Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jij moet een keer bij mij thuiskomen zodat je mijn vader ervan kan overtuigen dat mijn kamer juist supernetjes is opgeruimd ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben best wel netjes geloof ik maarja als drie mensen in je familie smetvrees hebben moet je natuurlijk ook wel enigszins getraumatiseerd zijn en neem je automatisch dingen over. Ik ben overigens wel wat 'makkelijker' geworden in de 3 of 4 jaar dat ik nu op mezelf woon. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder heeft overigens ook semi-smetvrees. Op een gegeven moment kwam ze gewoon nooit meer op mijn kamer. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ook frambozen. Die groeien vaak zo hier en daar tussen de bramen ![]() In Brabant zie ik ze vaak in het bos. Daar hebben ze ook meer bos dan hier in het lage noorden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hier eet ik alleen rijst dus ik heb deze vakantie elke dag aardappels gegeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Doe mij maar pasta
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Met kaas en boter <3 *bij paranoide aanschuif* hoewel we vandaag voor het eerst de fondue/frituurpan gaan gebruiken die ik in mijn kerstpakket kreeg. We gaan tempura maken. Alleen wil ik eigenlijk geen vleesresten in mijn fonduepan en hoe ga ik ze vertellen dat ze hem wel mogen gebruiken voor de groente maar niet voor de gigantische inktvis die ze hebben gekocht? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij de inktvis niet voor vanavond is, maar voor een andere keer, waar jij verder niks mee te maken hebt. Dan zou ik misschien ook wel zeggen van 'ja groetjes'. Als ik nog vegetariër was, dan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zouden dan de inktvis (en de garnalen en de kip en al het andere vlees) in de wokpan doen en de groenten in mijn fonduepan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn lievelingsschoonmaaksters was Patty met een Amsterdams accent en waterstofperoxide blond haar die mij altijd SCHAAAAAHAT noemde en mij wijze lessen gaf over respect voor je medemens ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|