Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Sann, de eerste tonen van Camera Talk van Local Natives kan ik al waarderen.
En die stem(men) ook <3
OMG, wat een gave muziek!
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god ik bekijk nu het reclamedingetje van de VVD voor Groningen. Kijk het, het is echt om te huilen.

[filmpje]
omg
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik zou echt héél blij worden van gratis openbaar vervoer
ik zou blij worden als alles in de wereld gratis was. maar zo werkt dat niet
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag van Tilburg. Meestal is PvdA hier de grootste. En de coalitie is hier al een aantal jaren met GroenLinks
Oud 03-03-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Oh mijn god ik bekijk nu het reclamedingetje van de VVD voor Groningen. Kijk het, het is echt om te huilen.

[filmpje]
rappend dispuuttrutje :"D
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
trek het je niet aan pip, archont doet graag vervelend, het is een machtsspelletje. Kusje
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Omg
Oud 03-03-2010, 22:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
rappend dispuuttrutje :"D
Ik heb me laten vertellen dat dat in Laisves vereniging is.
Verwijderd
Citaat:
ik zou blij worden als alles in de wereld gratis was. maar zo werkt dat niet
he rationeel, ik zat net in een zoete droom!
Verwijderd
Citaat:
trek het je niet aan pip, archont doet graag vervelend, het is een machtsspelletje. Kusje
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
http://schijndel.sp.nl/ Het tweede filmpje op deze pagina, dat is ook een pareltje
Verwijderd
Citaat:
Een machtsspelletje?

Niks vervelend aan ik geef mijn mening en als je daar niet tegen kunt moet je hier niet posten.
Verwijderd
Citaat:
oh het was maar een gokje maar allemachtig, ik kon het niet af zien, wat is er in vredesnaam aan de hand met haar stem?
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan maar misschien 100 miljoen extra die je binnenkrijgt. Dat is niet veel.
Eh nee, het gaat hier om vele miljarden.
Citaat:
Daarnaast jaag je al die mensne dan naar het buitenland en met hun bedrijven en kennis.
Nee, mensen in loondienst zijn niet zo mobiel, je hebt dan hoogstens wat mensen die al in de buurt van de grens woonden en dan in België gaan wonen o.i.d. Op BV's en NV's heeft de inkomstenbelasting sowieso geen effect.

In Denemarken betalen ze véél meer belasting dan hier en nóg veel meer dan in Duitsland, toch is er geen massale exodus vanuit Denemarken naar Duitsland - sterker nog, de werkloosheid is er laag en de economie draait prima. Hoge belastingen zijn goed voor de economie, zeker als de belastingdruk voor de rijken hoog is.
Oud 03-03-2010, 22:28
Verwijderd
Godver, die Local Natives zijn echt heel fijn!
Dat ik die muziek nog niet kende.
Dan raad ik het dadelijk aan mijn zusje aan, zul je zien dat ze het alweer allang kent, natuurlijk. Dat is wel vaker het geval.
Verwijderd
Citaat:
Oké mijn beeld van Laisve veranderd hard nu
Verwijderd

Ze is lelijker dan Kant.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een machtsspelletje?

Niks vervelend aan ik geef mijn mening en als je daar niet tegen kunt moet je hier niet posten.
Jij vind je eigen mening niet vervelend, rly?

Verwijderd
De lijsttrek(st/k)er van GroenLinks in Tilburg is ook een pareltje
Oud 03-03-2010, 22:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
http://schijndel.sp.nl/ Het tweede filmpje op deze pagina, dat is ook een pareltje
Oh valt mee, ik heb een veel ergere gezien van de SP.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Ze is lelijker dan Kant.

Verwijderd
Citaat:
Eh nee, het gaat hier om vele miljarden.Nee, mensen in loondienst zijn niet zo mobiel, je hebt dan hoogstens wat mensen die al in de buurt van de grens woonden en dan in België gaan wonen o.i.d. Op BV's en NV's heeft de inkomstenbelasting sowieso geen effect.

In Denemarken betalen ze véél meer belasting dan hier en nóg veel meer dan in Duitsland, toch is er geen massale exodus vanuit Denemarken naar Duitsland - sterker nog, de werkloosheid is er laag en de economie draait prima. Hoge belastingen zijn goed voor de economie, zeker als de belastingdruk voor de rijken hoog is.
Ik heb dit gezien op tv bij verhoging belastingdruk hoogste schaal en dat scheelt vrij weinig.

Waarom zouden mensen die het hardst werken en hun talenten volop benutten en dus hiermee rijk worden meteen het meeste betalen.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik wil hierin een liberale stroming.
Oud 03-03-2010, 22:30
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
oh het was maar een gokje maar allemachtig, ik kon het niet af zien, wat is er in vredesnaam aan de hand met haar stem?
Hese corpstutjes.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb een kruikje in mn bed liggen, nou nog pyjama aan!
Verwijderd
Hier heb ik op gestemd:

Mijn naam is Willem de Vocht, ik ben geboren in 1985 en getogen in Valkenswaard.
Na mijn studententijd in Maastricht vertrok ik naar Brussel om daar als politiek assistent voor europarlementariër Sophie in 't Veld te werken en
momenteel ben ik werkzaam als belangenbehartiger voor Detailhandel Nederland. Europa wordt steeds belangrijker, ook op lokaal niveau. Het is
mijn ambitie om de specifieke kennis en ervaring die ik in Brussel heb opgedaan in te zetten ten gunste van de Valkenswaardse samenleving en bestuur.
Ik zou graag werken aan een Valkenswaard dat zich positief onderscheidt van haar buren (ANDERS!) en daarom hoort D66 in Valkenswaard thuis.
Mijn interesse gaat uit naar economische zaken, EURregionaal beleid en energie -en milieubeleid.
Oud 03-03-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Hier heb ik op gestemd:

[afbeelding]
hij heeft mooie polsen
Oud 03-03-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
hij heeft mooie polsen
Daarom heb ik ook op hem gestemd
Verwijderd
Citaat:
Godver, die Local Natives zijn echt heel fijn!
Dat ik die muziek nog niet kende.
Dan raad ik het dadelijk aan mijn zusje aan, zul je zien dat ze het alweer allang kent, natuurlijk. Dat is wel vaker het geval.
die eerste cd kwam pas eind vorig jaar uit hoor, dus het is niet raar dat je dat nog niet kende heb fijn vriendje die bij muziekwinkel werkt en me altijd op fijne nieuwe cdtjes wijst
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hier heb ik op gestemd:

[afbeelding]

Mijn naam is Willem de Vocht, ik ben geboren in 1985 en getogen in Valkenswaard.
Na mijn studententijd in Maastricht vertrok ik naar Brussel om daar als politiek assistent voor europarlementariër Sophie in 't Veld te werken en
momenteel ben ik werkzaam als belangenbehartiger voor Detailhandel Nederland. Europa wordt steeds belangrijker, ook op lokaal niveau. Het is
mijn ambitie om de specifieke kennis en ervaring die ik in Brussel heb opgedaan in te zetten ten gunste van de Valkenswaardse samenleving en bestuur.
Ik zou graag werken aan een Valkenswaard dat zich positief onderscheidt van haar buren (ANDERS!) en daarom hoort D66 in Valkenswaard thuis.
Mijn interesse gaat uit naar economische zaken, EURregionaal beleid en energie -en milieubeleid.
Jezus wat een bal.
Verwijderd
Citaat:
Daarom heb ik ook op hem gestemd
oh ja jij verdiept je bijzonder goed in je politiek hoor ik al!
Oud 03-03-2010, 22:33
Tink*
Tink* is offline
Ik heb gestemd op Arjen Nolles ofzo, dichter, beeldend kunstenaar en theatermaker, dat wist ik toevallig en dat vond ik wel mooi.
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik ga naar bed, ciao!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
d
Oud 03-03-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Verwijderd
Citaat:
die eerste cd kwam pas eind vorig jaar uit hoor, dus het is niet raar dat je dat nog niet kende heb fijn vriendje die bij muziekwinkel werkt en me altijd op fijne nieuwe cdtjes wijst
Nou ja, ik heb dus vooral een fijn zusje die echt van alle goede muziek altijd in no time op de hoogte is. Is vaak heel handig en fijn, maar ik wil ook wel eens een tip teruggeven. Hoewel ze wel door mij ook wel eens naar Tori Amos luistert. Had haar ook meegenomen naar het concert voor haar slagen.
Verwijderd
Citaat:
Klopt die was mijn 2e reden waarom ik op hem gestemd heb:

Citaat:
Jezus wat een bal.
Oud 03-03-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
zo, ik ga naar bed, ciao!
wat vroeg, welterusten!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gestemd op Arjen Nolles ofzo, dichter, beeldend kunstenaar en theatermaker, dat wist ik toevallig en dat vond ik wel mooi.
Van? GroenLinks?
Dan zou dat zeker ook iemand zijn waar ik op zou stemmen als ik in Groningen zou wonen.
Lekker hypothetisch
Verwijderd
trusten rationeel
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit gezien op tv bij verhoging belastingdruk hoogste schaal en dat scheelt vrij weinig.
Gezien op TV.
Citaat:
Waarom zouden mensen die het hardst werken en hun talenten volop benutten en dus hiermee rijk worden meteen het meeste betalen.

Ik ben het daar niet mee eens. Ik wil hierin een liberale stroming.
Hiervoor is het juist nodig dat de belastingen hoog zijn, zodat de mensen met het meeste talent in staat worden gesteld een hoge opleiding te behalen. In landen waar de rijken erg weinig belasting betalen, zoals bijvoorbeeld in de VS, zie je ook dat de sociale mobiliteit erg laag is.
Oud 03-03-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Gezien op TV. Hiervoor is het juist nodig dat de belastingen hoog zijn, zodat de mensen met het meeste talent in staat worden gesteld een hoge opleiding te behalen. In landen waar de rijken erg weinig belasting betalen, zoals bijvoorbeeld in de VS, zie je ook dat de sociale mobiliteit erg laag is.
Met een deskundige die met bronnen en cijfers kwam

Ik ben het hier niet mee eens maar ook niet deskundig genoeg voor om met cijfers te komen hiervoor
Oud 03-03-2010, 22:38
Verwijderd
nu heb ik zin in een broodje jam
Oud 03-03-2010, 22:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Van? GroenLinks?
Dan zou dat zeker ook iemand zijn waar ik op zou stemmen als ik in Groningen zou wonen.
Lekker hypothetisch
Ja. Ik herkende zijn naam, want er hangt een gedicht van hem in de faculteit en het is vage familie van een studiemattie. Wel toevallig.
Oud 03-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
nu heb ik zin in een broodje jam
Oud 03-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Met een deskundige die met bronnen en cijfers kwam

Ik ben het hier niet mee eens maar ook niet deskundig genoeg voor om met cijfers te komen hiervoor
Waar ben je het precies niet mee eens?
Oud 03-03-2010, 22:40
Verwijderd
Bweeh wilders grootste partij in almere
Oud 03-03-2010, 22:41
Verwijderd
Maar sann, kende je Andrew Bird nou al? En Patrick Watson?
(vast wel, met zo'n vriendje )
Oud 03-03-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Maar sann, kende je Andrew Bird nou al? En Patrick Watson?
(vast wel, met zo'n vriendje )
Nee Andrew Bird ken ik niet Patrick Watson net als Bon Iver (tot gisteren) een beetje.

Downloaden dus?
Verwijderd
Hortz Fur Dehn Stekehn West (8)
Verwijderd

welk materiaal zou dit zijn?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten