Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik kom ergens niet uit.
Wat dan?
Advertentie
Oud 19-09-2009, 22:24
flyaway
flyaway is offline
Waar uit?
Oud 19-09-2009, 22:24
Verwijderd
Ik wil ook wel naar een kernreactor, trouwens.

Oh en Kazet, nu ik eraan denk. Kernafval, he. Is er nou eigenlijk al bekend what's up daarmee, of slaan we het gewoon op tot we uitgevogeld hebben wat we ermee moeten?
Oud 19-09-2009, 22:25
Verwijderd
dd
Oud 19-09-2009, 22:26
Verwijderd
Nou, ik heb het welgeteld één biertje volgehouden in de stad voordat ik besloot dat het gezelschap mij onmetelijk chagrijnig maakte. Nu ben ik thuis zonder sigaretten en dat is ook niet alles.
Oud 19-09-2009, 22:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Wetenschappelijke bewijzen?
via theologen
Oud 19-09-2009, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb het welgeteld één biertje volgehouden in de stad voordat ik besloot dat het gezelschap mij onmetelijk chagrijnig maakte. Nu ben ik thuis zonder sigaretten en dat is ook niet alles.
Met wat voor vervelende mensen was je?
Oud 19-09-2009, 22:28
Verwijderd
Ik heb overigens in een vlaag van verstandsverbijstering mentholsigaretten gekocht in plaats van shag. Wutwut.
Oud 19-09-2009, 22:29
Verwijderd
Mensen die lekker heel de avond over zichzelf willen praten.
Oud 19-09-2009, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb overigens in een vlaag van verstandsverbijstering mentholsigaretten gekocht in plaats van shag. Wutwut.
Dat ken ik wel. Zeker wanneer hetgeen je normaal koopt er niet is. Dan is het van "uuh... uhh... doe maar die!" omdat ik me dan druk maak over de mensen in de rij.
Oud 19-09-2009, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mensen die lekker heel de avond over zichzelf willen praten.
Oh. Nou, maar goed dat je bent weggegaan, dan, want dat kunnen ze zonder jou ook goed af.

Citaat:
Dat ken ik wel. Zeker wanneer hetgeen je normaal koopt er niet is. Dan is het van "uuh... uhh... doe maar die!" omdat ik me dan druk maak over de mensen in de rij.
Precies. Bovendien was ik in een Lidl, en daar wil je de mensen achter je niet boos maken want ze zijn er ruig. De vorige keer maakte ik een scheldpartij tussen twee bejaarden mee. Eén ervan had zwartgeverfd haar en riep tegen de andere: "Bek houden, je staat stijf van de medicijnen man. Trut."
Oud 19-09-2009, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel naar een kernreactor, trouwens.

Oh en Kazet, nu ik eraan denk. Kernafval, he. Is er nou eigenlijk al bekend what's up daarmee, of slaan we het gewoon op tot we uitgevogeld hebben wat we ermee moeten?
Er is gewoon niet zo veel, dus is het opslaan eigenlijk geen enkel probleem.
Oud 19-09-2009, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Er is gewoon niet zo veel, dus is het opslaan eigenlijk geen enkel probleem.
Ja, omdat er ook niet zoveel kerncentrales zijn als zou 'moeten' voor voldoende energielevering voor, laten we zeggen, de hele wereld. Als de hoeveelheid kerncentrales zou vertienvoudigen (ik zeg maar wat) gaat het toch op den duur een probleem vormen? In hoeverre staat die duur in verhouding met de verwachte tijd van het vinden van een oplossing?

