Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2008, 08:03
Q
Q is offline
Jeej ik heb hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2008, 15:24
Changshan
Changshan is offline
^ En doet ie het bij jou, zonder de patch?

Edit:

http://tweakers.net/nieuws/57137/pat...-oplossen.html

http://www.gtagaming.com/gtaiv/news/comments.php?i=1512

Ik heb een 8800GT, dus hopelijk nog maar even wachten.

Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 11:04
Q
Q is offline
Tjonge jonge... wat een teleurstelling. Hij werkt dus inderdaad bar slecht bij mij. Nadat ik met de texture details had gerommeld (spel was niet om aan te zien) krijg ik helemaal geen textures meer, oftewel het spel is onspeelbaar. Nog iets leuks, ik krijg op vista gewoon blauwe schermen te zien, iets wat ik dus voor het eerst meemaak sinds 1 of 2 jaar.

Het installeren zelf was al een en al frustratie, ineens moet je lid worden van een of andere social club, daar zat ik niet op te wachten en dan ook nog iets van Windows Live, wat een onzin.

edit: Ik heb een XFX GeForce 8800 GTX Extreme, 768 MB, GDDR3, PCI Express x16
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 11:10
Verwijderd
heheh, toch wel harde zaad, dat gta4 voor pc. Zelfs extra zooi installeren voor online gaming. Like soooo debiel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 17:35
Changshan
Changshan is offline
Dat Social Club valt op zich nog wel mee; kan me voorstellen dat je er uiteindelijk wel wat voor terugkrijgt (al die geüploade zooi - mooie filmpjes! -; automatische search for updates, etc.). Dat Windows Live wordt al vager (kon je nou wél of niet met je MSN Live-account linken? Is mij niet gelukt), en dat 'ie voor de patch nog niet eens start bij mij, is wel écht amateuristisch.

Q; trouwens een gelukje dat ie het bij jou met een 8800 wel doet. Ik begin alleen te vrezen voor mijn systeem, aangezien dat van jou misschien nog wel beter is... tot nu toe heb ik ieder spel met alles op highest kunnen spelen. Ik vrees dat het me nu ook gaat nekken dat dit beest een Dell is...

System Manufacturer: Dell Inc.
System Model: Inspiron 530
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 2046MB RAM
Oud 06-12-2008, 07:54
Q
Q is offline
Citaat:
Dat Social Club valt op zich nog wel mee; kan me voorstellen dat je er uiteindelijk wel wat voor terugkrijgt (al die geüploade zooi - mooie filmpjes! -; automatische search for updates, etc.). Dat Windows Live wordt al vager (kon je nou wél of niet met je MSN Live-account linken? Is mij niet gelukt), en dat 'ie voor de patch nog niet eens start bij mij, is wel écht amateuristisch.

Q; trouwens een gelukje dat ie het bij jou met een 8800 wel doet. Ik begin alleen te vrezen voor mijn systeem, aangezien dat van jou misschien nog wel beter is... tot nu toe heb ik ieder spel met alles op highest kunnen spelen. Ik vrees dat het me nu ook gaat nekken dat dit beest een Dell is...

System Manufacturer: Dell Inc.
System Model: Inspiron 530
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 2046MB RAM
Nu werkt die dus niet meer, nu zie ik zwart beeld met een vage zon in het midden en wat lucht aan de bovenkant. Als die in het begin nog niet crashed met een blauw scherm.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2008, 19:55
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ga lekker nog een stapje verder. Na eerst brak gespeeld te hebben met belachelijk veel artifacts, krijg ik het nu voor elkaar dat de dvd niet meer herkend wordt, zowel op de pc als op de laptop niet. Go securom!
Oud 07-12-2008, 13:59
Changshan
Changshan is offline
Haha, en dan gaan ze nóg zeggen dat hen ter ore is gekomen dat 'een select groepje gamers' moeilijkheden heeft met de PC-versie. Nu ja, de patch komt steeds dichterbij...
Oud 08-12-2008, 07:33
Q
Q is offline
Citaat:
Haha, en dan gaan ze nóg zeggen dat hen ter ore is gekomen dat 'een select groepje gamers' moeilijkheden heeft met de PC-versie. Nu ja, de patch komt steeds dichterbij...
Typfoutje misschien van ze, een select groepje gamers heeft geen moeilijkheden met de PC versie

edit: Ik heb een patch gevonden voor mn nvidia kaart waardoor ik de blauwe schermen kwijt ben en de textures weer als eerst waren. Dus het spel is nu weer speelbaar, het ziet er alleen nog behoorlijk slecht uit. De schaduwen en noem maar op zijn allemaal vage pixels.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2008, 14:02
Changshan
Changshan is offline
Waar heb je die gevonden? Dus niet gewoon een nieuwe driver?

Edit: Heb die bèta patch ook gevonden en geïnstalleerd, daarna GTA IV geherinstalleerd maar ik blijf dezelfde klacht houden. Tussendoor had ik nog even de DD3D30 fatal error, maar die was meteen weer weg na het herstarten van de PC (zoals ook on line staat). Ik heb nog even een ander truukje gebruikt, maar werkte ook niet voor mij. Toch even voor anderen: desktop op 800 x 600 zetten en dan GTA IV opstarten en in het hoofdmenu de resolutie weer zo hoog zetten als je videokaart aankan. Dit truukje is normaal eigenlijk voor mensen die de DD3D30-error niet weg krijgen.

