Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Mag ik dan nu zeggen dat Duitsland en Nederland aan elkaar gewaagd zouden zijn? Aangezien ze allebei van Spanje verloren hebben met slecht spel ?
Eh, nee btw. Wij 2e, Duitsland 3e, LMFD
Advertentie
Oud 11-07-2010, 22:54
Verwijderd
LMFD?
Oud 11-07-2010, 22:54
Verwijderd
Die avatar.
Oud 11-07-2010, 22:57
Verwijderd
oh en ik ben erachter gekomen dat die gast van mijn avater spaans is dus ik heb diep vanbinnen al gevoeld dat ze zouden winnen
Oud 11-07-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
LMFD?
Lijkt me Fucking Duidelijk

Ik ga Giovanni van Bronckhorst wel missen, wat een speler is hij
Oud 11-07-2010, 22:58
Verwijderd
Nou ik ben weer thuis
Oud 11-07-2010, 22:59
Verwijderd
Nigel de Jong had trouwens dik rood moeten krijgen voor die karatetrap, dus we zijn dik gematst daar.
Oud 11-07-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben weer thuis
Wha, geen borrel/verdriet wegdrinken?
Oud 11-07-2010, 23:00
Tink*
Tink* is offline
Nou idd, hij zag echt die Spaanse dude wel aankomen en hij trapte gewoon in de lucht.
Oud 11-07-2010, 23:00
Uice
Uice is offline
Ben tegen het einde even naar het Museum Plein gegaan om naar de mensen te kijken. Mooi, zo'n massale teleurstelling. Twee geestige zinnen gehoord: "Jonge, Robbe had die kankerbal er gewoon in moeten schoppen. Dat had ie moeten doen." en: "Kanker, dit had de dag van mijn leven moeten worden."
Oud 11-07-2010, 23:01
Verwijderd

Kung fu, volgens de Duitsers.
Oud 11-07-2010, 23:01
Verwijderd
Oja, Stekelenburg, die was echt een held, zeker 3 of 4 ballen prachtig gestopt. <3
Oud 11-07-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ben tegen het einde even naar het Museum Plein gegaan om naar de mensen te kijken. Mooi, zo'n massale teleurstelling. Twee geestige zinnen gehoord: "Jonge, Robbe had die kankerbal er gewoon in moeten schoppen. Dat had ie moeten doen." en: "Kanker, dit had de dag van mijn leven moeten worden."
Ik zag er net beelden van. Het heeft idd wel wat, dat massale verdriet. Nog fascinerender dan massale vreugde.

Die bloemetjes die uit de heli werden gegooid was trouwens wel een leuke stemmingmaker
Oud 11-07-2010, 23:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hier ook - veel getoeter van die vuvuzela's voor de aanvang van de wedstrijd, nu is het hier gewoon dood- en doodstil.
Heer-lijk.
Oud 11-07-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Wha, geen borrel/verdriet wegdrinken?
Nee Mijn konijnenoren hou ik overigens, wat een windingen voor aandacht
Oud 11-07-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Nee Mijn konijnenoren hou ik overigens, wat een windingen voor aandacht
Waar heb je gekeken?

Die vuvuzela's horen we over 2/4 jaar niet meer Nooit meer een WK in Zuid-Afrika!
Oud 11-07-2010, 23:06
Verwijderd
Denk dat die vuvuzela's tot in den treuren zullen worden gebruikt bij voetbalwedstrijden.
Oud 11-07-2010, 23:07
Verwijderd
Haha, die man op de achtergrond bij de NOS

Ik heb trouwens wel genoten van de enorme spanning die zich opbouwde gedurende de hele wedstrijd
Oud 11-07-2010, 23:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Denk dat die vuvuzela's tot in den treuren zullen worden gebruikt bij voetbalwedstrijden.
Ik snap niet wie je daar een plezier mee doet. Mensen zien er ook altijd nogal verveeld uit als ze erop blazen. Draagt het echt bij aan de vreugde?
Oud 11-07-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wie je daar een plezier mee doet. Mensen zien er ook altijd nogal verveeld uit als ze erop blazen. Draagt het echt bij aan de vreugde?
Het is nogal een irritatie opwekkend geluid.
Oud 11-07-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mwah, in Afrikaanse landen nog wel, maar wereldwijd niet meer.
Oud 11-07-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je gekeken?

Die vuvuzela's horen we over 2/4 jaar niet meer Nooit meer een WK in Zuid-Afrika!
Havana, kroeg in Utrecht & het was echt een geniaal feestje, behalve de laatste paar minuten dus.
Oud 11-07-2010, 23:24
Verwijderd
Godverdomme.
Oud 11-07-2010, 23:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik betwijfel het - supporters zullen het ongetwijfeld gaan proberen, maar ik wil wedden dat in sommige landen gewoon een ban komt op het gebruik van de vuvuzela bij voetbalwedstrijden. In Zuid-Afrika kon dat niet omdat dat blijkbaar bij de cultuur hoorde ( ), maar het hoort niet bij de cultuur van bijvoorbeeld Nederland of Engeland, dus ik denk wel dat de vuvuzela in een aantal Westerse landen verboden gaat worden (althans, bij voetbalwedstrijden). Je wilt als voetballer toch wel gewoon normaal met je teamgenoten kunnen communiceren tijdens een wedstrijd, bijvoorbeeld - en het publiek (zeker de kijker thuis) wil ook gewoon de "Oooh!" en "Aaah!" van het publiek kunnen horen inplaats van het constante gezoem van de vuvuzela. En dan heb ik nog niet eens de gezondheidsrisico's van de vuvuzela genoemd (gehoorschade). In Zuid-Afrika moest men het oordovende geluid van de vuvuzela gedwongen slikken, maar in eigen land hoeft men dat absoluut niet te pikken.
Oud 11-07-2010, 23:26
Verwijderd
Haha, die Spaanse wielrenner in de Rabobankploeg die door zn Nederlandse ploeggenoten allemaal dingen naar zijn hoofd gegooid krijgt
Oud 11-07-2010, 23:29
Verwijderd
Zijn we nu trouwens niet het ENIGE land dat tot een finale kwam en nog nooit de wereldbeker heeft gewonnen?
Oud 11-07-2010, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Zijn we nu trouwens niet het ENIGE land dat tot een finale kwam en nog nooit de wereldbeker heeft gewonnen?
Ja we zijn veruit het meest falende team ooit, 3 WK-finales en nog nooit gewonnen
Oud 11-07-2010, 23:30
Verwijderd
Amalia zal nu wel met een spanjaard trouwen.
Bea +Claus
Lex + Maxima
Oud 11-07-2010, 23:31
Verwijderd
Huh, is Lance vanwege 1 mindere etappe gelijk uit het toernooi ofzo?
Oud 11-07-2010, 23:38
Severus
Severus is offline
W00t, "Educating Rita" is momenteel op BBC 2, IMHO één van de beste films ooit (heb 'm nu al 2-3 keer gezien, blijft goed).
Oud 11-07-2010, 23:41
Verwijderd
Oh, dit was ik helemaal vergeten, die man die vlak voor de match werd gepakt toen hij richting de Wereldbeker liep Ik vroeg me echt af wat ie wou doen, maar de FIFA bracht het niet in beeld, de flikkers. Bleek het te gaan om dit:

"Een man heeft zondag vlak voor het duel van Nederland tegen Spanje geprobeerd de wereldbeker te versieren met een muts. De voetbalfanaticus sloeg toe vlak voordat de voetballers in het Soccer City-stadion in Johannesburg het veld opliepen.

De fan rende vanuit een hoek in het stadion het veld op en sprintte het veld over richting de middenlijn, waar de beker was neergezet. Net voordat hij bij de trofee was, wisten beveiligers hem neer te halen. Zeven beveiligers voerden hem af, door de tunnel en langs de wachtende voetballers"
Oud 11-07-2010, 23:42
Verwijderd
oh damm ik kan wel janken
Stomme wedstrijd
Oud 11-07-2010, 23:46
Verwijderd
Oh, en:
Hij werd door zeker tien beveiligers hardhandig tegen de grond gewerkt en van het veld gedragen. Het is de Catalaan met de bijnaam Jimmy Jump. Dezelfde man die het Eurovisie Songfestival verstoorde door op het podium te springen en even mee te dansen.

http://nos.nl/wk2010/video/171356-ma...jna.html?wmv=1
Oud 11-07-2010, 23:46
Tink*
Tink* is offline
Oh dat het dezelfde kerel als op het songfestival was! Prachtig!
Oud 11-07-2010, 23:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeetje.
Oud 11-07-2010, 23:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Citaat:
Godverdomme.
Oud 12-07-2010, 00:04
Martiño
Martiño is offline
Nou nou, kom op, over vier jaar weer een kans.
Oud 12-07-2010, 00:07
Kennny
Kennny is offline
Citaat:
Nou nou, kom op, over vier jaar weer een kans.
Die we waarschijnlijk weer verprutsen
Oud 12-07-2010, 00:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Die we waarschijnlijk weer verprutsen
Zo is het leven, soms denken we dat Nederland gaat winnen, maar dat is vaak maar even.
Oud 12-07-2010, 00:09
Verwijderd
Fuck dat, tegen de tijd dat we weer de finale halen zijn we weer 32 jaar verder. Dan ben ik gvd bejaard.

Nee, het gaat niet meer gebeuren in dit leven.
Oud 12-07-2010, 00:25
Verwijderd
De Utrechtse binnenstad is drie kwartier na het einde van de WK-finalewedstrijd, waarin Nederland met 0-1 verloor van Spanje, bijna helemaal leeggelopen. Op de Neude echter heerst een wat rellerige sfeer, waarbij de politie en Mobiele Eenheid in groten getale aanwezig zijn. Een aantal relschoppers is opgepakt en afgevoerd in een politiebusje.

