Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ah bah... gadver. ![]() ![]()
|
Waarom speelde Nederland trouwens opeens zo vuil - ze deden haast niet onder voor de Brazilianen en de Portugezen op die manier. Tijdens Euro 2008 speelden ze zo mooi en sportief, en hoewel het voetbal dit WK niet zo mooi was, vond ik ons in eerdere spellen van dit toernooi best wel sportief. Dus waarom konden ze nu opeens niet in die lijn verder spelen? Het is niet alsof Spanje al meteen supervuil was vanaf de eerste minuten - eerder het tegenovergestelde, vind ik.
Daarnaast zie ik op veel buitenlandse websites dat men het voetbal van het Nederlandse team van vanavond schandelijk vond, dat het geen voetbal was maar eerder karate en dat Spanje wél echt gewoon wilde voetballen maar dat Nederland ze dat niet toestond met al die overtredingen en daarmee steeds de wedstrijd onderbrak (dus Nederland was eigenlijk de hoofdverantwoordelijke voor het feit dat het zo'n lelijke wedstrijd was). Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens (en is Spanje in moreel en technisch opzicht ook terecht de winnaar), en schaam ik me er ook wel voor dat het Nederlandse voetbalteam nu opeens wordt aangezien voor een stel barbaren terwijl ons voetbal twee jaar terug nog de hemel in werd geprezen. Voorlopig is de reputatie van het Nederlands team dus naar de knoppen. ![]() Waarom moest dat nu allemaal toch? Ik vond en vind het zo onnodig wat Nederland allemaal heeft gedaan. ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
De Spaanse voetballers gebruiken ook veel doping, wellicht speelt dat mee. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, het is alweer een dag geleden, dus we hebben het punt bereikt dat je officieel een loser bent als het je nog iets kan schelen.
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap ook niet waarom de nederlanders zo naar speelden. 't Was nergens goed voor en maakte het een kutwedstrijd om naar te kijken. Spanje speelde niet bepaald goed, maar ik had er eigenlijk nog wel vrede mee dat ze wonnen ook (hoewel het natuurlijk wel erg jammer was want ik had Utrecht wel uit z'n dak willen zien gaan).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|