Laatst gewijzigd op 08-12-2008 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2008, 19:49
Mobius
Mobius is offline
Argh, Rockstar heeft het spel zo geprogrammeerd dat je wanneer je een crack gebruikt zeeziek wordt van de schuddende en golvende camera. Dat wordt dus gewoon kopen.
Oud 10-12-2008, 14:24
Changshan
Changshan is offline
^ Vriend van me installeerde mijn legale GTA IV en crackte 'm vervolgens meteen met een offline account, had geen probleem..?
Oud 11-12-2008, 14:11
Big Boi
Big Boi is offline
Me neither. Er is voldoende uit de scene te downloaden om een goed draaiende versie te krijgen.
Oud 14-12-2008, 13:19
Thommos
Thommos is offline
Ik vraag me af, ik wil m dolgraag kopen, maar ik ben benieuwd of hij kan draaien met mijn specs. Ik heb een laptop (wellicht niet beste gamingplatform, maar who cares..), niet best of the best:

Windows Vista (home Premium denk ik)
AMD Turion X2 Dual-core Mobile RM-70 2,00 GHz
4,00 GB Ramgeheugen
ATI Radeon HD3470 256 MB grafische kaart.

Verder kan ik weinig vinden over wat ie heeft. Afgezien van n grote HDD dan ..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 19:13
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik vraag me af, ik wil m dolgraag kopen, maar ik ben benieuwd of hij kan draaien met mijn specs. Ik heb een laptop (wellicht niet beste gamingplatform, maar who cares..), niet best of the best:

Windows Vista (home Premium denk ik)
AMD Turion X2 Dual-core Mobile RM-70 2,00 GHz
4,00 GB Ramgeheugen
ATI Radeon HD3470 256 MB grafische kaart.

Verder kan ik weinig vinden over wat ie heeft. Afgezien van n grote HDD dan ..
Volgens mij een goed systeem, al zal je processor een beetje minimum zijn. Kijk anders eens bij www.canyourunit.com. Een zeer handige site.
Oud 14-12-2008, 22:16
Changshan
Changshan is offline
Hmm, ik denk al dat ik weet aan welk probleem met mijn videokaart het ligt, ik post het binnenkort maar eens een topic in het daarvoor bestemde subforum hiero... iets met WHQL digitale ondertekeningen die niet aanwezig zijn, als iemand er iets op weet, mag ie het zeggen.
Oud 04-01-2009, 13:28
sander452454353
sander452454353 is offline
Citaat:
Volgens mij een goed systeem, al zal je processor een beetje minimum zijn. Kijk anders eens bij www.canyourunit.com. Een zeer handige site.
Beste mensen

Ik heb het zelfde probleem mijn spel loopt schokkerig en iets vertraagd.
Op can you run it.com geen probleem zou het spel moeten kunnen spelen.
Zie hier onder :::

Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz
You Have: 2 processors running - AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 PASS
CPU Speed
Minimum: 1.8 GHz
You Have: 2.00 GHz PASS
System RAM
Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista™)
You Have: 3.2 GB PASS
Operating System
Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS
Video Card
Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+
You Have: ATI Mobility Radeon HD 3650 () PASS
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 1.9 GB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 7.14.10.603 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.
Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS
Sound Card Driver Version
Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.
Free Disk Space
Minimum: 16 GB
You Have: 281.4 GB PASS
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 19:12
Blaf
Blaf is offline
heb je dan niet ergens een heleboel spyware/virussen zitten? je schijf defragmenteren wil ook vaak helpen.
Oud 05-01-2009, 16:42
tury
tury is offline
ben net nieuw op scholierenforum, maar ik heb GTA IV ook sinds 29/04! op ps3, ik heb 10sterren ($6.200.000)!!! en kzit in een clan!

PSN: gamerke6
EUMF_gamerke6
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 23:56
HandDoek
HandDoek is offline
.. ik kan hem nietanevah aan.. heb maar 7300 GT, min: 8600..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 17:24
Changshan
Changshan is offline
Lekker hoor, op de pc. Nu na de tweede patch ook met uitgebreidere grafische settings. Water e.d. staat op very high, nog wat dingen op high en textures op medium, distance view wat verhogen voor het overgebleven geheugen... ik had het voor minder gedaan.

Ik merk wel dat ik een beetje 'normaal' moet blijven doen om me goed in te leven in het spel. Gaat gelukkig niet zo ver dat ik voor rode stoplichten stop, moet gewoon niet de onrealistische kanten uitbuiten (zoals de politie waar je zo makkelijk aan kunt ontkomen, het steeds weer ongelukkig veroorzaken gewoon omdat het er zo vet uitziet), want dan wordt het toch wel een oppervlakkig spelleke.
Oud 26-01-2009, 21:18
TopDrop
TopDrop is offline
Bij mij draaide hij vanaf het begin eigenlijk al prima. Al was het even gekloot met dat offline account instellen. Hij kwam precies uit toen ik mijn nieuwe quad core met geforce 9600GT en 4gb ram had gekocht
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten