Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze kwam vanmiddag ook weer bij me en we hebben hartstikke leuk samen het is ook me eerste vriendin en Miss ben ik geen bang... Het klinkt raar ik hou wel van haar maar ik ben gewoon bang dat ik iets fout doe dat er iets mis gaat want opzich toen ze me vraagde was ik nog niet echt verliefd op haar maar nu wel en nu ben ik bang 0.o ik weet niet waarom ik bang ben maar dat was denk ik ook de rede dat ik nog een beetje een raar gevoel bij haar had
maar we hadden van middag gepraat uitgebrijd ![]() Miss beetje raar maar ze was paar uur bij me zowat 2 uur gepraat ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraagde..
![]() En ja, ik heb ook wel door dat er nog duizenden fouten instaan, maar dit is toch wel erg. ![]() Dit soort dingen doen me trouwens altijd denken aan die film van Platvoet, die keek ik vroeger altijd. Dat vliegende beest vraagt dan: "Vliegde ik?" En Platvoet antwoordt: "Nee, je valde." Lol. Jeugdsentiment. ![]() /offtopic |
![]() |
|
siorin het was meer dat ik bang was ofso want voor de rest hebben we het hartstikke leuk samen
![]() we hebben goed gepraat en nu hou ik echt echt van haar ![]() ![]() ik ben nu gewn zo blij we hebbe gezelig gewoon nu heb ik plezier in me relatie met de liefste mijd van Nederland ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
my story doozj | 6 | 04-07-2013 08:58 | |
Liefde & Relatie |
weet niet wat ik moet doen urjenn | 5 | 22-07-2011 16:39 | |
Psychologie |