Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aangezien het schaatsseizoen alweer begonnen is:
Door de druk van de schaats op het ijs, smelt het ijs een beetje waardoor er een waterlaagje ontstaat en je makkelijk kan schaatsen Het waterlaagje is er altijd al en is temperatuursafhankelijk. De druk onder de schaats is niet hoog genoeg om ijs te laten smelten. |
![]() |
|
Dat Animal Collective een geweldige en originele band is die bestaat uit geniën en dat hun concerten 'life-changing events' zijn.
Nee, het zijn een stelletje pretentieuze wankers met debiele zelf verzonnen namen die een hoop vaag gebliep door elkaar gooien en er vals overheen zingen en dat dan gemiddeld 7 minuten per nummer. Als je zegt dat je het kut vind wordt er door de fans (en wrs ook de band zelf) gezegd dat het kunst is en als je het kut vind je het gewoon niet snapt en dat je gewoon debiel bent en je bek moet houden, want het is echt ZO creatief en geweldig! Nee, ik snap het wel, maar het is nog steeds kut. Tenzij je mss hard aan de LSD zit, maar ik betwijfel of de hele hipster aanhang doet.
||
![]() |
Citaat:
![]() met kliekjes werd altijd gezegd dat je het eerst buiten de koelkast moest laten afkoelen, maar sinds een paar jaar zijn 'de wetenschappers' het toch aardig unaniem eens dat je dit beter niet kunt doen. vrijwel direct de koelkast of vriezer in met die handel, om bacteriegroei te verminderen ![]() wat het exacte idee achter de eerdere methode was weet ik eigenlijk niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE=Uice;29625121]Voor de volledigheid: het is het steeltje van de cashewvrucht.
![]() wauw, dit is echt een openbaring, dit is mijn ontdekking van de maand. kun je ook iets met die oranje dingen, eten ofzo? ze zien er zo koel uit.
||
![]() |
[QUOTE=Hernuel Fan;29763091]
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Opleiding verpleegkunde lina2012 | 6 | 31-07-2012 15:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
(Zuid-)Afrikaans Roeltje1 | 14 | 04-12-2009 20:05 | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
dun zijn of willen zijn is ongezond en slecht. dik zijn of willen zijn dan niet? stella | 14 | 14-08-2002 11:24 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |