Advertentie | |
|
![]() |
|
^ En doet ie het bij jou, zonder de patch?
Edit: http://tweakers.net/nieuws/57137/pat...-oplossen.html http://www.gtagaming.com/gtaiv/news/comments.php?i=1512 ![]() Ik heb een 8800GT, dus hopelijk nog maar even wachten.
Laatst gewijzigd op 04-12-2008 om 16:43. |
![]() |
|
Ik ga lekker nog een stapje verder. Na eerst brak gespeeld te hebben met belachelijk veel artifacts, krijg ik het nu voor elkaar dat de dvd niet meer herkend wordt, zowel op de pc als op de laptop niet. Go securom!
![]()
||
Citaat:
![]() edit: Ik heb een patch gevonden voor mn nvidia kaart waardoor ik de blauwe schermen kwijt ben en de textures weer als eerst waren. Dus het spel is nu weer speelbaar, het ziet er alleen nog behoorlijk slecht uit. De schaduwen en noem maar op zijn allemaal vage pixels. |
![]() |
|
Waar heb je die gevonden? Dus niet gewoon een nieuwe driver?
Edit: Heb die bèta patch ook gevonden en geïnstalleerd, daarna GTA IV geherinstalleerd maar ik blijf dezelfde klacht houden. Tussendoor had ik nog even de DD3D30 fatal error, maar die was meteen weer weg na het herstarten van de PC (zoals ook on line staat). Ik heb nog even een ander truukje gebruikt, maar werkte ook niet voor mij. Toch even voor anderen: desktop op 800 x 600 zetten en dan GTA IV opstarten en in het hoofdmenu de resolutie weer zo hoog zetten als je videokaart aankan. Dit truukje is normaal eigenlijk voor mensen die de DD3D30-error niet weg krijgen.
Laatst gewijzigd op 08-12-2008 om 18:13. |
![]() |
|
Ik vraag me af, ik wil m dolgraag kopen, maar ik ben benieuwd of hij kan draaien met mijn specs. Ik heb een laptop (wellicht niet beste gamingplatform, maar who cares..), niet best of the best:
Windows Vista (home Premium denk ik) AMD Turion X2 Dual-core Mobile RM-70 2,00 GHz 4,00 GB Ramgeheugen ATI Radeon HD3470 256 MB grafische kaart. Verder kan ik weinig vinden over wat ie heeft. Afgezien van n grote HDD dan .. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, ik denk al dat ik weet aan welk probleem met mijn videokaart het ligt, ik post het binnenkort maar eens een topic in het daarvoor bestemde subforum hiero... iets met WHQL digitale ondertekeningen die niet aanwezig zijn, als iemand er iets op weet, mag ie het zeggen.
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het zelfde probleem mijn spel loopt schokkerig en iets vertraagd. Op can you run it.com geen probleem zou het spel moeten kunnen spelen. Zie hier onder ::: Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz You Have: 2 processors running - AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 PASS CPU Speed Minimum: 1.8 GHz You Have: 2.00 GHz PASS System RAM Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista™) You Have: 3.2 GB PASS Operating System Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001) PASS Video Card Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ You Have: ATI Mobility Radeon HD 3650 () PASS Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 1.9 GB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 7.14.10.603 FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product. Sound Card Minimum: Yes You Have: Luidsprekers (Realtek High Defi PASS Sound Card Driver Version Your driver version number is: 6.0 FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. Free Disk Space Minimum: 16 GB You Have: 281.4 GB PASS |
![]() |
|
Lekker hoor, op de pc. Nu na de tweede patch ook met uitgebreidere grafische settings. Water e.d. staat op very high, nog wat dingen op high en textures op medium, distance view wat verhogen voor het overgebleven geheugen... ik had het voor minder gedaan.
![]() Ik merk wel dat ik een beetje 'normaal' moet blijven doen om me goed in te leven in het spel. Gaat gelukkig niet zo ver dat ik voor rode stoplichten stop, moet gewoon niet de onrealistische kanten uitbuiten (zoals de politie waar je zo makkelijk aan kunt ontkomen, het steeds weer ongelukkig veroorzaken gewoon omdat het er zo vet uitziet), want dan wordt het toch wel een oppervlakkig spelleke.
|
Bij mij draaide hij vanaf het begin eigenlijk al prima. Al was het even gekloot met dat offline account instellen. Hij kwam precies uit toen ik mijn nieuwe quad core met geforce 9600GT en 4gb ram had gekocht
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Dutch Roleplay Forces - Nederlandse Roleplay clan GTA IV DRF Forces | 2 | 09-12-2015 15:14 | |
Games |
GTA IV Multiplayer LCPD:FR iMen | 1 | 09-02-2013 11:29 | |
Games |
Gta v Huggyboy | 34 | 04-02-2013 21:23 | |
Games |
GTA IV, Vliegtuig? Verwijderd | 6 | 18-08-2009 13:26 |