Oud 02-06-2009, 20:51
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Hier nog kort verder totdat de spelleiders uitleg hebben gegeven.
Oud 02-06-2009, 20:53
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Bedoel je dat de spelleider die verstrekt aan doden, of dat dode spelers onderling elkaar hun functie vertellen?
De spelleider verstrekt die soms aan de doden, als die er om vragen, wel met geheimhouding. Maar inderdaad, zoals Severus in het vorige topic zei, het valt niet te controleren, je hebt pm en, nog erger, msn.
Oud 02-06-2009, 21:05
Verwijderd
Ook wel even handig om de PM-lijst ter verwittiging van de start van een nieuw spel hier neer te plempen. Geef een gil als je op of van de lijst wil.

1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. Severus
5. light fighter
6. ~~Fantôme~~
7. MartinV
8. arPos
9. Wammus
10. Barabas
11. kleinepierik
12. Matige Muis
13. Fizzle-fluffy
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
Geef een gil als je op of van de lijst wil.
Ik wil van de lijst af.
Oud 02-06-2009, 21:15
Spelleider
Spelleider is offline
Na overleg met de andere spelleider; het is nu gelijkspel! Eigenlijk. Toch?
Oud 02-06-2009, 21:15
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja sorry van mijn dood posts maar daar had ik al uitleg over gegeven dat gebeurt niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:19
Allure
Allure is offline
Ik wilde toen ik dood was expres nog niet weten wie de wolven waren, ik vond het nl echt spannend.

Oh en nog even mijn mening over Biertank en zijn actie:
Wat hij gedaan heeft is niet netjes, maar niet tegen de regels. In ieder geval niet tegen de regels zoals ze nu zijn (het is naar mijn mening wel wenselijk dat ze aangepast worden, want screenshots van ge-pmde functies kunnen in het vervolg maar beter achterwege blijven). Dus ehm, wat mij betreft hebben de wolven gewonnen, want de regels van het spel zijn niet gebroken.

Ik vond het overigens één van de leukste spellen waaraan ik heb meegedaan. En ondanks de late uitslag van de spelleiders af en toe, vind ik dat ze goed hebben geleid.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:19
Allure
Allure is offline
Ik wil ook op de lijst!

1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. Severus
5. light fighter
6. ~~Fantôme~~
7. MartinV
8. arPos
9. Wammus
10. Barabas
11. kleinepierik
12. Matige Muis
13. Fizzle-fluffy
14. Allure
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:20
Citaat:
Na overleg met de andere spelleider; het is nu gelijkspel! Eigenlijk. Toch?
dat lijkt me eigenlijk nog het minste. Als hij het als dorpeling had gedaan, had hij sowieso onregelementair gespeeld en zou hij toch uit het spel zijn gezet of is dat niet zo? Heeft sens. haar stem veranderd na die screen trouwens? Want dan zou je nog alles van vóór de screen kunnen tellen. Maargoed eigenlijk moet ik ook m'n mond houden want jullie zijn de spelleiders en dat hebben jullie goed gedaan!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:22
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
dat lijkt me eigenlijk nog het minste. Als hij het als dorpeling had gedaan, had hij sowieso onregelementair gespeeld en zou hij toch uit het spel zijn gezet of is dat niet zo? Heeft sens. haar stem veranderd na die screen trouwens? Want dan zou je nog alles van vóór de screen kunnen tellen. Maargoed eigenlijk moet ik ook m'n mond houden want jullie zijn de spelleiders en dat hebben jullie goed gedaan!
Sens. heeft inderdaad na de screenshot haar stem veranderd. Neemt echter niet weg dat de wolven eerlijk gewonnen hebben, moreel gezien is het verwerpelijk.
Oud 02-06-2009, 21:23
Alyssia
Alyssia is offline
1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia

Ik vond het best een lullige streek, trouwens, maar wel slim gespeeld. (En ik heb even Severus van de lijst afgehaald. )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:24
Verwijderd
Dus als het echt was had hij valsgespeeld?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:24
Allure
Allure is offline
Houdt deze lijst in dat je een pm krijgt als er een nieuw spel begint?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Dan was de situatie niet anders geweest.

Citaat:
Houdt deze lijst in dat je een pm krijgt als er een nieuw spel begint?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Daar komt het wel op neer, ja.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Daar komt het wel op neer, ja.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:28
Allure
Allure is offline
Hoezo zou hij wel hebben valsgespeeld als hij echt dorpeling was?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Omdat het in de regels staat dat je je eigen functie niet mag vertellen. Dat Biertank in dit geval blufte doen veel mensen niet moeilijk over, maar wat als Severus bewees een dorpeling te zijn door een screenshot te hebben gepost?

In dát geval staat het in de regels dat het niet mag.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Omdat het in de regels staat dat je je eigen functie niet mag vertellen.
Oh?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:30
Spelleider
Spelleider is offline
Je functie vertellen kan ook bluf zijn, lijkt me.

En ik vond dat jullie het allemaal heel goed gedaan hebben, het was een spannend spel.
Oud 02-06-2009, 21:31
Verwijderd
Ja tuurlijk, op zich heb ik er geen probleem mee dat iemand iets zegt, bluffen enzo.

Laat me, ik heb bier op.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:31
Allure
Allure is offline
Als je je eigen functie niet mag vertellen dan zouden alle dorpelingen nu de regels overtreden hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:55
Verwijderd
Kan ik nog op de lijst?

Geniaal gespeeld trouwens biertank complimenten!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:56
Verwijderd
Daarnaast een dikke pluim voor de spelleiders voor de leuke verhalen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 21:57
Verwijderd
Spel moet zeker 2 weken in de koelkast?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2009, 22:13
Verwijderd
Ja in de koelbox.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 22:22
Ghidorah
Ghidorah is offline
ik wil ook op de lijst
1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah

als het kan moet je de lijst controleren want als ik een fout heb gemaakt krijg ik de schuld (a)
Oud 02-06-2009, 22:32
Verwijderd
1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 23:08
Tink*
Tink* is offline
Haha wat een maf spel. Mooie 'plottwist' op het eind, echt. Ik vond het verder wel echt weer een leuk en spannend spel! En verder weet ik niet goed wat ik moet vinden van dat functie-vertellen, want het kan idd net zo goed keihard nep zijn, dat is net zo als dat je het gewoon beweert. Alleen n44bs (no offense Sens ) kunnen er natuurlijk wel intuinen zo, maar ik vind op zich dat het niet per se verboden moet worden omdat het nep kan zijn, maar misschien voor de handigheid wel makkelijk dat je het niet zo mag posten omdat iedereen dat dan aan het begin van een spel doet. En verder is dood ook echt dood en stil idd, niks meer posten daarna.
Oud 02-06-2009, 23:10
Verwijderd
Wat ik wil weten van spelleider is, zijn functies doorverteld aan mensen die in het geheel niet meededen?

Want, ik werd in de eerste ronde opgegeten. Normaal gesproken overleef ik tot het eind. Of werd ik ineens grezien als een ervaren speler? :blos:

?BIERMODUS
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 23:13
Wammus
Wammus is offline
1. Biertank 52
2. VeGs
3. Cup of tea
4. light fighter
5. ~~Fantôme~~
6. MartinV
7. arPos
8. Wammus
9. Barabas
10. kleinepierik
11. Matige Muis
12. Fizzle-fluffy
13. Allure
14. Alyssia
15. archont
16. Ghidorah
17. Absinthe
18. Wammus
Oud 02-06-2009, 23:23
Wammus
Wammus is offline
Ik vind dat Biertank op een creatieve maar geniale manier gewonnen heeft. Hij heeft een maas in de wet gevonden en Sens. was zo naïef om er in te trappen. Het lijkt me niet de bedoeling dat het normaal gaat worden maar voor een keer vind ik het goed bedacht. Mensen die dood zijn mogen wat mij betreft ook stil blijven.
Oud 02-06-2009, 23:48
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Haha wat een maf spel. Mooie 'plottwist' op het eind, echt.
Ik vond het een heerlijk spel!
Aan het begin van het spel leek het een walkover voor de wolven te worden, daarna kregen de dorpelingen weer de overhand en in de allerlaatste ronde wijzigt iemand DRIE minuten voor het einde van het spel haar stem, waardoor het hele spel op zijn kop staat!

Citaat:
Ik vind dat Biertank op een creatieve maar geniale manier gewonnen heeft. Hij heeft een maas in de wet gevonden en Sens. was zo naïef om er in te trappen. Het lijkt me niet de bedoeling dat het normaal gaat worden maar voor een keer vind ik het goed bedacht. Mensen die dood zijn mogen wat mij betreft ook stil blijven.
Haha, gaaf om te horen van degene die ervan overtuigd was dat ik wolf zou zijn. Sorry dat ik je opat, ik had geen andere keuze.
Oud 02-06-2009, 23:50
Verwijderd
Hoi tank, je actie vijd ik niet goed maar je naam wel (h)_
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 00:04
arPos
arPos is offline
Citaat:
Severus schreef:
Suckers!!!
Ik had het nog nagelopen de enige van jullie 3 die geen wolf kon zijn was jij, tank en sens zaten heel toevallig of in de hangronden bij elkaar op een niet eruit gestemde speler, of ze stonden beiden niet in de stemlijst, of ze hadden op een andere manier een niet uit te maken invloed.

Ik had uiteindelijk 3 van de 4 wolven goed, alleen dacht ik tot vlak voor wammus zijn dood dat hij eigenlijk met biertank een wolf was en niet katje.

Citaat:
Hier nog kort verder totdat de spelleiders uitleg hebben gegeven.
Ik vind dat je je misdragen hebt en dat je eigenlijk volgend spel niet mee mag doen, je had je overigens al vroeg in het spel verraden, normaal ben jij erg veel van de *grom* en de *grauw* nu vond ik je opvallend rustig op dat vlak.

ik weet niet wat de SL's gaan verzinnen of hebben verzonnen over je actie maar ik vind hem ondermaats, bovendien als sens een wat meer ervaren speler had geweest had er juist om die Screenshot op je gestemd gaan worden smiecht
Oud 03-06-2009, 00:04
Verwijderd
Ongeldige gebruikersnaam voor geadresseerde. Klik op de knop Vorige, voer de juiste gebruikersnaam in en probeer het opnieuw. Klik hier om de ledenlijst weer te geven
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 00:10
haha muizen en bier...

Overigens had ik een paar spellen terug precies eenzelfde fail-switch als sens., toen cup of tea (of hoe ze toen heette) mij puur door blaten op andere gedachten kreeg. Zo hoort het.
Oud 03-06-2009, 00:10
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik vind dat je je misdragen hebt en dat je eigenlijk volgend spel niet mee mag doen, je had je overigens al vroeg in het spel verraden, normaal ben jij erg veel van de *grom* en de *grauw* nu vond ik je opvallend rustig op dat vlak.

ik weet niet wat de SL's gaan verzinnen of hebben verzonnen over je actie maar ik vind hem ondermaats, bovendien als sens een wat meer ervaren speler had geweest had er juist om die Screenshot op je gestemd gaan worden smiecht
Het is gebruik maken van de situatie, niet van de persoon Sens..

Ik heb zelf ook al aangegeven dat ik volgend spel niet mee doe, dus daarmee is wat mij betreft de kous af.

*Soija, light fighter en Katje van galgen haal en opeet doe*
Oud 03-06-2009, 00:13
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Hoi tank, je actie vijd ik niet goed maar je naam wel (h)_
Laat ik het zo stellen dat dit een innovatieve manier was om te winnen, die nog nooit eerder gebruikt was (en naar mijn mening ook niet meer gebruikt mag (en zal) worden).
Oud 03-06-2009, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het zo stellen dat dit een innovatieve manier was om te winnen, die nog nooit eerder gebruikt was (en naar mijn mening ook niet meer gebruikt mag (en zal) worden).
haha@ IK MAG JE WEL
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 00:16
arPos
arPos is offline
Citaat:
Het is gebruik maken van de situatie, niet van de persoon Sens..
Ik beweer nergens dat je gebruikt maakt van de persoon sens (dat deed je wel maar ala, das een ander verhaal) ik vind het puur not-done om screenshots te posten van de spelleider aan een speler of dat nu een legitieme of onzin screenshot is.
Citaat:
Ik heb zelf ook al aangegeven dat ik volgend spel niet mee doe, dus daarmee is wat mij betreft de kous af.
Irrelevant dan geldt de consequentie m.i. voor een volgend spel waaraan je meedoet, maar aangezien het kennelijk niet tegen de regels is zal je er wel mee wegkomen.

het was wel een geniale zet want severus had het huiswerk goed gedaan.

Citaat:
*Soija, light fighter en Katje van galgen haal en opeet doe*
*meer bier en peuken geeft*
Oud 03-06-2009, 00:18
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Kan ik nog op de lijst?

Geniaal gespeeld trouwens biertank complimenten!
Jou had ik nog niet bedankt. Bij deze!

Gaaf om te zien dat er een tweedeling is tussen mensen die het gaaf en kut vinden.
Oud 03-06-2009, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ik beweer nergens dat je gebruikt maakt ant severus had het huiswerk goed gedaan.

Jmoiue
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 00:26
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Ik beweer nergens dat je gebruikt maakt van de persoon sens (dat deed je wel maar ala, das een ander verhaal) ik vind het puur not-done om screenshots te posten van de spelleider aan een speler of dat nu een legitieme of onzin screenshot is.
Dat zei je inderdaad ook nergens, maar het is een verduidelijking. Juist omdat Sens. een nieuweling is, was de kans groter dat het bij haar wel zou lukken, in plaats van bij Severus. Als ik daarnaast ook nog iemand als Soija had, had ik het sowieso kunnen bekijken. Zo zie je maar, nieuwelingen moet je nooit te vroeg uit het spel stemmen.

Citaat:
Irrelevant dan geldt de consequentie m.i. voor een volgend spel waaraan je meedoet, maar aangezien het kennelijk niet tegen de regels is zal je er wel mee wegkomen.
Er kunnen simpelweg geen consequenties aan vastzitten, aangezien het niet verboden is. Wel zal ik bij een volgend spel waaraan ik meedoe, direct in de eerste ronde eruit gestemd worden. Dat is dan mijn 'straf'. Kom ik er toch makkelijk mee weg, of niet.

Citaat:
het was wel een geniale zet want severus had het huiswerk goed gedaan.
Props voor Severus, ik hoop serieus dat ze er volgend spel gewoon weer bij is.

Citaat:
*bier oprook en sigaretten opdrink doe*
Oud 03-06-2009, 00:26
arPos
arPos is offline
Citaat:
Jou had ik nog niet bedankt. Bij deze!
Gaaf om te zien dat er een tweedeling is tussen mensen die het gaaf en kut vinden.
Ik vind het gaaf en kut alsof er tussen mij en eeuwige rijkdom alleen jij staat en jij de kogel die ik afschiet vangt met je tanden, erg knap maar niet fijn

Citaat:
Jmoiue
Graag gedaan hoor muis
Oud 03-06-2009, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gaaf en kut alsof er tussen mij en eeuwige rijkdom alleen jij staat en jij de kogel die ik afschiet vangt met je tanden, erg knap maar niet fijn

Graag gedaan hoor muis
geen dank/!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 00:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
haha@ IK MAG JE WEL
Citaat:
Jmoiue
Haha, binnen 5 minuten van een leesbare post naar iets wat dat niet is. Drink ze!

Ik ga te bed, ik check dit topic morgen weer!

*kusjes neerleg voor fans*
Oud 03-06-2009, 00:30
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:

Graag gedaan hoor muis
Mooie vergelijking.
Oud 03-06-2009, 06:14
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind het vooral grappig dat niemand zag dat die screenshot overduidelijk nep was. Ik kon de zwarte randjes rond de geplakte tekst duidelijk zien zitten. Zou voor mij juist een reden zijn geweest om op Biertank te stemmen.
Oud 03-06-2009, 06:19
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vind het vooral grappig dat niemand zag dat die screenshot overduidelijk nep was. Ik kon de zwarte randjes rond de geplakte tekst duidelijk zien zitten. Zou voor mij juist een reden zijn geweest om op Biertank te stemmen.
Natuurlijk hebben mensen dat wel gezien, sens niet... misschien.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten