Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 15:39
Verwijderd
Ik ben goed in een Australisch accent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2010, 16:30
Geel
Geel is offline
Ik heb een gaatje bij m'n linkeroor (waar de oor aan 't hoofd vastzit, aan de voorkant). Veel mensen denken dat ik dat gaatje zelf heb geboord of zo. Ik noem het mijn moedervlek.
Oud 12-04-2010, 16:40
Rivka
Rivka is offline
Ik vind officiële gesprekken met onbekenden moeilijk.
Oud 12-04-2010, 19:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik heb een gaatje bij m'n linkeroor (waar de oor aan 't hoofd vastzit, aan de voorkant). Veel mensen denken dat ik dat gaatje zelf heb geboord of zo. Ik noem het mijn moedervlek.
Volgens mij heeft mijn broer dat ook.

Ik heb geen gaatjes in mijn oren en heb daar ook geen behoefte aan, als een van de weinige meisjes in mijn omgeving.
Oud 12-04-2010, 19:54
Verwijderd
ik heb een gaatje in mijn tragus en daar zit een ringetje in
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 20:04
Verwijderd
IKBENBABSWEL net als IKBENBABSNIET
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 16:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgens mij heeft mijn broer dat ook.

Ik heb geen gaatjes in mijn oren en heb daar ook geen behoefte aan, als een van de weinige meisjes in mijn omgeving.
M'n moeder heeft gaatjes in m'n oren laten prikken toen ik een paar maanden oud was. Ik vind het maar stom. Heeeeel soms draag ik oorbellen, maar het gaat gauw pijn doen en daarna zit ik wekenlang aan m'n oren te pielen omdat er allemaal troep in die gaatjes gaat zitten. Eugh.
Ik heb sowieso geen oorbellen hoofd, dus het had van mij ook niet gehoeven.
Oud 13-04-2010, 16:11
Verwijderd
Ik draag ook geen oorbellen, heb op mijn 7e en 9e gaatjes laten schieten, het achterkantje van de oorbel was helemaal in mijn oorlel gaan zitten en moest eruit worden gehaald door de dokter. Na de tweede keer hoefde het van mij niet meer.
En ik vind het mij ook helemaal niet leuk staan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 16:55
Verwijderd
ik heb echt al gigaaaaantische oorlellen dus daar hoeft echt nog niet even de aandacht op door middel van oorbellen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:22
Verwijderd
ik wilde vroeger een tongpiercing
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
ik wilde vroeger een tongpiercing
Ik ook Want ik vond dat heel cool toen ik 15 was maar gelukkig nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:44
Verwijderd
Altijd als ik met de bakfiets, waar geen kettingslot op zit, naar de stad ga, zet ik hem naast een mooie, nieuwe fiets. Als er dan dieven komen, kiezen ze die andere en niet mijn barrel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:45
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ik draag ook geen oorbellen, heb op mijn 7e en 9e gaatjes laten schieten, het achterkantje van de oorbel was helemaal in mijn oorlel gaan zitten en moest eruit worden gehaald door de dokter. Na de tweede keer hoefde het van mij niet meer.
En ik vind het mij ook helemaal niet leuk staan.
oeh daar heb ik laatst bij geholpen, zo'n achterkantje eruit peuteren bij een kindje. Vond ze niet leuk. Dit is ontopic want het is een weetje over iets dat ik laatst gedaan heb
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:08
Verwijderd
Oh dat is verschrikkelijk dat heb ik ook gehad, maar dan met de voorkant
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ook Want ik vond dat heel cool toen ik 15 was maar gelukkig nooit gedaan
Beter hadden we die piercing vroeger gewoon genomen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:13
Verwijderd
We kunnen wel een speciale forumtongpiercing nemen om elkaar te herkennen in de trein enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
We kunnen wel een speciale forumtongpiercing nemen om elkaar te herkennen in de trein enzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Beter hadden we die piercing vroeger gewoon genomen
Haha whut if maarrrr toen hoorde ik van een klasgenoot dat je tanden er heel slecht door werden en was ik bang
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:36
Verwijderd
Even ontopic feitje, ik mocht zoiets gewoon van mijn ouders ook al vonden ze het drie keer niks. Jammer, had ik vroeger maar iets om tegen te rebelleren.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:05
Verwijderd
Ik mocht ook van mijn ouders me kleden zoals ik wilde, idem dito voor haardracht, piercings en tattoo's, hoewel ze dat laatste wel ten zeerste hebben afgeraden. Ze zeiden altijd jij moet ermee rondlopen en niet ik.
Ik kreeg voor mijn 13e verjaardag een wenkbrauwpiercing (ja I know ) en m'n moeder ging gewoon mee naar die zaak.

Tegen die wenkbrauwpiercing kon ik dus ook niet, het heeft eerst heel erg gezweerd ondanks dat ik het goed schoonhield, de plek waar het was gezet kwam een enorme blauwe plek die weken bleef zitten. Toen groeide hij er langzaam uit en hing nog maar aan een dun velletje, toen heb ik hem er na een jaar uitgehaald. De gaatjes zijn vandaag de dag nog open en 1 keer in het half jaar ofzo zijn ze opgezwollen en komt er nog steeds vuil uit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 20:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik heb daar gelukkig helemaal geen last van, en ben nog steeds blij met mijn lip- en tongpiercing
Oud 14-04-2010, 00:10
Verwijderd
Als ik sms tel ik continue het aantal keer dat ik op een toets druk. Het woord ''doei'' is dan Een. Een, twee, drie. Een, twee. Een, twee, drie.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 00:13
Carn
Carn is offline
hehe, dat deed ik ook altijd

Ik doe voor 2:00 snachts vaak nog geen oog dicht.
Oud 14-04-2010, 09:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word rustig van het tikken van mijn horloge.
Oud 14-04-2010, 10:21
Verwijderd
Ik werk niet en doe geen school voor zo'n 2 jaar nu (halfjaartje vooropleiding op zaterdag maar dat telt niet)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 10:33
Verwijderd
Ik houd van zuurdesembrood.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 10:35
Verwijderd
Zuurdesembrood is lekker ja

En over de oorbellen; ik droeg op mijn 9e al best lange oorbellen, en ik ben nooit echt met die trend gestopt.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 13:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Als ik sms tel ik continue het aantal keer dat ik op een toets druk. Het woord ''doei'' is dan Een. Een, twee, drie. Een, twee. Een, twee, drie.
Dat heb ik ook een tijdje gedaan!
Oud 14-04-2010, 13:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik word rustig van het tikken van mijn horloge.
Ik ook! Maar nog rustiger word ik van brommende bussen.
Oud 14-04-2010, 13:47
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik word juist hartstikke tierelier van het tikken van een klok!
Oud 14-04-2010, 14:20
Verwijderd
Wisten jullie dat:

- Ik ooit captain ben geweest van een voetbalteam
- Dat ik samen met Jasper "Het ijzeren gordijn" was in de B3
- Dat ik buitenspel stond, keihard ging rennen met die bal en het hele team dubbel lag, wist niet wat buitenspel was
- Dat ik bij de meeste wedstrijden met de handen over elkaar stond, wachten tot de bal binnen een straal van circa 6 meter zou belanden om vervolgens alleen dan acktie te ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 14:23
Geel
Geel is offline
Haha Hoe ben je dan ooit captain geworden?
Oud 14-04-2010, 14:24
Miekje*
Miekje* is offline
Over de oorbellen:
Mijn eerste gaatje kreeg ik toen ik 7 was. Bij de tweede was ik 14 ofzo. En de derde komt er in de zomer aan.
Oud 14-04-2010, 14:24
Verwijderd
Doorzettingsvermogen en nooit opgeven!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 14:34
Volk
Volk is offline
Ik vind kattenvoer uit blik heel lekker ruiken. Het is dat mijn vriend vind dat het stinkt, anders had ik het allang geproefd. Ik ben altijd een beetje jaloers als mijn ratten dan wel heel het blikje mogen leegveten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind kattenvoer uit blik heel lekker ruiken. Het is dat mijn vriend vind dat het stinkt, anders had ik het allang geproefd. Ik ben altijd een beetje jaloers als mijn ratten dan wel heel het blikje mogen leegveten
Ratten!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 15:50
Verwijderd
ik heb weleens kattenvoer op
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 19:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben bijna 25 en ik duim nogsteeds. En niet een beetje, maar echt hardcore.
Ik heb er ook een soort frummel-lapje bij (wasmerkje uit een t-shirt oid) dat ik dan tussen m'n vingers wrijf.
Dat lapje heb ik ALTIJD bij me en ik zit er dan ook vaak in het openbaar mee te frummelen.
Als ik ga slapen en ik ben m'n lapje kwijt, dan gooi ik heel m'n kamer overhoop om 'm te vinden of ik spit al m'n t-shirts door om te kijken of daar nog ergens een geschikt labeltje aan zit. Anders kan ik gewoon echt niet slapen.

Oud 14-04-2010, 20:05
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan ook niet slapen zonder knuffels/vriendje. Ook als mijn vriendje bij mij is geweest, kan ik niet slapen als hij weer weg is, hoe moe ik ook ben.
Oud 14-04-2010, 20:07
Verwijderd
Ik slaap vrijwel altijd zonder problemen. Ook word ik zelden wakker tijdens mijn slaap.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik eenmaal slaap lig ik ook goed in coma, maar het in slaap vallen is voor mij een lang proces.
Ik ben jaloers op mensen die gaan liggen en binnen een minuut al liggen te ronken. Bij mij duurt dat minstens een uur...
Oud 14-04-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Als ik eenmaal slaap lig ik ook goed in coma, maar het in slaap vallen is voor mij een lang proces.
Ik ben jaloers op mensen die gaan liggen en binnen een minuut al liggen te ronken. Bij mij duurt dat minstens een uur...
Ik word ook helemaal nergens wakker van.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:58
Verwijderd
ik moet huilen bij sommige films
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 21:21
Verwijderd
ik moet NOOIT huilen bij films of boeken. op één keer na. ik heb echt tranen met tuiten gehuild bij het lezen van komt een vrouw bij de dokter, het moment dat het dochtertje afscheid neemt van mama. ik schaam me er echt verschrikkelijk voor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 21:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik slaap beter met oordopjes in.
Ik sta de laatste tijd veel op, ongeveer een uur voor mijn wekker gaat, omdat ik moet plassen. Dan moet ik ook echt mijn bed uit en er daarna weer in, anders kan ik nooit meer in slaap komen.
Vroeger droeg ik nooit rokjes of jurkjes of wat dan ook dat mooi gevonden werd. Ik heb ook een hele tijd mijn haar letterlijk niet geborsteld. Echt dagen niet tot mijn moeder me dwong.
Ik was tot eind 2006 hockey-keeper. En ik kon het nog best aardig, bleek. Ik was gestopt omdat het echt totaal niet bij mij paste, de hele club en het hele team niet.
Ik heb een hekel aan Lady Gaga en Avril Lavigne. Ik vind alleen de videoclip van When you're gone van Lavigne heel ontroerend en dan moet ik stiekem soms huilen. Terwijl het nummer echt bagger is.
Oud 14-04-2010, 23:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou van Britain's Got Talent. Ik zit wel eens uren te YouTuben En als iemand een goede auditie heeft en/of mooi kan zingen, moet ik wel eens huilen.
Oud 15-04-2010, 05:49
Missy
Missy is offline
Ik slaap heel vast. Binnen vijf a minuten slaap ik.
Ik vind presenteren tegenwoordig zelfs leuk, terwijl een jaar geleden het niet mijn favoriete ding was.
Oud 15-04-2010, 08:06
Verwijderd
Als ik mijn boek wegleg en mijn lamp uitdoe, slaap ik binnen vijf minuten. Behalve soms. En dan duurt het ook echt uren en word ik vervolgens elk halfuur wakker. Ik kan niet slapen zonder in bed gelezen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 12:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik moet NOOIT huilen bij films of boeken. op één keer na. ik heb echt tranen met tuiten gehuild bij het lezen van komt een vrouw bij de dokter, het moment dat het dochtertje afscheid neemt van mama. ik schaam me er echt verschrikkelijk voor
Ik ook! Toen die vrouw doodging, ik heb nog net niet gehuild maar ik was wel enorm verdrietig en ontroerd toen.
Reageren

Regels voor berichten