed" toets vond ik ook erg zweverig, had vaak het idee dat meerdere antwoorden goed waren en vond meerkeuze antwoorden absoluut niet geschikt voor zo'n toets.

Maarja als ik door ben vond ik alle toetsen geweldig in elkaar steken!
Oud 20-06-2008, 09:36
hetstuudje
hetstuudje is offline
Citaat:
(DIT GAAT OVER EUR)

Zou ik niet door zijn ga ik direct bezwaar indienen, vond de uitleg bij filosofietoets erg brak, deed het meteen verkeerd. Daarnaast heb ik nog nooit zo een luistertoets gemaakt, anderen mss wel dus die zouden dan voordeel hebben. Laatste "PubMed" toets vond ik ook erg zweverig, had vaak het idee dat meerdere antwoorden goed waren en vond meerkeuze antwoorden absoluut niet geschikt voor zo'n toets.

Maarja als ik door ben vond ik alle toetsen geweldig in elkaar steken!
Hahaha, same story here!! Hopelijk zijn we door dan hoeven we al die moeite niet meer te doen, vind namelijk dat ik al genoeg gestressed heb.

En daarnaast ik was mn badget kwijt, dus zij vulden elke keer mijnnummer zonder dat ik het zelf zag (na de toetsen). Ik heb gelezen dat ze vorig jaar de de punten niet kregen, dus dan ga ik dat ook erop zetten. Het kan net zo goed dat ik een 1 heb ghekregen omdat mn nummer verkeerd is ingevuld door hun of iets anders daardoro verkeerd is gegaan.

Maar ja, wederom, hopelijk zijn we door. Want heb geen zin in nog meer stress.
Oud 20-06-2008, 10:07
LV*
LV* is offline
De uitslag van de VU is binnen!!! Net vanmorgen bij de post echt super snel al! En ik ben door!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest

Zijn er al meer die wat gehoord hebben?
Oud 20-06-2008, 10:53
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Echt!
OMG
Post komt hier altijd pas na 14.00 uur En ik moet om 13.00 uur een tentamen maken...
ow meeennnnn...
wil het weten, maar toch ook niet

@LV* : Gefeliciteerd
Oud 20-06-2008, 11:17
Verwijderd
Ik Ben Door Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Oud 20-06-2008, 11:18
Verwijderd
Oeh dat was een iets te enthousiast berichtje! Maar ik ben dus door! Alleen een 4,9 voor anatomie en de rest een voldoende Ik ben zoo blij.
Oud 20-06-2008, 12:56
Isnogood
Isnogood is offline
welke uni?
Oud 20-06-2008, 12:59
Verwijderd
VU!
Oud 20-06-2008, 13:45
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
OMG!

Ik ben ook DOOR!
Eindelijk na 3 keer

Zo blij!
Jeroenjeroen ook gefeliciteerd offcourse
Oud 20-06-2008, 14:04
studente**
studente** is offline
Helaas van de Erasmus nog geen brief Afwachten dus nog!!
Oud 20-06-2008, 14:28
lalalala1988
lalalala1988 is offline
zijn er meer mensen van VU die niets hebben gehoord?
Oud 20-06-2008, 14:51
Isnogood
Isnogood is offline
Wel leuk dat ze bij Erasmus zeggen dat we eind deze week bericht zouden krijgen en er nu nog niks is. Ik ga zondag op vakantie, beetje vervelend.
Oud 20-06-2008, 17:00
***ailá***
***ailá*** is offline
gefeliciteerd!!!
Oud 20-06-2008, 18:46
Anais
Anais is offline
Citaat:
Wel leuk dat ze bij Erasmus zeggen dat we eind deze week bericht zouden krijgen en er nu nog niks is. Ik ga zondag op vakantie, beetje vervelend.
Ze hadden gezegd dat het zou kúnnen, maar het hoefde nog niet per se deze week te zijn. Het zou er in ieder geval voor 30 juni zijn, dus ze hebben nog 10 (!!) dagen . Echt té lang, zeker nu de VU het al weet, wil ik het ook weleens weten.
Oud 20-06-2008, 19:05
sesailes
sesailes is offline
Ik ben ook door bij de VU!
Oud 20-06-2008, 20:09
at4789
at4789 is offline
Ik kom net hongerig thuis van me werk, ligt er een brief op de tafel van de VU, ik scheur dat ding open en ik zag dat ik door was
Oud 21-06-2008, 00:50
Jan0s
Jan0s is offline
superbenieuwd naar erasmus na die filosofie-toets..
Oud 21-06-2008, 02:35
Verwijderd
Citaat:
superbenieuwd naar erasmus na die filosofie-toets..
Nja ik dacht dat ik voor de filosofie toets een drie ofzo had, en het bleek een 6,8 te zijn.. Dus je gevoel hoeft daarbij niet alles te zeggen.

Gefeliciteerd trouwens iedereen die gehoord heeft dat ie ook door is
Oud 21-06-2008, 10:59
hetstuudje
hetstuudje is offline
Ik denk echt dat wij pas woensdag de uitslag krijgen. Net zo als toen met dta pakketje, kregen we het ook pas woensdag terwijl Amsterdam het de vrijdag ervoor had.
Oud 21-06-2008, 11:30
studente**
studente** is offline
Is er iemand die vandaag al post heeft gehad? Met of zonder brief? Ben echt nieuwsgierig! Hier is namelijk nog geen post geweest...
Oud 21-06-2008, 12:33
hetstuudje
hetstuudje is offline
Ik heb echt een slecht voorgevoel man. Gister weer de zoveelste nachtmerrie dat ik niet door ben . Ik haat wachten.
Oud 21-06-2008, 13:41
LV*
LV* is offline
Citaat:
Ik heb echt een slecht voorgevoel man. Gister weer de zoveelste nachtmerrie dat ik niet door ben . Ik haat wachten.
Je hoeft geen slecht voorgevoel te hebben hoor Ik heb de afgelopen week bijna iedere nacht een nachtmerrie gehad, over dat ik te laat was voor een toets, dat ik vergeten was te leren, dat de toetsen in het Duits en Frans waren etc... Helemaal gek werd ik ervan! maar ben toch door. Dus misschien ben je juist door als je dat soort dromen hebt Ik hoop het voor je!
Oud 21-06-2008, 18:44
***ailá***
***ailá*** is offline
ik had ook die nachtmerries hoor

Bij mij werd het dusdanig erg dat ik niet meer durfde te eten hahaha (of alleen wat ik ken) Ik zat namelijk in een hotel die dagen en ik heb nogal wat voedselallergien en ik was als de dood dat ik ziek zou worden. En dat werd ik toen ook nog hahaha. En ondanks alles toch door!
Oud 22-06-2008, 03:12
at4789
at4789 is offline
Weet je zeker dat je geen anorexia hebt? Nee hoor.

Ik had zelf ook een slecht voorgevoel over die filosofie toets, maar ik haalde toch nog een 5,2. Ik heb die eerste helft eigenlijk voor 80% gegokt. (Ja fijne voorlichting, eerst luisteren daarna pas invullen)

Maar gefeliciteerd voor iedereen die door is.

Ik laat dingen heel makkelijk achter me, als t gebeurd is dan is het al gebeurd en dan kan ik er niks meer aan veranderen. Maarja, dat is gewoon voor ieder persoon anders.
Oud 22-06-2008, 10:45
hetstuudje
hetstuudje is offline
Ik weet niet echtwat ik van d etoetsen moet verwachten. Ik ben namelijk helemaal niet gewend aan meerkeuze vragen. Kan het net zo goed heel goed hebben gemaakt, of juist heel slecht.

Het meest ben ik toch bang voor de pubmed-toets en anatomietoets, omdat ik echt 10 keer alles veranderd heb, en op een gegeven moment liet ik gewoon alles zoals het was, ik twijfelde echt sterk.

Maar ja..afwachten.
Oud 22-06-2008, 11:14
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Wat vervelend dat sommige mensen de uitslag nog niet hebben!

Erg raar was dat filosofie (voor mijn gevoel) echt bagger ging, maar dat het uiteindelijk mijn hoogste cijfer was...
Oud 22-06-2008, 14:39
dubje
dubje is offline
hoihoi mensen..

ik ben helaas niet door.. gemiddelde was wel hoger dan 5,5 maar ik had helaas twee onvoldoendes (filosofie zoals al verwacht en daarnaast anatomie).. De andere drie wel redelijk/goed gemaakt.. filosofie zoals gezegd wel verwacht.. maar anatomie viel toch beetje tegen.. het waren natuurlijk maar 14 meerkeuzevragen dus dan tikken de fouten wel (extra) hard aan!! Maar goed.. ik ben al aan t duimen voor de loting ..

iedereen gefeliciteerd die door is!!!! Degenen die niet door zijn.. help mij ff duimen voor ons
Oud 22-06-2008, 17:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik weet niet echtwat ik van d etoetsen moet verwachten. Ik ben namelijk helemaal niet gewend aan meerkeuze vragen. Kan het net zo goed heel goed hebben gemaakt, of juist heel slecht.

Het meest ben ik toch bang voor de pubmed-toets en anatomietoets, omdat ik echt 10 keer alles veranderd heb, en op een gegeven moment liet ik gewoon alles zoals het was, ik twijfelde echt sterk.

Maar ja..afwachten.
Vaak zit je met je eerste ingeving goed. Als ik het eenmaal heb ingevuld verander ik het bijna nooit meer tenzij ik ineens een ingeving had dat het toch anders moet zijn en ik er bijna zeker van ben. (Veranderen gaat bij mij vaker fout dan goed)
Als ik twijfel ben ik van het afstrepen. De gene die het echt niet zijn al schrappen en bij de rest proberen te redeneren wat het goede antwoord is.

Gewoon afwachten idd, je kan er toch niks meer aan doen. Succes iig! (en anders heb je de loting nog)
Oud 23-06-2008, 16:50
Anais
Anais is offline
waaaaah,
ik kreeg dit in mijn mail van Studielink!:

Beste .....,

Je bent decentraal geselecteerd voor onderstaande opleiding. Dit bericht is verstuurd op 23-06-2008. De IB-Groep bepaalt of je uiteindelijk geplaatst kunt worden.

Met vriendelijke groet,
Studielink.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden.
Terwijl ik nog niet eens post van de Erasmus heb gehad! Lijkt me supercool als dit mailtje wel goed gestuurd is
Oud 23-06-2008, 17:36
*Wally Woop*
*Wally Woop* is offline
Wat apart dat je het dan zo moet horen? Is dan vast een foutje van studielink dat ze te snel zijn, of de postpode is te langzaam
Oud 23-06-2008, 17:44
Raymz
Raymz is offline
Ik heb dezelfde bericht ontvangen van Studielink!!

moet ik nu blij zijn? Ben ik echt officieel toegelaten???

of moet ik toch wachten op post van Erasmus?

Te vroeg juichen is nooit goed.
Oud 23-06-2008, 19:12
studente**
studente** is offline
Ik kreeg vandaag ook dat mailtje van studielink, ik hoop echt dat het betekent dat we zijn aangenomen, nu maar even de post afwachten!!

Is er iemand die niet dit bericht heeft gehad?

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 19:23.
Oud 23-06-2008, 19:54
hetstuudje
hetstuudje is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH dooooooooor!!!

Bij studielink staat: DECENTRAAL GESLAAGD. Ik denk dat we (over)morgen per post zullen krijgen.

Ik heb zo een zin om te schreeeeeeeeeeuwen, ook al heb ik daarnet al iedereen laten schrikken .

Laat ik eens iets grpapigs vertellen lol. GIster had ik weer de zoveelste nachtmerrie, dat ik alles geod had gemaakt maar alsnog accepteerden ze me niet. Ik schrok wakker..en naats mn bed is een kast met kei grote spiegel, dat precies naast mn kussen is. Ik schrok wakker en opeensdoe ik zo mn hoofd omhoog zie ik IEMAND naast me, ik kei hard schreeuwen. Bleek ik mezelf gezien te hebben in de spiegel lol.

Laatst gewijzigd op 23-06-2008 om 20:05.
Oud 23-06-2008, 20:28
Nereus
Nereus is offline
Dit is niet te geloven!!! Eerst mail van studielink, kijk vervolgens op studielink staat er: GESLAAGD VOOR DECENTRALE SELECTIE!!!!! HEEEEEEEEEEERLIJK!!!! Eindelijk na drie jaar rechten!!! Nu op brief wachten!!! waarschijnlijk morgen?? vandaag verwerkt en verstuurd dus morgen in huis!>>? Hope so.... ondertussen genieten van het berichtje!!!
Oud 23-06-2008, 21:34
kuik
kuik is offline
Citaat:
hoihoi mensen..

ik ben helaas niet door.. gemiddelde was wel hoger dan 5,5 maar ik had helaas twee onvoldoendes (filosofie zoals al verwacht en daarnaast anatomie).. De andere drie wel redelijk/goed gemaakt.. filosofie zoals gezegd wel verwacht.. maar anatomie viel toch beetje tegen.. het waren natuurlijk maar 14 meerkeuzevragen dus dan tikken de fouten wel (extra) hard aan!! Maar goed.. ik ben al aan t duimen voor de loting ..

iedereen gefeliciteerd die door is!!!! Degenen die niet door zijn.. help mij ff duimen voor ons
aah balen, hopelijk heb je met de loting meer geluk.

voor degenen die door zijn: gefeliciteerd, supermooi!!
Oud 23-06-2008, 23:18
Jan0s
Jan0s is offline
Oud 23-06-2008, 23:18
Jan0s
Jan0s is offline
dat betekent dat ik door ben
Oud 24-06-2008, 09:20
hetstuudje
hetstuudje is offline
Haha. Ik heb echt hele tidj zo een vette big smile op mn gezicht .
Oud 24-06-2008, 10:17
Jack001
Jack001 is offline
Hey hey!

Ik ben ook door!! Helemaal blij!! Gister via studielink een mailtje en vandaag ook de brief van de EUR, bij mij stonden er geen cijfers in, bij jullie wel??
Oud 24-06-2008, 10:42
Nereus
Nereus is offline
nu ook de brief ontvangen!!!! dus iedereen die de mail heeft gehad is door!! Cijfers staan er niet bij, maar dat maakt niks uit!! Ben dooorr!!!!!
Oud 24-06-2008, 11:33
hetstuudje
hetstuudje is offline
Ik heb nog geen brief gehad, maar jullie hebben me gerustgesteld.

Maar ja... ohja iedereen die door is gefelicteerd nog, en mensen die niet door zijn, ik hoop dat jullie centraal ingeloot worden. Ik zal voor jullie duimen.

Laatst gewijzigd op 24-06-2008 om 14:51.
Oud 24-06-2008, 14:33
Anais
Anais is offline
Ik ben ook door bij de EUR!!
Misschien kan je de cijfers wel opvragen als je mailt ofzo.. ik weet alleen m'n badgenummer niet meer .
Oud 24-06-2008, 14:50
hetstuudje
hetstuudje is offline
Ik heb de brief ook ontvangen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten