Advertentie | |
|
![]() |
|
Een te korte tong hoeft geen probleem op te leveren met zoenen, kijk maar eens in dit topic
![]()
|
![]() |
Het is sowieso al verkeerd als je zo'n dingen afspreekt op msn... Dat betekent dat het geen relatie is die zal blijven duren, als dat al je bedoeling is... Als je het maar als een tienerliefde neemt dan kan ik het nog begrijpen. Ik vind dat je gewoon voor je beiden een gepast ogenblik moet zoeken en hem een hint geven wanneer je er klaar voor bent. Afspreken wanneer het gebeurt is geen goed idee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt spijt heb ik er niet van maar ik wou toch liever door mijn vriendje ontgroent worden.. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind hem zielig kan hij dat niet zo aan je vragen?
Als je verkering met iemand hebt lijkt het me dat je wel goed met die persoon overwegkan gaan.. dan zouden jullie het ook veel beter kunnen bespreken etc. ik denk dat je dan niet echt verliefd bent ofzo maar meer verkering hebt om stoer ofzo te doen... net als basischool kindertjes ![]() niet lullig bedoelt hoor! maar ja waarom zou het niet lukken met een 3mm kortere tong dan moet je vriendje hem maar meer uitsteken ![]() Ltrz |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Bizarre gebeurtenis? Help me. Wingswag | 36 | 26-07-2012 21:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Bloempjuh | 15 | 08-05-2004 14:06 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Natte zoenen. Ieke | 0 | 16-02-2004 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
Liefde & Relatie |
help me ik snap het niet meer LITTLE GIRLL | 2 | 17-03-2002 17:53 |