Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() MAAR m'n slaapritme is zo serieus fucked up dat ik rond 16:00 pas ontbijt en dan is het dus ergens midden in de nacht tijd voor avondeten en ik wil m'n huisgenoot niet wakker maken met het gekletter van pannen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je niet ontbijten/lunchen met avondeten? En dan de rest van de dag vullen met allerhande tosti's en broodjes? Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik zou nu moeten improviseren. Ik heb in huis: Ham, kaas, zongedroogde tomaatjes, tomatenpuree, allerhande kruiden, blikje tonijn, blikje zalm, 2 eieren, wat melk, rijst, stokbroodjes, mayonaise en sambal.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je later honger krijgt dan kun je een omelet maken van de eieren, de melk en de resterende kaas en ham. |
![]() |
|
Mwaaah, voor een project waarvoor we een fictief iemand in het leven hebben geroepen heb ik een hyves gemaakt en om het karakter alvast wat bekendheid te geven en het te laten lijken alsof het al iets is, heb ik allemaal mensen van 'ik-wil-meer-vrienden-hyves' toegevoegd maar Godnogantoe wat een sneue figuren zijn dat en wat posten ze een genante filmpjes
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|