Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
het helpt natuurlijk ook wel dat ik die 4 kilo in de laatste week van december heb geproduceerd.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF mijn vader is even naar de nagelstudio
En mijn stiefmoeder is voor de derde keer deze week naar de tandarts. Wat een familie
Verwijderd
Citaat:
oh is dat zo? Nouja sowieso kunnen paddestoelen heel giftig zijn en kun je maar beter niet zomaar paddestoelen gaan opeten Maar het zou stoer geweest zijn
Ik heb verstand van paddestoelen, want vroegahhhhh gingen we weleens paddestoelen en frambozen en bosbessen plukken in de Russische bossen Maar in Nederland groeit niet zoveel eetbaars, behalve bramen. Misschien doordat er niet echt bossen zijn.

Citaat:
Ja, dan is het milieuvriendelijker om je frituurvet door de gootsteen te spoelen en een kleine koelkast te hebben (er vanuit gaande dat je niet zo vaak frituurt)
Hangt van de koelkast af. Maar ik heb een kleine koelkast met een A+ energielabel En geen frituurpan.
Oud 06-01-2010, 11:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je zou het hier nog geen dag overleven, denk ik.

Maar het kan erger. Zoals in Mephisto's huis.

Oh, en één keer was ik thuis bij een goede bekende, dat was ook echt één grote teringzooi. Meer dan hier, nog, want hier kun je tenminste nog wel gewoon lopen en meestal ook op de bank zitten en er slingeren ook geen ranzige dingen rond, alleen veel kleren en boeken en blaadjes. Maar goed, ik kwam zo binnen in zijn kamer, en hij zo gelijk: 'hier, je mag op deze stoel, die heb ik speciaal voor jou opgeruimd, maar je moet wel uitkijken dat je diííééé tafel niet aanraakt, want die staat onder stroom.'

OMG
Jij moet een keer bij mij thuiskomen zodat je mijn vader ervan kan overtuigen dat mijn kamer juist supernetjes is opgeruimd
Verwijderd
Citaat:
lol, 4 kilo kwijt door een paar dagen niet te drinken
Nice
Verwijderd
Citaat:
Je zou het hier nog geen dag overleven, denk ik.

Maar het kan erger. Zoals in Mephisto's huis.

Oh, en één keer was ik thuis bij een goede bekende, dat was ook echt één grote teringzooi. Meer dan hier, nog, want hier kun je tenminste nog wel gewoon lopen en meestal ook op de bank zitten en er slingeren ook geen ranzige dingen rond, alleen veel kleren en boeken en blaadjes. Maar goed, ik kwam zo binnen in zijn kamer, en hij zo gelijk: 'hier, je mag op deze stoel, die heb ik speciaal voor jou opgeruimd, maar je moet wel uitkijken dat je diííééé tafel niet aanraakt, want die staat onder stroom.'
haha

Ik ben best wel netjes geloof ik maarja als drie mensen in je familie smetvrees hebben moet je natuurlijk ook wel enigszins getraumatiseerd zijn en neem je automatisch dingen over. Ik ben overigens wel wat 'makkelijker' geworden in de 3 of 4 jaar dat ik nu op mezelf woon.
Oud 06-01-2010, 11:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb verstand van paddestoelen, want vroegahhhhh gingen we weleens paddestoelen en frambozen en bosbessen plukken in de Russische bossen Maar in Nederland groeit niet zoveel eetbaars, behalve bramen. Misschien doordat er niet echt bossen zijn.
nou je hebt ook wel frambozen en bosaardbeien en zwarte bessen en vlierbessen en vlierbloesem! Maar echte bossen hebben we niet nee ^^

Citaat:
Hangt van de koelkast af. Maar ik heb een kleine koelkast met een A+ energielabel En geen frituurpan.
wat goed van jou para
Oud 06-01-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
OMG
Jij moet een keer bij mij thuiskomen zodat je mijn vader ervan kan overtuigen dat mijn kamer juist supernetjes is opgeruimd
Ik zie het al voor me.

Para: *loopt kamer binnen* "Ja. Netjes."
Vader: "Oh! Okay. Sorry, Fizzle. Hier heb je een aardappel."
Oud 06-01-2010, 11:54
Arachnia
Arachnia is offline
Pff, tot 5 uur 's nachts gamen en dan om 11 uur je bed uit kruipen is bah.
Oud 06-01-2010, 11:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zie het al voor me.

Para: *loopt kamer binnen* "Ja. Netjes."
Vader: "Oh! Okay. Sorry, Fizzle. Hier heb je een aardappel."
Gotsamme ik moest echt zo keihard lachen een aardappel
Oud 06-01-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
haha

Ik ben best wel netjes geloof ik maarja als drie mensen in je familie smetvrees hebben moet je natuurlijk ook wel enigszins getraumatiseerd zijn en neem je automatisch dingen over. Ik ben overigens wel wat 'makkelijker' geworden in de 3 of 4 jaar dat ik nu op mezelf woon.
En jullie hadden een huishoudster, dan is het ook wel makkelijk.

Mijn moeder heeft overigens ook semi-smetvrees. Op een gegeven moment kwam ze gewoon nooit meer op mijn kamer. Maar daar was 't ook wel erger dan hier. Daar moest je over spullen heen springen als je door de kamer wilde navigeren.

Citaat:
nou je hebt ook wel frambozen en bosaardbeien en zwarte bessen en vlierbessen en vlierbloesem! Maar echte bossen hebben we niet nee ^^
Frambozen zie je nauwelijks in het wild, toch? Hoewel dat richting de Veluwe misschien wel anders is. En bosaardbeien zijn niet heel lekker. Hoewel het handig is dat ze er zijn, mochten we ooit met een zombieapocalyps zitten en moeten overleven op wat we vinden in de wildernis
Oud 06-01-2010, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat ik 'm niet weg wil doen.. Ik word echt sip bij het idee.
Ik schrok me echt een hoedje toen ik zondag (bij m'n ouders) na een film te hebben gekeken in de uitbouw terugkwam in de kamer en zag dat alle kerstversiering in de tussentijd was opgeruimd door mijn vader in een bui van rigoureuze opruimdrift .
Oud 06-01-2010, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Frambozen zie je nauwelijks in het wild, toch?
Wel in onze (best wilde) tuin .
Oud 06-01-2010, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik hou niet van gekookte aardappels.
Oud 06-01-2010, 12:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Frambozen zie je nauwelijks in het wild, toch? Hoewel dat richting de Veluwe misschien wel anders is. En bosaardbeien zijn niet heel lekker. Hoewel het handig is dat ze er zijn, mochten we ooit met een zombieapocalyps zitten en moeten overleven op wat we vinden in de wildernis
Oh in mijn tuin vroeger groeiden echt superlekkere bosaardbeitjes, heel zoet en sappig

En ook frambozen. Die groeien vaak zo hier en daar tussen de bramen
In Brabant zie ik ze vaak in het bos. Daar hebben ze ook meer bos dan hier in het lage noorden
Verwijderd
Citaat:
Wel in onze (best wilde) tuin .
Oh, gaaf Als ik een tuin zou hebben dan zou ik er ook wel frambozen in laten groeien.

Citaat:
Ik wel <3 Als ik moest kiezen tussen tussen pasta, rijst en aardappels, en dan mocht je de andere twee nooit meer eten, dan ging ik voor de aardappels.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wel van gekookte chocola?
Verwijderd
Hoewel ik liever zou hebben dat ik wel ook gewoon pasta mocht, want pasta is ook heel lekker.
Oud 06-01-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
wel van gekookte chocola?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, gaaf Als ik een tuin zou hebben dan zou ik er ook wel frambozen in laten groeien.

Ik wel <3 Als ik moest kiezen tussen tussen pasta, rijst en aardappels, en dan mocht je de andere twee nooit meer eten, dan ging ik voor de aardappels.
Jaa ik ook! Zeker wel!

Hier eet ik alleen rijst dus ik heb deze vakantie elke dag aardappels gegeten
Verwijderd
Dat doet me denken aan toen Uice en ik zure matten gingen bakken. En koken in energiedrank. Om te kijken wat er zou gebeuren.
Verwijderd
Ik ga even pasta maken.
Verwijderd
Citaat:
Jaa ik ook! Zeker wel!

Hier eet ik alleen rijst dus ik heb deze vakantie elke dag aardappels gegeten
Waarom eet je daar alleen rijst?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neehee, maar wel van warme chocola(demelk) .
Oud 06-01-2010, 12:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat doet me denken aan toen Uice en ik zure matten gingen bakken. En koken in energiedrank. Om te kijken wat er zou gebeuren.
En wat gebeurde er?
Verwijderd
Ik ga vanavond gepofte aardappel eten, denk ik.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom eet je daar alleen rijst?
mijn stiefmoeder is een chinees. Dus dat is ongeveer 3 keer per dag rijst.
Citaat:
Neehee, maar wel van warme chocola(demelk) .
ja dat is inderdaad wel heel lekker
Verwijderd
Citaat:
En jullie hadden een huishoudster, dan is het ook wel makkelijk.
Ja we hadden er iedere keer 1 omdat zoiets onderdeel van therapie was maar die mensen deden het natuurlijk nooit zoals mijn moeder. Uiteindelijk mochten ze alleen maar onze kamers doen dus ze kregen best wel veel salaris voor relatief weinig werk.
Oud 06-01-2010, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe mij maar pasta . Maar van alleen pasta word ik dan ook weer niet zo blij. Dus zo nu en dan wat rijst, gebakken aardappelen (hhm <3) en mexicaanse bonendingen
Oud 06-01-2010, 12:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oooh dat is zo lekker!
Met kaas en boter <3
*bij paranoide aanschuif*

hoewel we vandaag voor het eerst de fondue/frituurpan gaan gebruiken die ik in mijn kerstpakket kreeg. We gaan tempura maken.

Alleen wil ik eigenlijk geen vleesresten in mijn fonduepan en hoe ga ik ze vertellen dat ze hem wel mogen gebruiken voor de groente maar niet voor de gigantische inktvis die ze hebben gekocht?
Oud 06-01-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zou op den duur gewoon voor mezelf gaan koken. Rijst is lekker, maar elke dag, mwe.
Oud 06-01-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
En wat gebeurde er?
Ik heb het even voor je opgezocht. Hier:

Citaat:
[Paranoide en Uice]

Wij hebben geleerd dat als je van die groene zure matten roerbakt in wat olijfolie, ze eerst allemaal luchtbelletjes produceren en vervolgens bruin en vloeibaar worden. Daarna moet je ze heel snel op je bord doen, anders plakken ze aan de pan vast. We hebben tevens geleerd dat ze best vies smaken en na enige minuten veranderen in een soort harde zwarte dingen die enkel met heel veel moeite van vorken en messen geschrobd kunnen worden.

Ook hebben we geleerd dat als je diezelfde groene zure matten aan de kook brengt in een pannetje energiedrank, ze al snel een haast fluorescerend groene kleur aannemen. Ze worden zacht en de suiker smelt er al snel af. Eenmaal op het bord stollen ze niet zo snel als de gebakken zure matten. Ze smaken naar halfzachte kauwgom met energiedranksmaak.

Gekookte energiedrank smaakt niet verkeerd, maar lekker is anders.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nom
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mag de keuken niet meer gebruiken weet je nog
Oud 06-01-2010, 12:06
Verwijderd
Goedemorgen!

Citaat:
Dan snap ik ineens veel beter waarom ze zo authoritair doet.
Oud 06-01-2010, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb het even voor je opgezocht. Hier:
Oud 06-01-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Want je bent een kind van 4?
Oud 06-01-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Alleen wil ik eigenlijk geen vleesresten in mijn fonduepan en hoe ga ik ze vertellen dat ze hem wel mogen gebruiken voor de groente maar niet voor de gigantische inktvis die ze hebben gekocht?
Ik zou er niet heel moeilijk over doen. Je overtuigt ze er toch nergens van, behalve van dat vegetariërs veel zeuren. Bovendien pakken ze dan een andere fondue-/frituurpan, en dat is weer milieuonvriendelijker enzo.

Tenzij de inktvis niet voor vanavond is, maar voor een andere keer, waar jij verder niks mee te maken hebt. Dan zou ik misschien ook wel zeggen van 'ja groetjes'.

Als ik nog vegetariër was, dan.
Oud 06-01-2010, 12:08
Verwijderd
Ik weet nog niet wat ik ga eten want ik ga ''een hapje eten in café België.''
Oud 06-01-2010, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Goedemorgen!

Dan snap ik ineens veel beter waarom ze zo authoritair doet.
hihi ja he
Citaat:
Want je bent een kind van 4?
nee ik maak de keuken vies. Dat moet voor jou toch herkenbaar zijn
Oud 06-01-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?

Citaat:
Ja we hadden er iedere keer 1 omdat zoiets onderdeel van therapie was maar die mensen deden het natuurlijk nooit zoals mijn moeder. Uiteindelijk mochten ze alleen maar onze kamers doen dus ze kregen best wel veel salaris voor relatief weinig werk.
Meevallertje voor de schoonmaaksters.
Oud 06-01-2010, 12:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou er niet heel moeilijk over doen. Je overtuigt ze er toch nergens van, behalve van dat vegetariërs veel zeuren. Bovendien pakken ze dan een andere fondue-/frituurpan, en dat is weer milieuonvriendelijker enzo.

Tenzij de inktvis niet voor vanavond is, maar voor een andere keer, waar jij verder niks mee te maken hebt. Dan zou ik misschien ook wel zeggen van 'ja groetjes'.

Als ik nog vegetariër was, dan.
hmja.
Ze zouden dan de inktvis (en de garnalen en de kip en al het andere vlees) in de wokpan doen en de groenten in mijn fonduepan.
Oud 06-01-2010, 12:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom niet?
Citaat:
ik maak de keuken vies.
Oud 06-01-2010, 12:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ga zo even de emmaus plunderen trouwens, kijken of ze mooie stofjes hebben
en weten jullie wanneer de stoffenmarkt is in Utrecht?
Oud 06-01-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
hmja.
Ze zouden dan de inktvis (en de garnalen en de kip en al het andere vlees) in de wokpan doen en de groenten in mijn fonduepan.
Nou dat kun je best van ze vragen, maar of ze het snappen en willen doen is een andere kwestie.
Oud 06-01-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
nee ik maak de keuken vies. Dat moet voor jou toch herkenbaar zijn
Nee ik mocht wel de keuken heel erg vies maken maar dan ging ze gewoon als een malle heel die keuken tot in den treure schoon maken. Gelukkig had ze er meer last van toen ik jong was en tegenwoordig bijna niet hoor

Mijn lievelingsschoonmaaksters was Patty met een Amsterdams accent en waterstofperoxide blond haar die mij altijd SCHAAAAAHAT noemde en mij wijze lessen gaf over respect voor je medemens
Verwijderd
Citaat:
Laat ook wat voor mij over! Vooral meubels dan.
Verwijderd
Citaat:
nee ik maak de keuken vies.
Ik zou toch een keer rond de tafel gaan zitten. En dan afspreken dat je eens per week wel voor jezelf mag koken, bijvoorbeeld. En dan heel goed opruimt, zodat Mevrouw Smetvrees niet zoveel hoeft te doen als je klaar bent (ervan uitgaande dat ze het nooit goed genoeg vindt en dus zelf ook nog gaat opruimen).
Verwijderd
Citaat:
Zaterdag lapjesmarkt in de Breedstraat
Oud 06-01-2010, 12:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik weet nog niet wat ik ga eten want ik ga ''een hapje eten in café België.''
je moet niet naar belgië, je moet naar olivier. zo heb ik vernomen uit betrouwbare bron
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten