Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2010, 14:33
xxboyxx
xxboyxx is offline
hey ik heb nou een probleem.
Ik heb verkering geregen met een meisje uit me klas terwijl ik haar wel aardig vind maar ik voel eigenlijk niks voor haar....
We gingen eerst ook al wel veel met elkaar om zij is 13 ik 14 we ziten bijde in de derde klas zij heeft een klas overgeslagen en bijde ook vroege leerling
We zitten allebij niet echt bij de grote groepen in de klas maar ook niet dat we geen vrienden hebben , ik hang zelf ook meer met vrienden uit me straat, en zij ook wel wat meer met vriendinnen uit de klas maar ook andere vriendinnen die ze van iets anders kent
Eigenlijk wou ik ook al best wel lang een vriendin hebben en tijdens de pauze zate we bij elkaar en gewoon wat praten en toen vroeg ze me verkering heel onverwachts omdat ik een beetje overvallen was zij ik ja zij helemaal blij enzo dat is nu twee week geleden.....nu komt ze ook vaak bij me thuis en en ik bij haar gaan we samen naar dingen toe, dat deden we eerst ook wel maar toen niet zo vaak en nu is het ook anders ze is nu me vriendin
Voor de info we zoenen wel maar doen het niet ofsow weet niet als dat verschil maakt....en het is ook niet dat ik haar niet aardig vind ik mag haar maar niet meer

Nou wil ik het uitmaken maar ik gewoon vrienden blijfen en ik ben nogal heel slap in dit soort dingen en ik weet dat ik een eikel ben en dat ze beter verdient als mij maar ik durf het ook niet uit te maken en ik ben ook bang dat we dan geen vrienden meer zijn want ze is nu helemaal gek op me en ik voel me gewoon ook de hele tijd zo schuldig....

Dus weet iemand wat ik moet doen hoe ik het moet zeggen? tipps please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2010, 14:45
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Je kan haar gewoon de waarheid zeggen, dat je haar ontzettend mag maar dat er toch echt voor jou niets meer in zit.
Oud 10-05-2010, 14:52
Verwijderd
Eerlijk zijn. Hoe langer je wacht, hoe meer je haar zal kwetsen als zij jou wel echt leuk vindt. Dat zal zij ook meer waarderen dan wanneer je het nog een paar maanden zo door laat gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 14:53
xxboyxx
xxboyxx is offline
maar dan ben ik bang dat we geen vrienden meer zijn
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 15:04
Verwijderd
Hoe langer je wacht, hoe kleiner die kans wordt, denk ik in elk geval succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Wanneer denk je dat de kans groter is om vrienden te blijven?
Als je nu zegt: 'he ik dacht even dat ik je leuk vind maar ik heb gemerkt dat ik eindelijk toch liever vrienden ben dan verkering(, dus ik maak het uit)'
Of als je over een aantal maanden zegt: 'he ik ben nooit verliefd op jou geweest en nu wel op een ander meisje(, dus ik maak het uit)'

Of was je van plan om de rest van je leven maar met haar door te gaan brengen en alle echte liefdes aan de kant te zetten, enkel omdat je per ongeluk ja zei? Dat lijkt me ook geen strak plan he.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 20:48
xxboyxx
xxboyxx is offline
Ze kwam vanmiddag ook weer bij me en we hebben hartstikke leuk samen het is ook me eerste vriendin en Miss ben ik geen bang... Het klinkt raar ik hou wel van haar maar ik ben gewoon bang dat ik iets fout doe dat er iets mis gaat want opzich toen ze me vraagde was ik nog niet echt verliefd op haar maar nu wel en nu ben ik bang 0.o ik weet niet waarom ik bang ben maar dat was denk ik ook de rede dat ik nog een beetje een raar gevoel bij haar had
maar we hadden van middag gepraat uitgebrijd en ik weet nu wel zeker dat ze echt bij me hoord
Miss beetje raar maar ze was paar uur bij me zowat 2 uur gepraat en nu voel ik me ook echt goed er bij
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 22:01
Verwijderd
Vraagde..

En ja, ik heb ook wel door dat er nog duizenden fouten instaan, maar dit is toch wel erg.

Dit soort dingen doen me trouwens altijd denken aan die film van Platvoet, die keek ik vroeger altijd. Dat vliegende beest vraagt dan: "Vliegde ik?"
En Platvoet antwoordt: "Nee, je valde."

Lol. Jeugdsentiment.

/offtopic
Met citaat reageren
Oud 10-05-2010, 22:34
xxboyxx
xxboyxx is offline
siorin het was meer dat ik bang was ofso want voor de rest hebben we het hartstikke leuk samen
we hebben goed gepraat en nu hou ik echt echt van haar ze komt donderdag ook slapen bij me
ik ben nu gewn zo blij we hebbe gezelig gewoon nu heb ik plezier in me relatie met de liefste mijd van Nederland
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 06:11
Verwijderd
Kijk als je nu wel verliefd bent dan is alles goed
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 06:37
Verwijderd
liefste mijd
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 07:18
Flickan
Flickan is offline
Citaat:
liefste mijd
haha ja, lijkt alsof ze zo'n stoffig beestje is waar veel mensen allergisch voor zijn. al schrijf je dat wel met een t, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 07:56
Verwijderd
Kijk, dat vind ik nou leuk. Opgeloste topics
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 13:51
xxboyxx
xxboyxx is offline
Citaat:
haha ja, lijkt alsof ze zo'n stoffig beestje is waar veel mensen allergisch voor zijn. al schrijf je dat wel met een t, maar toch.
ja me taal is niet zo goed ^^
Met citaat reageren
Oud 11-05-2010, 13:57
I C U
I C U is offline
Zeg maar gerust dramatisch slecht

Maar fijn dat het opgelost is!
Oud 12-05-2010, 19:10
rubenblom
rubenblom is offline
Citaat:
tsja, je kan niet vrienden zijn met iemand die je leuk vind, maar je kan wel gewoon met haar omgaan.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:06
arPos
arPos is offline
Citaat:
en bijde ook vroege leerling
Het schoolsysteem is ook niet meer wat het geweest is.
Reageren

Regels voor berichten