Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2010, 12:18
Verwijderd
Ik heb zojuist een pan met boerenkool weggegooid, die ik ruim drie maanden op het balkon had laten staan.

Sorry, pan.
Advertentie
Oud 06-01-2010, 12:18
TopDrop
TopDrop is offline
50
Oud 06-01-2010, 12:19
Verwijderd
Pwned
Oud 06-01-2010, 12:19
TopDrop
TopDrop is offline
voor een ode aan je pan wil ik mijn pwnage nog wel erkennen
Oud 06-01-2010, 12:20
TopDrop
TopDrop is offline
hmm, ik weet niet of die zin helemaal klopt, maar ik kan niet zo helder denken
Oud 06-01-2010, 12:21
Verwijderd
hoi allemaal.
Oud 06-01-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
hmm, ik weet niet of die zin helemaal klopt, maar ik kan niet zo helder denken
Dat geeft niks, we zijn ook zo wel blij dat je weer komt posten
Oud 06-01-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
hoi allemaal.
Goedemiddag.
Oud 06-01-2010, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
hellow
Oud 06-01-2010, 12:23
Verwijderd
Nu ga ik de kom met zonnebloemolie (die eerst in een pan zat, en waar we oliebollen in hebben gemaakt) leeggieten in een plastic zak en die plastic zak weggooien, want klaarblijkelijk mag je olie niet zomaar door de gootsteen spoelen.
Oud 06-01-2010, 12:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat geeft niks, we zijn ook zo wel blij dat je weer komt posten
prima
Oud 06-01-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik de kom met zonnebloemolie (die eerst in een pan zat, en waar we oliebollen in hebben gemaakt) leeggieten in een plastic zak en die plastic zak weggooien, want klaarblijkelijk mag je olie niet zomaar door de gootsteen spoelen.
nee? dat doe ik altijd
Oud 06-01-2010, 12:26
Rationeel
Rationeel is offline
zonnebloemolie is helemaal zo gek nog niet hoor. wel goed naspoelen met heet water
Oud 06-01-2010, 12:26
TopDrop
TopDrop is offline
volgens mij is dat niet gewenst inderdaad.
Oud 06-01-2010, 12:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb zojuist een pan met boerenkool weggegooid, die ik ruim drie maanden op het balkon had laten staan.

Sorry, pan.
met pan en al buiten laten staan? gek wief 0_o
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hallo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee je mag olie niet door de gootsteen spoelen, daar raakt hij heel erg verstopt van en het is niet wenselijk.
Oud 06-01-2010, 12:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en hoi allemaal ja
Oud 06-01-2010, 12:29
TopDrop
TopDrop is offline
zie hier!

http://www.afvalscheidingswijzer.nl
Oud 06-01-2010, 12:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zie! Frituurolie is restafval en moet in de grijze container
Verwijderd
Citaat:
Nee je mag olie niet door de gootsteen spoelen, daar raakt hij heel erg verstopt van en het is niet wenselijk.
De afvoer is toch al verstopt (Zelfs 200 gram caustische soda hielp niet). Nu ga ik, of beter gezegd m'n huisgenoot, binnenkort de zwanenhals openmaken.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken iemand die een keer vast frituurvet door de gootsteen goot toen het vloeibaar was
Oud 06-01-2010, 12:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De afvoer is toch al verstopt (Zelfs 200 gram caustische soda hielp niet). Nu ga ik, of beter gezegd m'n huisgenoot, binnenkort de zwanenhals openmaken.
ok.
Als je maar niet denkt dat frituurvet gaat helpen ontstoppen
Citaat:
Ik ken iemand die een keer vast frituurvet door de gootsteen goot toen het vloeibaar was
aaiiiiii
Dat soort mensen verdienen ook gewoon een verstopte afvoer
Oud 06-01-2010, 12:32
Verwijderd
hahaha! Paranoide, waarom stond die pan daar drie weken? Gaat dat niet stinken op 't balkon?
Oud 06-01-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Echt? Is het geen dierlijk of voedsel iets? Dus in de groene container?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ach het vriest he?
Verwijderd
Citaat:
met pan en al buiten laten staan? gek wief 0_o
Ja, er was geen ruimte voor in mijn koelkast en het was koud buiten. Ik geloof dat dat de reden was. Uiteraard ben ik 'm vergeten en kwam ik er pas na like een maand achter dat hij er nog stond. En toen had ik geen zin meer om er iets mee te doen.

Je weet hoe in tekenfilms soms opeens paddenstoelen groeien op dingen die lang niet zijn gebruikt/afgewassen/schoongemaakt? En hoe ongeloofwaardig dat is? In mijn pan gebeurde dat echt

Citaat:
nee? dat doe ik altijd
Nee, als je veel olie hebt (als in, als je aan het frituren bent geweest) dan moet je het overgieten in een fles (maar een plastic zak zonder gaten erin werkt ook prima ) en dan weggooien. Eén site zegt dat je 'm eerst moet laten stollen en het dan in krantenpapier wikkelen, maar hallo, hoeveel moeite willen ze dat je doet. Gewoon in een plastic zak en dan de vuilnisbak in.
Oud 06-01-2010, 12:35
Verwijderd
mijn aardappelen waren gaan groeien (met van die stengels) maar wie eet er dan ook aardappelen..
Oud 06-01-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
hahaha! Paranoide, waarom stond die pan daar drie weken? Gaat dat niet stinken op 't balkon?
Maanden, liefje, máánden. Hoewel het bij nader inzien misschien twee maanden was en niet drie.

En nee, het gaat niet stinken op het balkon, want het is koud en de pan was praktisch leeg.
Martiño
Martiño is offline
Wat een nuttige pagina is dit!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maanden, liefje, máánden. Hoewel het bij nader inzien misschien twee maanden was en niet drie.

En nee, het gaat niet stinken op het balkon, want het is koud en de pan was praktisch leeg.
Ik schaam me bij deze niet meer dat ik de afwas vier dagen heb laten staan.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt? Is het geen dierlijk of voedsel iets? Dus in de groene container?
nou, de afvalwijzer zegt grijze container!

En ik denk ook niet dat ik mijn rozen frituuroliecompost zou geven.
Oud 06-01-2010, 12:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, er was geen ruimte voor in mijn koelkast en het was koud buiten. Ik geloof dat dat de reden was. Uiteraard ben ik 'm vergeten en kwam ik er pas na like een maand achter dat hij er nog stond. En toen had ik geen zin meer om er iets mee te doen.

Je weet hoe in tekenfilms soms opeens paddenstoelen groeien op dingen die lang niet zijn gebruikt/afgewassen/schoongemaakt? En hoe ongeloofwaardig dat is? In mijn pan gebeurde dat echt
ooh
Kon je die paddestoelen wel weer eten? Want dan was het wel stoere recycling geweest

Citaat:
Nee, als je veel olie hebt (als in, als je aan het frituren bent geweest) dan moet je het overgieten in een fles (maar een plastic zak zonder gaten erin werkt ook prima ) en dan weggooien. Eén site zegt dat je 'm eerst moet laten stollen en het dan in krantenpapier wikkelen, maar hallo, hoeveel moeite willen ze dat je doet. Gewoon in een plastic zak en dan de vuilnisbak in.
hoe willen ze dat je vloeibaar frituurvet laat stollen op kamertemperatuur 0_o
Oud 06-01-2010, 12:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mijn aardappelen waren gaan groeien (met van die stengels) maar wie eet er dan ook aardappelen..

Aardappelen zijn het allerallerlekkerste eten!!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik eet liever nooit meer drop en chocola dan nooit meer aardappelen
Martiño
Martiño is offline
Toen ik nog op scouting zat (jaja) gingen we eens het rommelhok opruimen (dat was eigenlijk een gangetje, maar het stond vol met zooi). Onderaan de stapel troep vonden we een emmer met een hoopje groen uitgeslagen frikandellen.
Verwijderd
Citaat:

dat bedoelde ik! Pff, ik wil ook een grote balkon! Dan zetten we daar de kerstboom.

@Fizzle, nee daar heb je een punt.
Oud 06-01-2010, 12:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm, aardappelen is ook friet en aardappelpuree. Maar chocola... <3

Dillemma!
Oud 06-01-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:

Dillemma!
hahaha!

Ja nou aardappelen zijn helemaal zo nuttig niet..
Oud 06-01-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik schaam me bij deze niet meer dat ik de afwas vier dagen heb laten staan.
Ja, ik heb een goede voorbeeldfunctie met zulk soort dingen. Ook met tentamens leren en een vast ritme hebben enzo. Bovendien gaat het op als voorbeeld van hoe het níet moet, maar ook als voorbeeld van dat er weinig kan misgaan als je het wél doet. I go both ways, baby
Oud 06-01-2010, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen ik nog op scouting zat (jaja) gingen we eens het rommelhok opruimen (dat was eigenlijk een gangetje, maar het stond vol met zooi). Onderaan de stapel troep vonden we een emmer met een hoopje groen uitgeslagen frikandellen.
oooooooh gadverdamme!

Citaat:
dat bedoelde ik! Pff, ik wil ook een grote balkon! Dan zetten we daar de kerstboom.

@Fizzle, nee daar heb je een punt.
waarom de kerstboom op het balkon?

ik heb een punt

Citaat:

Dillemma!
oh friet vind ik dan weer niet lekker

Maar omg aardappels uit het vuur met boter en kaas
Oud 06-01-2010, 12:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik heb een goede voorbeeldfunctie met zulk soort dingen. Ook met tentamens leren en een vast ritme hebben enzo. Bovendien gaat het op als voorbeeld van hoe het níet moet, maar ook als voorbeeld van dat er weinig kan misgaan als je het wél doet. I go both ways, baby

Ik ben een voorbeeld van als je nooit spijbelt en altijd je best doet en naar je ouders luistert, je nog steeds een hysterisch kreng wordt
Oud 06-01-2010, 12:44
Verwijderd
Ik werd een beetje misselijk van Para's verhaal
Oud 06-01-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
ooh
Kon je die paddestoelen wel weer eten? Want dan was het wel stoere recycling geweest

hoe willen ze dat je vloeibaar frituurvet laat stollen op kamertemperatuur 0_o
Ik heb het niet geprobeerd. Maar ik gok van niet, want ze hadden een dun steeltje, en de meeste paddestoelen met dunne steeltjes zijn giftig.

En ja, dat snap ik ook niet echt. Een heel grote koelkast hebben, ofzo?

Citaat:
Ik ook. Aardappelen <3

Citaat:
Mijn balkon is ook maar één vierkante meter, hoor.
Oud 06-01-2010, 12:46
Verwijderd
En ik zou dan ook voor de aardappels gaan want drop vind ik vies en chocolade boeit me zeer weinig. Maar een patatje zo eens in de twee weken vind ik toch wel lekker
Oud 06-01-2010, 12:46
Verwijderd
Omdat ik 'm niet weg wil doen.. Ik word echt sip bij het idee.
Oud 06-01-2010, 12:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb het niet geprobeerd. Maar ik gok van niet, want ze hadden een dun steeltje, en de meeste paddestoelen met dunne steeltjes zijn giftig.
oh is dat zo? Nouja sowieso kunnen paddestoelen heel giftig zijn en kun je maar beter niet zomaar paddestoelen gaan opeten Maar het zou stoer geweest zijn

Citaat:
En ja, dat snap ik ook niet echt. Een heel grote koelkast hebben, ofzo?
Ja, dan is het milieuvriendelijker om je frituurvet door de gootsteen te spoelen en een kleine koelkast te hebben (er vanuit gaande dat je niet zo vaak frituurt)
Citaat:
Ik ook. Aardappelen <3

Citaat:
Mijn balkon is ook maar één vierkante meter, hoor.
past precies een kerstboom op!

Citaat:
En ik zou dan ook voor de aardappels gaan want drop vind ik vies en chocolade boeit me zeer weinig. Maar een patatje zo eens in de twee weken vind ik toch wel lekker
HA, aardappels zijn ruig iedereen houdt van ze
Oud 06-01-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik werd een beetje misselijk van Para's verhaal
Je zou het hier nog geen dag overleven, denk ik.

Maar het kan erger. Zoals in Mephisto's huis.

Oh, en één keer was ik thuis bij een goede bekende, dat was ook echt één grote teringzooi. Meer dan hier, nog, want hier kun je tenminste nog wel gewoon lopen en meestal ook op de bank zitten en er slingeren ook geen ranzige dingen rond, alleen veel kleren en boeken en blaadjes. Maar goed, ik kwam zo binnen in zijn kamer, en hij zo gelijk: 'hier, je mag op deze stoel, die heb ik speciaal voor jou opgeruimd, maar je moet wel uitkijken dat je diííééé tafel niet aanraakt, want die staat onder stroom.'

Citaat:

Ik ben een voorbeeld van als je nooit spijbelt en altijd je best doet en naar je ouders luistert, je nog steeds een hysterisch kreng wordt
Oud 06-01-2010, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 06-01-2010, 12:51
Rationeel
Rationeel is offline
lol, 4 kilo kwijt door een paar dagen niet te drinken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten