Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik de tijd had zou ik graag eens een week meelopen met Wilders (lekkere veilige uitspraak want dat wil hij vast toch niet ![]() En ik roep ook niet dat Wilders een idioot is, ik heb denk ik vrij valide en controleerbare stellingen geponeerd die aangeven dat Wilders niet echt goed zijn werk doet en gebakken lucht is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus vandaar instabiele politiek dat hem voedt. Er zijn wel meerdere manieren om Wilders van repliek te voorzien dan behalve een debat. GL en D'66 pakken dit redelijk goed aan nu en zullen nog meer manieren uitvoeren richting de verkiezingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klopt enkel moeten de partijen en wij die gebakken lucht en stellingen wel kunnen ontkrachten op een duidelijke en heldere manier. Ik zie enkel dat GL en D'66 dat op dit moment aankunnen. |
![]() |
|
Bos is volgensmij de een van de weinigen die Wilders ook aanvalt op de onhaalbaarheid van zijn standpunten (dus meer zijn incompetentie als politicus), D66 heeft het vooral over de respectloze houding van Wilders, maar daar verliest hij weinig kiezers mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bos doet een poging maar kan het voor de kiezer nog niet helder onder woorden brengen. Ik heb na de vele media-optredens van bos wel meer respect gekregen voor de politicus Bos moet ik zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
En nee, de definitie van een goede politicus is er niet, maar dat wil niet zeggen dat Wilders er dan een is. Alleen een redelijke debater zijn (op sommige punten) en over charisma en retoriek bezitten voldoet denk ik niet.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar even genoeg hierover ![]() Ik stem trouwens D'66. Op de oude manier geschreven ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kwam echt pas rond 3 uur m'n bed uit en heb geneens de moeite gedaan om te douchen vandaag. Ik slaap echt belachelijk veel de laatste tijd en ik heb keelpijn en ik ben te duf om al m'n studiecrap te lezen en ik ben m'n familie beu (behalve m'n mutti, die is tof, maar zij vind hetzelfde). Het is vast PMS ofzo. *chocola vreet*
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/8557...r_trippen.html
|
*zucht* bij de AH zijn ze aan het verbouwen. Een groot gedeelte van het assortiment is verplaatst, staat er alleen een bordje "excuses voor het ongemak", maar niet waardie artikelen dan wel staan. Dus ik naar zo'n knul, vragen waar de kaarten staan (heb een condoleancekaartje nodig), 'ja meneer, als ze niet achter de vrieskisten staan hebben we ze tijdelijk niet meer'.
![]() ![]() Stomme AH. Het is dat die andere supermarkten niet zoiets simpels als basilicum hebben, anders kwam ik er nooit meer.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|