| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Als je maar niet denkt dat frituurvet gaat helpen ontstoppen ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat soort mensen verdienen ook gewoon een verstopte afvoer
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet hoe in tekenfilms soms opeens paddenstoelen groeien op dingen die lang niet zijn gebruikt/afgewassen/schoongemaakt? En hoe ongeloofwaardig dat is? In mijn pan gebeurde dat echt ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het bij nader inzien misschien twee maanden was en niet drie.En nee, het gaat niet stinken op het balkon, want het is koud en de pan was praktisch leeg. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Kon je die paddestoelen wel weer eten? Want dan was het wel stoere recycling geweest ![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Fizzle, nee daar heb je een punt. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
ik heb een punt ![]() Citaat:
![]() Maar omg aardappels uit het vuur met boter en kaas
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben een voorbeeld van als je nooit spijbelt en altijd je best doet en naar je ouders luistert, je nog steeds een hysterisch kreng wordt
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik gok van niet, want ze hadden een dun steeltje, en de meeste paddestoelen met dunne steeltjes zijn giftig.En ja, dat snap ik ook niet echt. Een heel grote koelkast hebben, ofzo? Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||||||
|
Citaat:
Maar het zou stoer geweest zijn ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
iedereen houdt van ze
|
||||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het kan erger. Zoals in Mephisto's huis. Oh, en één keer was ik thuis bij een goede bekende, dat was ook echt één grote teringzooi. Meer dan hier, nog, want hier kun je tenminste nog wel gewoon lopen en meestal ook op de bank zitten en er slingeren ook geen ranzige dingen rond, alleen veel kleren en boeken en blaadjes. Maar goed, ik kwam zo binnen in zijn kamer, en hij zo gelijk: 'hier, je mag op deze stoel, die heb ik speciaal voor jou opgeruimd, maar je moet wel uitkijken dat je diííééé tafel niet aanraakt, want die staat onder stroom.' ![]() Citaat:
|
||
![]() |
|
|