Oud 12-07-2010, 00:30
Verwijderd
Hallo dames en heren, is er hier nog iets te beleven? Of zal ik toch maar een poging gaan doen door de hitte heet te slapen?
Oud 12-07-2010, 00:32
Verwijderd
Neuh, het is hier uitgestorven, iedereen ligt blijkbaar al te slapen of te comazuipen.
Oud 12-07-2010, 00:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
*meelees*
Oud 12-07-2010, 00:33
Verwijderd
Hè jammer, ik had net zo'n zin heel vrolijk aan te gaan kletsen tegen al die mensen die het zich zo aantrekken van het voetbal.
Oud 12-07-2010, 00:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
Nee, het gaat niet meer gebeuren in dit leven.
Dat denk ik ook, helaas.

Mijn persoonlijke indruk is dat de Nederlandse voetballers - als het puntje bij paaltje komt - uiteindelijk toch iets te individualistisch en egoïstisch zijn, waardoor er nooit een 100% groepsgevoel kan ontstaan (komt natuurlijk ook een beetje door onze nuchtere, ietwat afstandelijke cultuur) en dat dus in het nadeel is van de kwaliteit van het voetbal. Dit in tegenstelling tot armere landen zoals Spanje, Portugal, Brazilië, Argentinië, etc. waar sociale contacten nog hoog in het vaandel staan en men daar ook veel meer een saamhorigheidsgevoel heeft (i.e. de cultuur is warmer en emotioneler), waardoor men meer voor elkaar wil doen en dus een grotere kans heeft om een hecht team te vormen (en dus: beter voetbal). Natuurlijk is dat niet alles - je moet ook talent hebben, goed kunnen voetballen en ook goed tegen de druk kunnen - maar ik persoonlijk denk wel dat het een rol speelt. Het lijkt me in ieder geval geen toeval meer als je ziet dat vooral de meditterane/latijnse landen (die 'warmbloediger' zijn) de meeste titels hebben behaald op het wereldkampioenschap.

Maar goed, dat is slechts mijn humble opinion - het staat iedereen vrij het daarmee oneens te zijn.
Oud 12-07-2010, 00:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nou... *heel vrolijk* Hoi Medeia, hoe is het met jou?
Oud 12-07-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Nou... *heel vrolijk* Hoi Medeia, hoe is het met jou?
Hoi DP! Met mij gaat het behoorlijk goed! Het gaat in elk geval in behoorlijk grote delen van mijn leven erg goed. En ik ben vrolijk want mijn ouders hebben een nieuw huis en het is erg fijn en fris en prima. En mijn verjaardag was zeer geslaagd!

Hoe is het met jou dan, ook zo vrolijk of doe je maar alsof?
Oud 12-07-2010, 00:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi DP! Met mij gaat het behoorlijk goed! Het gaat in elk geval in behoorlijk grote delen van mijn leven erg goed. En ik ben vrolijk want mijn ouders hebben een nieuw huis en het is erg fijn en fris en prima. En mijn verjaardag was zeer geslaagd!

Hoe is het met jou dan, ook zo vrolijk of doe je maar alsof?
Dat is goed om te horen! Was het leuk? Wat heb je gedaan?

Ik doe alsof, maar ik doe wel erg goed alsof!
Oud 12-07-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Dat denk ik ook, helaas.

Mijn persoonlijke indruk is dat de Nederlandse voetballers - als het puntje bij paaltje komt - uiteindelijk toch iets te individualistisch en egoïstisch zijn, waardoor er nooit een 100% groepsgevoel kan ontstaan (komt natuurlijk ook een beetje door onze nuchtere, ietwat afstandelijke cultuur) en dat dus in het nadeel is van de kwaliteit van het voetbal. Dit in tegenstelling tot armere landen zoals Spanje, Portugal, Brazilië, Argentinië, etc. waar sociale contacten nog hoog in het vaandel staan en men daar ook veel meer een saamhorigheidsgevoel heeft (i.e. de cultuur is warmer en emotioneler), waardoor men meer voor elkaar wil doen en dus een grotere kans heeft om een hecht team te vormen (en dus: beter voetbal). Natuurlijk is dat niet alles - je moet ook talent hebben, goed kunnen voetballen en ook goed tegen de druk kunnen - maar ik persoonlijk denk wel dat het een rol speelt. Het lijkt me in ieder geval geen toeval meer als je ziet dat vooral de meditterane/latijnse landen (die 'warmbloediger' zijn) de meeste titels hebben behaald op het wereldkampioenschap.

Maar goed, dat is slechts mijn humble opinion - het staat iedereen vrij het daarmee oneens te zijn.
Ben ik het idd mee oneens Juist Spanje had last van teveel ego's (neem bijv. Pedro in de wedstrijd tegen Duitsland). Nederland had een nuchter 'we doen het samen'-gevoel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten