Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zouden mensen die het hardst werken en hun talenten volop benutten en dus hiermee rijk worden meteen het meeste betalen. Ik ben het daar niet mee eens. Ik wil hierin een liberale stroming. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier heb ik op gestemd:
![]() Mijn naam is Willem de Vocht, ik ben geboren in 1985 en getogen in Valkenswaard. Na mijn studententijd in Maastricht vertrok ik naar Brussel om daar als politiek assistent voor europarlementariër Sophie in 't Veld te werken en momenteel ben ik werkzaam als belangenbehartiger voor Detailhandel Nederland. Europa wordt steeds belangrijker, ook op lokaal niveau. Het is mijn ambitie om de specifieke kennis en ervaring die ik in Brussel heb opgedaan in te zetten ten gunste van de Valkenswaardse samenleving en bestuur. Ik zou graag werken aan een Valkenswaard dat zich positief onderscheidt van haar buren (ANDERS!) en daarom hoort D66 in Valkenswaard thuis. Mijn interesse gaat uit naar economische zaken, EURregionaal beleid en energie -en milieubeleid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het hier niet mee eens maar ook niet deskundig genoeg voor om met cijfers te komen hiervoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|