Hoewel we uiteindelijk allemaal gaan overstappen op kernfusie, dus eigenlijk is dit nauwelijks relevant. Is er kernafval bij kernfusie?
Oud 19-09-2009, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ugh. Ook ooit eens gedaan, geen aanrader. Je neus gaat er wel lekker van openstaan though. Alsof je een heel potje vicks hebt opgesnoven.
Oud 19-09-2009, 23:52
Verwijderd
Ja ik vind ze wel lekker
Oud 19-09-2009, 23:54
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
tisszoowaaaaaarm
Oud 19-09-2009, 23:58
Verwijderd
hee Imène mag je nu weer eten als het licht is? en hoe gaat dat precies? als het nog licht is (of al licht is maar hmm) om 12 uur 's nachts, mag je dan ook om 12 uur 's nachts beginnen met eten of moet je dan toch wachten?

Nee natuurlijk MAG het, maar dat doe je natuurlijk niet.
Oud 20-09-2009, 00:00
Verwijderd
Gloeiende gloeiende.
Oud 20-09-2009, 00:14
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
hee Imène mag je nu weer eten als het licht is? en hoe gaat dat precies? als het nog licht is (of al licht is maar hmm) om 12 uur 's nachts, mag je dan ook om 12 uur 's nachts beginnen met eten of moet je dan toch wachten?

Nee natuurlijk MAG het, maar dat doe je natuurlijk niet.
Hey barabas!
Ik mag nu ook overdag eten ja (dus als het licht is )
Tijdens de maand ramadan vasten moslims (alleen diegenen die daartoe in staat zijn), dit houdt in dat ze vanaf zonsopgang eten noch drinken tot zonsondergang! Na zonsondergang mag je gewoon eten tot wanneer de zon de volgende dag weer opkomt!
Nu denk je dat ik de hele nacht dooreet welnee, we eten goed bij zonsondergang en net voor zonsopgang ontbijt ik stevig (dit jaar amper maarja).
Oud 20-09-2009, 00:19
Verwijderd
Ja nee de hoofddingessen ervan weet ik wel, maar dit zijn van die dingen, lijkt me raar, dan is het 23:59 mag je niet eten, en dan is het 00:00 en dan is de vastenmaand over en dan mag je wel eten!
Oud 20-09-2009, 00:22
Verwijderd
Is dat niet zielig voor de moslims die zo heel erg wonen waar de zon zo van maar 2 uur ondergaat?
Oud 20-09-2009, 00:25
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja nee de hoofddingessen ervan weet ik wel, maar dit zijn van die dingen, lijkt me raar, dan is het 23:59 mag je niet eten, en dan is het 00:00 en dan is de vastenmaand over en dan mag je wel eten!
maar om 23:59 mag je wel eten
sinds zonsondergang (dus rond 19.50) eten we gewoon en morgen hoeven we gewoon niet te vasten.
... of bedoel je nog iets anders want ik snap je niet helemaal.

Citaat:
Is dat niet zielig voor de moslims die zo heel erg wonen waar de zon zo van maar 2 uur ondergaat?
dan volgen ze gewoon Mekka
Oud 20-09-2009, 00:26
Verwijderd
Dan vind ik ze wel weer nep.
Oud 20-09-2009, 00:28
Verwijderd
En dan waar de zon maar heel even op is. gaan ze gewoon door met fressen!
Oud 20-09-2009, 00:29
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Dan vind ik ze wel weer nep.
dit zijn gewoon de regels, niets nep aan.
Oud 20-09-2009, 00:30
Verwijderd
Hallo.

Ik ben nog wakker. Ik ga eerst eens even eten voor ik ga slapen, ofzo. Lege maag damnit.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het lijkt me echt kut om een moslim te zijn in het Noordelijkste puntje van Noorwegen als het 3 maanden non-stop licht is.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
En dan waar de zon maar heel even op is. gaan ze gewoon door met fressen!
In dat geval denk ik ook dat ze mekka-tijd gebruiken.
Oud 20-09-2009, 00:31
Verwijderd
Daarom leven er vast niet zoveel daar, aha!
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me echt kut om een moslim te zijn in het Noordelijkste puntje van Noorwegen als het 3 maanden non-stop licht is.
Dat zeg ik net fruitcake
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
daar gebruiken ze ook uren van Mekka voor het vasten
Verwijderd
Citaat:
Daarom leven er vast niet zoveel daar, aha!
Ik zou ook geen moslim worden als ik in noorwegen zou gaan wonen.
Oud 20-09-2009, 00:33
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
jeetje het is maar één maand per jaar
Oud 20-09-2009, 00:34
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
nu heb ik wel zin in een kinder bueno maar heb daarnet al eentje gegeten
Oud 20-09-2009, 00:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Randomness @ Paranoide: Ik was een nostalgisch tripje langs youtube aan het doen en ik kwam langs een aantal tekenfilms die ik vroegah keek en die jij mss/wrs ook wel vet vind.

1) Duckman (stemmen oa Jason Alexander (George van Seinfeld) en Dweezil Zappa)

2) God, The Devil and Bob (Stemmen oa French Stewart (harry uit 3rd rock), Laurie Metcalf (Die zus van Roseanne) en Nancy Cartwright (Bart Simpson))

3) Stressed Eric (stemmen oa Mark Heap (dr. Statham uit Green Wing) en tig andere coole Britse komieken)

Check it out!
Oud 20-09-2009, 00:37
Verwijderd
Het was een grapske imene. Ik zou sowieso geen moslima worden.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zeg ik net fruitcake
Sorreh, Ik lees ook nie alles.

PS: mmmmfruitcake.
Verwijderd
Ik heb eindelijk de vieze langpootmug gevangen die hier al dagen rondflappert. Met z'n vieze muggepoten. Hij zit onder een glas en hij kijkt heel chagrijnig.
Oud 20-09-2009, 00:49
Verwijderd

Zoiets.
Oud 20-09-2009, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Randomness @ Paranoide: Ik was een nostalgisch tripje langs youtube aan het doen en ik kwam langs een aantal tekenfilms die ik vroegah keek en die jij mss/wrs ook wel vet vind.

1) Duckman (stemmen oa Jason Alexander (George van Seinfeld) en Dweezil Zappa)

2) God, The Devil and Bob (Stemmen oa French Stewart (harry uit 3rd rock), Laurie Metcalf (Die zus van Roseanne) en Nancy Cartwright (Bart Simpson))

3) Stressed Eric (stemmen oa Mark Heap (dr. Statham uit Green Wing) en tig andere coole Britse komieken)

Check it out!
Ha, Duckman. Dat keek ik vroeger ook altijd. Ik heb er hier nog alle afleveringen van liggen, maar ik kom er niet aan toe om ze weer allemaal te kijken want er komen telkens gavere dingen tussen.

God, The Devil and Bob heb ik onlangs nog alles van gezien. Aardige serie is dat

En Stressed Eric komt me niet bekend voor, ik ben benieuwd.

Maar zeg, kwam Duckman niet altijd vlak voor of na (of tijdens?) Dr. Katz? Want dan ken je die vast ook. Ook de moeite waard om nu te herkijken, als kind snap je echt driekwart van dat programma niet.
Oud 20-09-2009, 00:54
Verwijderd
Oh en hey, heb je nog Harvey Birdman, Attorney at Law gekeken?
Oud 20-09-2009, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, Dr. Katz keek ik ook altijd, maar ik kan me herinneren dat Dr. Katz altijd op zondag was en Duckman keek ik altijd als ik uit school kwam.

Damn, ik was zo fan dat ik in de 2e zelfs m'n eigen Duckman & Cornfed agenda in elkaar had geknutseld. <3

Van Harvey Birdman heb ik wat clipjes op youtube gekeken. Ik dacht eerst 'hee, die ken ik nog van vroegah!', tot ik erachter kwam dat het een nogal vrije interpretatie is van de Hannah Barbera tekenfilm.
Oud 20-09-2009, 00:56
Verwijderd
Ik wil hier de groetjes doen aan paranoide en nou ga ik slapen.

ps ik heb net blof gezien.
Oud 20-09-2009, 01:00
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Het was een grapske imene. Ik zou sowieso geen moslima worden.
weet wel dat het grapske was
Oud 20-09-2009, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil hier de groetjes doen aan paranoide en nou ga ik slapen.

ps ik heb net blof gezien.
Welterusten, Lisa de groetendoener.

PS. In het echt?

Citaat:
Ja, Dr. Katz keek ik ook altijd, maar ik kan me herinneren dat Dr. Katz altijd op zondag was en Duckman keek ik altijd als ik uit school kwam.

Damn, ik was zo fan dat ik in de 2e zelfs m'n eigen Duckman & Cornfed agenda in elkaar had geknutseld. <3
Hm, ik kan me herinneren dat Dr. Katz zo rond de tijd van Sesamstraat kwam? Wel op een andere zender, maar volgens mij dus wel vaker dan alleen op zondag.

Maar misschien heb je wel gelijk, want Duckman was wel weer veel vaker op dan Dr. Katz.

Dat Stressed Eric kende ik trouwens nog niet en ik vind het gaaffff dus dat wordt de volgende tekenfilm die ik van begin tot eind ga kijken. Thankity-thanks <3
Oud 20-09-2009, 01:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
No probs

Ik heb trouwens ook clipjes gekeken van The Brak Show. Vooral deze bleef erg hangen:

Ik wil nu ook mensen CHIEFTAINS noemen.
Oud 20-09-2009, 01:07
Verwijderd
Citaat:
jeetje het is maar één maand per jaar
Maar Noorwegen heeft wolven, kerstman en fimbulvetr.
Oud 20-09-2009, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Van Harvey Birdman heb ik wat clipjes op youtube gekeken. Ik dacht eerst 'hee, die ken ik nog van vroegah!', tot ik erachter kwam dat het een nogal vrije interpretatie is van de Hannah Barbera tekenfilm.
Ja, daar is het op gebaseerd. Het is ook veel gaver als je die ook kent, lekker vergelijken.

Maar Harvey Birdman (de advocaateditie) is wel het leukst om helemaal te kijken. Sowieso hele afleveringen, anders verzandt het teveel in chaos. En liefst ook in chronologische volgorde, want er wordt best vaak terugverwezen naar eerdere afleveringen. Niet echt op een verhalende manier dus je mist alleen een leuk grapje, maar toch. Ik mis liever geen grapjes.

Hoe dan ook, ik verwacht nu dat je er niet zoveel aan vond
Oud 20-09-2009, 01:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, omdat er ook niet zoveel kerncentrales zijn als zou 'moeten' voor voldoende energielevering voor, laten we zeggen, de hele wereld. Als de hoeveelheid kerncentrales zou vertienvoudigen (ik zeg maar wat) gaat het toch op den duur een probleem vormen? In hoeverre staat die duur in verhouding met de verwachte tijd van het vinden van een oplossing?

Hoewel we uiteindelijk allemaal gaan overstappen op kernfusie, dus eigenlijk is dit nauwelijks relevant. Is er kernafval bij kernfusie?
no problemo; de oceaanbodem is groot genoeg

bij kernfusie komt geen kernafval vrij. nouja, het kan wel, maar niet bij de fusie die ze willen gebruiken voor energieopwekking
Oud 20-09-2009, 01:13
Verwijderd
Citaat:
No probs

Ik heb trouwens ook clipjes gekeken van The Brak Show. Vooral deze bleef erg hangen:

[filmpje]

Ik wil nu ook mensen CHIEFTAINS noemen.
Ahaha die kende ik nog niet. Hij zit ook niet in de tekenfilmserie. Oh oh, wat zou ik graag zulk aan zulk soort dingen meewerken later, lekker flauwe montages van flauwe dingen maken die dan toch nog esthetisch verantwoord zijn. Hoewel, nog veel liever zou ik meewerken aan iets als The Mighty Boosh of The League of Gentlemen. Maar goed, Nederland maakt niet echt iets in die geest. Hooguit mag je een stukje ondertitelen ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten