Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 20:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ha, en ik had het toch goed gehoord! Esmeralda en Anastasia hebben dezelfde stem

HA! En ook dat Phoebus John Smit was! Godver ik moet echt niet zoveel Disney kijken, als ik dat al hoor. Oh, hij heeft ook Tarzan gedaan.
*Youtube*
Oud 20-05-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Zeg, kan iemand mij vertellen of dit betrouwbare informatie is? Ik vind het een beetje een vaag verhaal (vanaf history, derde alinea)
Als er geen bron bij de bewering staat, is het niet betrouwbaar. Als er wel een bron bijstaat kun je de bron lezen.
Oud 20-05-2010, 20:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als er geen bron bij de bewering staat, is het niet betrouwbaar. Als er wel een bron bijstaat kun je de bron lezen.
Er kan ook een onbetrouwbare bron bijstaan, natuurlijk.
Oud 20-05-2010, 20:21
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Dit was nog van toen ik dik was.
Oud 20-05-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Er kan ook een onbetrouwbare bron bijstaan, natuurlijk.
En daarom moet je de bron lezen.
Oud 20-05-2010, 20:25
Verwijderd
Ik wil volkoren pasta met groente, een kaassausje en een vegetarische lap. Maar ik heb maar één pan. En ook maar één werkende* gaspit. Dat wordt nog een hoop gegoochel.

* De rest werkt op zich ook, maar ze lekken allemaal gas en dus veroorzaken ze om de zoveel tijd een kleine ontploffing boven het gasfornuis. Ik ben maar gestopt met ze te gebruiken.
Oud 20-05-2010, 20:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, dat het John Smit was, hoorde ik gelijk. Maar Tarzan kan ik me nog niet zo in plaatsen. Maar dat ligt blijkbaar aan mij

@Kazet: Hmm ik vind het een raar verhaal, maar ik zal het eens checken dan.
Oud 20-05-2010, 20:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En daarom moet je de bron lezen.
Als je niet weet of een tekst betrouwbaar is, is de kans aanwezig dat je ook niet weet of de bron betrouwbaar is.
Oud 20-05-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Als je niet weet of een tekst betrouwbaar is, is de kans aanwezig dat je ook niet weet of de bron betrouwbaar is.
?
Oud 20-05-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik wil volkoren pasta met groente, een kaassausje en een vegetarische lap. Maar ik heb maar één pan. En ook maar één werkende* gaspit. Dat wordt nog een hoop gegoochel.

* De rest werkt op zich ook, maar ze lekken allemaal gas en dus veroorzaken ze om de zoveel tijd een kleine ontploffing boven het gasfornuis. Ik ben maar gestopt met ze te gebruiken.
Is niet zo moeilijk toch? Als je het niet erg vindt als je vegeratische lap wat afgekoeld is...
Oud 20-05-2010, 20:33
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Eigenlijk ben ik 22 maar 16 staat zoveel stoerder!
Zelfs dan ben ik ouder (hmm dit is een heel late reactie ).

Ik ga even douchen want ik heb me heel hard in het zweet gesport, hoera voor mij .
Oud 20-05-2010, 20:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jij zegt dat je bij een tekst waarvan je niet weet of 'ie betrouwbaar is de bron moet lezen, indien aanwezig. De kans is best aanwezig of je van die bron dus ook niet kunt inschatten of het betrouwbaar is. (bijvoorbeeld, zou een verwijzing naar een artikel van de telegraaf wel of niet betrouwbaar zijn, enz)
Oud 20-05-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Jij zegt dat je bij een tekst waarvan je niet weet of 'ie betrouwbaar is de bron moet lezen, indien aanwezig. De kans is best aanwezig of je van die bron dus ook niet kunt inschatten of het betrouwbaar is. (bijvoorbeeld, zou een verwijzing naar een artikel van de telegraaf wel of niet betrouwbaar zijn, enz)
Als je niet kan inschatten of een artikel in de Telegraaf betrouwbaar is, kun je überhaupt niet inschatten of bronnen betrouwbaar zijn.
Oud 20-05-2010, 20:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Oh nomnomnom! Ik wil ook weer eens iets normaals eten, want ik leef al de hele week op broodjes van de 'Bucks (Heb er een stuk of 20 meegekregen ofzo ) en die komen me m'n strot uit.
MAAR m'n slaapritme is zo serieus fucked up dat ik rond 16:00 pas ontbijt en dan is het dus ergens midden in de nacht tijd voor avondeten en ik wil m'n huisgenoot niet wakker maken met het gekletter van pannen.
Oud 20-05-2010, 20:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je niet kan inschatten of een artikel in de Telegraaf betrouwbaar is, kun je überhaupt niet inschatten of bronnen betrouwbaar zijn.
Opinion noted, maar er staat vast best feitelijk correcte informatie in de telegraaf.
Oud 20-05-2010, 20:42
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Oh nomnomnom! Ik wil ook weer eens iets normaals eten, want ik leef al de hele week op broodjes van de 'Bucks (Heb er een stuk of 20 meegekregen ofzo ) en die komen me m'n strot uit.
MAAR m'n slaapritme is zo serieus fucked up dat ik rond 16:00 pas ontbijt en dan is het dus ergens midden in de nacht tijd voor avondeten en ik wil m'n huisgenoot niet wakker maken met het gekletter van pannen.
Dit soort mensen zouden er meer moeten zijn.
Oud 20-05-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Dit was nog van toen ik dik was.
Dat dacht ik al.
Oud 20-05-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik voel je pijn. Als ik met kerst of iets vergelijkbaars geen boodschappen in huis heb en vier dagen leef van broodjes en whatever er in de diepvries te vinden is dan snak ik daarna ook keihard naar een fatsoenlijke maaltijd. Gelukkig heb ik geen huisgenoten, dus kan ik in elk geval wel op elk gewenst moment uitgebreid koken

Kun je niet ontbijten/lunchen met avondeten? En dan de rest van de dag vullen met allerhande tosti's en broodjes?

Citaat:
Is niet zo moeilijk toch? Als je het niet erg vindt als je vegeratische lap wat afgekoeld is...
Nou, ik doe nu eerst de groente, dan de pasta, ondertussen de lap in de oven, daarna mag de groente en de pasta ook heel even in de oven zodat het allemaal niet teveel afkoelt en in die tijd flans ik snel de kaassaus bij elkaar. Moet lukken.
Oud 20-05-2010, 20:46
Verwijderd
Ik moet in den haag koken met één waterkoker en één magnetron.
Oud 20-05-2010, 20:46
Verwijderd
goedenavond
Oud 20-05-2010, 20:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je niet ontbijten/lunchen met avondeten? En dan de rest van de dag vullen met allerhande tosti's en broodjes?
Ja, maar dan moet ik sowieso eerst koken, en als ik om 4 uur uit m'n nest kom heb ik daar vaak geen zin in. Dan komt er ook nog eens bij dat ik zo lui ben dat de winkels al dicht zijn voordat ik gedoucht/aangekleed/etc ben.

Dus ik zou nu moeten improviseren.

Ik heb in huis:
Ham, kaas, zongedroogde tomaatjes, tomatenpuree, allerhande kruiden, blikje tonijn, blikje zalm, 2 eieren, wat melk, rijst, stokbroodjes, mayonaise en sambal.
Oud 20-05-2010, 20:57
Verwijderd
goedenavond.

nog examens gehad Quassey
Oud 20-05-2010, 20:59
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Ja, maar dan moet ik sowieso eerst koken, en als ik om 4 uur uit m'n nest kom heb ik daar vaak geen zin in. Dan komt er ook nog eens bij dat ik zo lui ben dat de winkels al dicht zijn voordat ik gedoucht/aangekleed/etc ben.
Dit komt net over alsof je eigenlijk altijd om 4 uur al probeert te gaan koken .
Sherlock
Sherlock is offline
ik ga eens vroeg slapen trusta!
Verwijderd
Nee kopmuntkip
Morgen om 9 uur weer. Ik vond het leuk om in mijn vrije deel geschiedenis te kiezen,
maar vraag me nu af waarom..
Oud 20-05-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ik ga eens vroeg slapen trusta!
welterusten!
Oud 20-05-2010, 21:07
Verwijderd
Hallo schatjes!
Oud 20-05-2010, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit soort mensen zouden er meer moeten zijn.
Wat, nachtdieren? Of mensen die rekening houden met hun huisgenoten?
Oud 20-05-2010, 21:08
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Bonsoir (hoewel ik toch lieve buenanotte zeg )!
Oud 20-05-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nee kopmuntkip
Morgen om 9 uur weer. Ik vond het leuk om in mijn vrije deel geschiedenis te kiezen,
maar vraag me nu af waarom..
Ow, daar heb ik nare ervaringen mee
Oud 20-05-2010, 21:09
Verwijderd
@kopmuntkip vertel!

goedenavond aan de rest
Oud 20-05-2010, 21:09
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Ow, daar heb ik nare ervaringen mee
Geschiedenis is het enige dat ik geleerd heb toen, toen had ik ineens het op-een-na hoogste cijfer van de hele afdeling . Had ik misschien eerder mee moeten beginnen .
Oud 20-05-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hallo schatjes!
Oud 20-05-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Bonsoir (hoewel ik toch lieve buenanotte zeg )!
Je leert snel.
Oud 20-05-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:

Dus ik zou nu moeten improviseren.

Ik heb in huis:
Ham, kaas, zongedroogde tomaatjes, tomatenpuree, allerhande kruiden, blikje tonijn, blikje zalm, 2 eieren, wat melk, rijst, stokbroodjes, mayonaise en sambal.
Daar kun je een uitstekende soort-van pizza van maken! Stokbrood doormidden snijden, tomatenpuree erop, beleggen met kaas, ham, zongedroogde tomaat, kruiden en tonijn, in de oven, klaarrrr.

En als je later honger krijgt dan kun je een omelet maken van de eieren, de melk en de resterende kaas en ham.
Oud 20-05-2010, 21:15
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Je leert snel.
Ja ja, indrukwekkend he?
Oud 20-05-2010, 21:15
Verwijderd
Heb je geen pasta in huis, trouwens? Want er valt ook een prima pastasaus te maken van wat je daar hebt.
Oud 20-05-2010, 21:17
Verwijderd
Even iets heel anders:

De zomer! Die gaat geweldig worden mensen!
Oud 20-05-2010, 21:19
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Hmm... de zomer.... Ik ben niet zo van de zomer. En ik heb geen plannen (ja, werk zoeken!) dus mwah, valt nog te betwisten.
Oud 20-05-2010, 21:20
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Mwaaah, voor een project waarvoor we een fictief iemand in het leven hebben geroepen heb ik een hyves gemaakt en om het karakter alvast wat bekendheid te geven en het te laten lijken alsof het al iets is, heb ik allemaal mensen van 'ik-wil-meer-vrienden-hyves' toegevoegd maar Godnogantoe wat een sneue figuren zijn dat en wat posten ze een genante filmpjes .
Oud 20-05-2010, 21:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mwaaah, voor een project waarvoor we een fictief iemand in het leven hebben geroepen heb ik een hyves gemaakt en om het karakter alvast wat bekendheid te geven en het te laten lijken alsof het al iets is, heb ik allemaal mensen van 'ik-wil-meer-vrienden-hyves' toegevoegd maar Godnogantoe wat een sneue figuren zijn dat en wat posten ze een genante filmpjes .
Oud 20-05-2010, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmm... de zomer.... Ik ben niet zo van de zomer. En ik heb geen plannen (ja, werk zoeken!) dus mwah, valt nog te betwisten.
Ga in een coffeeshop werken
Oud 20-05-2010, 21:26
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat, nachtdieren? Of mensen die rekening houden met hun huisgenoten?
Mensen die rekening houden met hun huisgenoten.
Oud 20-05-2010, 21:28
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga maar eens alice in wonderland kijken. de tekenfilm
Oud 20-05-2010, 21:29
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn tutor was weer eens lyrisch over me. Best fijn eigenlijk, 20 minuten lang veren in m'n reet krijgen
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
have fun.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik blijf erbij dat die mensen aan de drugs waren hoor! Geweldige film/
Oud 20-05-2010, 21:32
Verwijderd
Geweldig boek. Erg matige film. Jan Svankmajer heeft het een stuk beter gedaan
Oud 20-05-2010, 21:33
Verwijderd

Go ask Alice, I think she'll know
Oud 20-05-2010, 21:33
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Is er hier iemand die zich de klaagmuur nog herinnert? (Op scholieren.com bedoel ik dus he, niet de echte muur )
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten