Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb sowieso geen oorbellen hoofd, dus het had van mij ook niet gehoeven.
|
Verwijderd
|
Ik draag ook geen oorbellen, heb op mijn 7e en 9e gaatjes laten schieten, het achterkantje van de oorbel was helemaal in mijn oorlel gaan zitten en moest eruit worden gehaald door de dokter. Na de tweede keer hoefde het van mij niet meer.
En ik vind het mij ook helemaal niet leuk staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik mocht ook van mijn ouders me kleden zoals ik wilde, idem dito voor haardracht, piercings en tattoo's, hoewel ze dat laatste wel ten zeerste hebben afgeraden. Ze zeiden altijd jij moet ermee rondlopen en niet ik.
Ik kreeg voor mijn 13e verjaardag een wenkbrauwpiercing (ja I know ![]() Tegen die wenkbrauwpiercing kon ik dus ook niet, het heeft eerst heel erg gezweerd ondanks dat ik het goed schoonhield, de plek waar het was gezet kwam een enorme blauwe plek die weken bleef zitten. Toen groeide hij er langzaam uit en hing nog maar aan een dun velletje, toen heb ik hem er na een jaar uitgehaald. De gaatjes zijn vandaag de dag nog open en 1 keer in het half jaar ofzo zijn ze opgezwollen en komt er nog steeds vuil uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wisten jullie dat:
- Ik ooit captain ben geweest van een voetbalteam - Dat ik samen met Jasper "Het ijzeren gordijn" was in de B3 - Dat ik buitenspel stond, keihard ging rennen met die bal en het hele team dubbel lag, wist niet wat buitenspel was ![]() - Dat ik bij de meeste wedstrijden met de handen over elkaar stond, wachten tot de bal binnen een straal van circa 6 meter zou belanden om vervolgens alleen dan acktie te ondernemen. |
![]() |
|
Ik ben bijna 25 en ik duim nogsteeds. En niet een beetje, maar echt hardcore.
Ik heb er ook een soort frummel-lapje bij (wasmerkje uit een t-shirt oid) dat ik dan tussen m'n vingers wrijf. Dat lapje heb ik ALTIJD bij me en ik zit er dan ook vaak in het openbaar mee te frummelen. Als ik ga slapen en ik ben m'n lapje kwijt, dan gooi ik heel m'n kamer overhoop om 'm te vinden of ik spit al m'n t-shirts door om te kijken of daar nog ergens een geschikt labeltje aan zit. Anders kan ik gewoon echt niet slapen. ![]()
|
Als ik eenmaal slaap lig ik ook goed in coma, maar het in slaap vallen is voor mij een lang proces.
Ik ben jaloers op mensen die gaan liggen en binnen een minuut al liggen te ronken. Bij mij duurt dat minstens een uur...
|
Ik slaap beter met oordopjes in.
Ik sta de laatste tijd veel op, ongeveer een uur voor mijn wekker gaat, omdat ik moet plassen. Dan moet ik ook echt mijn bed uit en er daarna weer in, anders kan ik nooit meer in slaap komen. Vroeger droeg ik nooit rokjes of jurkjes of wat dan ook dat mooi gevonden werd. Ik heb ook een hele tijd mijn haar letterlijk niet geborsteld. Echt dagen niet tot mijn moeder me dwong. Ik was tot eind 2006 hockey-keeper. En ik kon het nog best aardig, bleek. Ik was gestopt omdat het echt totaal niet bij mij paste, de hele club en het hele team niet. Ik heb een hekel aan Lady Gaga en Avril Lavigne. Ik vind alleen de videoclip van When you're gone van Lavigne heel ontroerend en dan moet ik stiekem soms huilen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |