Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel we uiteindelijk allemaal gaan overstappen op kernfusie, dus eigenlijk is dit nauwelijks relevant. Is er kernafval bij kernfusie? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hee Imène mag je nu weer eten als het licht is? en hoe gaat dat precies? als het nog licht is (of al licht is maar hmm) om 12 uur 's nachts, mag je dan ook om 12 uur 's nachts beginnen met eten of moet je dan toch wachten?
Nee natuurlijk MAG het, maar dat doe je natuurlijk niet. |
![]() |
||
Citaat:
Ik mag nu ook overdag eten ja (dus als het licht is ![]() Tijdens de maand ramadan vasten moslims (alleen diegenen die daartoe in staat zijn), dit houdt in dat ze vanaf zonsopgang eten noch drinken tot zonsondergang! Na zonsondergang mag je gewoon eten tot wanneer de zon de volgende dag weer opkomt! Nu denk je dat ik de hele nacht dooreet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() sinds zonsondergang (dus rond 19.50) eten we gewoon en morgen hoeven we gewoon niet te vasten. ... of bedoel je nog iets anders want ik snap je niet helemaal. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Randomness @ Paranoide: Ik was een nostalgisch tripje langs youtube aan het doen en ik kwam langs een aantal tekenfilms die ik vroegah keek en die jij mss/wrs ook wel vet vind.
1) Duckman (stemmen oa Jason Alexander (George van Seinfeld) en Dweezil Zappa) 2) God, The Devil and Bob (Stemmen oa French Stewart (harry uit 3rd rock), Laurie Metcalf (Die zus van Roseanne) en Nancy Cartwright (Bart Simpson)) 3) Stressed Eric (stemmen oa Mark Heap (dr. Statham uit Green Wing) en tig andere coole Britse komieken) Check it out!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() God, The Devil and Bob heb ik onlangs nog alles van gezien. Aardige serie is dat ![]() En Stressed Eric komt me niet bekend voor, ik ben benieuwd. Maar zeg, kwam Duckman niet altijd vlak voor of na (of tijdens?) Dr. Katz? Want dan ken je die vast ook. Ook de moeite waard om nu te herkijken, als kind snap je echt driekwart van dat programma niet. ![]() |
![]() |
|
Ja, Dr. Katz keek ik ook altijd, maar ik kan me herinneren dat Dr. Katz altijd op zondag was en Duckman keek ik altijd als ik uit school kwam.
Damn, ik was zo fan dat ik in de 2e zelfs m'n eigen Duckman & Cornfed agenda in elkaar had geknutseld. <3 Van Harvey Birdman heb ik wat clipjes op youtube gekeken. Ik dacht eerst 'hee, die ken ik nog van vroegah!', tot ik erachter kwam dat het een nogal vrije interpretatie is van de Hannah Barbera tekenfilm. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
PS. In het echt? ![]() Citaat:
Maar misschien heb je wel gelijk, want Duckman was wel weer veel vaker op dan Dr. Katz. Dat Stressed Eric kende ik trouwens nog niet en ik vind het gaaffff dus dat wordt de volgende tekenfilm die ik van begin tot eind ga kijken. Thankity-thanks <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Harvey Birdman (de advocaateditie) is wel het leukst om helemaal te kijken. Sowieso hele afleveringen, anders verzandt het teveel in chaos. En liefst ook in chronologische volgorde, want er wordt best vaak terugverwezen naar eerdere afleveringen. Niet echt op een verhalende manier dus je mist alleen een leuk grapje, maar toch. Ik mis liever geen grapjes. Hoe dan ook, ik verwacht nu dat je er niet zoveel aan vond ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bij kernfusie komt geen kernafval vrij. nouja, het kan wel, maar niet bij de fusie die ze willen gebruiken voor energieopwekking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|