Oud 12-07-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Dat is goed om te horen! Was het leuk? Wat heb je gedaan?

Ik doe alsof, maar ik doe wel erg goed alsof!
Hmmm, pas maar op, dadelijk ''knap'' je nog en ga je gekke dingen zeggen op het forum en mogen we ons daar niet en ergeren en zo.

Ik gaf een feest, er waren veel mensen en de sfeer zat er goed in. Het was alleen een beetje jammer dat er een heetgebakerde buurvrouw was waardoor we de muziek al snel naar binnen moesten verplaatsen, en dat één gast (die ik niet kende) het nodig vond over mijn been te kotsen, maar verder waren er geen incidenten en was het braaf en leuk.
Advertentie
Oud 12-07-2010, 00:45
Verwijderd
Maareh, ik ben (proberen te) slapen, trusten
Oud 12-07-2010, 00:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hmmm, pas maar op, dadelijk ''knap'' je nog en ga je gekke dingen zeggen op het forum en mogen we ons daar niet en ergeren en zo.

Ik gaf een feest, er waren veel mensen en de sfeer zat er goed in. Het was alleen een beetje jammer dat er een heetgebakerde buurvrouw was waardoor we de muziek al snel naar binnen moesten verplaatsen, en dat één gast (die ik niet kende) het nodig vond over mijn been te kotsen, maar verder waren er geen incidenten en was het braaf en leuk.
Nah, Ik kijk wel twee keer uit. Maar erger je gerust aan me, als je me vervelend vindt.

Ah bah... gadver. Maar het klinkt gaaf. Jammer van dat soort zeikende mensen altijd..
Oud 12-07-2010, 01:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga mijn biertje opdrinken en ook in bed liggen in ieder geval, ben kapot. Tschuss
Oud 12-07-2010, 01:34
Verwijderd
Citaat:
er zitten hier blijkbaar best wat spanjaarden want er was net vuurwerk en ik hoor de hele tijd een paar vuvuzela's en mensen die roepen viva españa.
If you're not on the winning team... Change sides!
Oud 12-07-2010, 02:03
Carn
Carn is offline
ik doe niet aan drugs; ik drink niet overmatig maar ik sta strak. Als ik gebanned ga worden binnen nu en een paar dagen dan is dat met reden ;P
Oud 12-07-2010, 02:07
Verwijderd
FALCONNNNNNNN

KICK!
Oud 12-07-2010, 02:15
Carn
Carn is offline
^_^

bah, ik ben echt stuk dit hakt er hard in :/
Oud 12-07-2010, 03:12
Severus
Severus is offline
Waarom speelde Nederland trouwens opeens zo vuil - ze deden haast niet onder voor de Brazilianen en de Portugezen op die manier. Tijdens Euro 2008 speelden ze zo mooi en sportief, en hoewel het voetbal dit WK niet zo mooi was, vond ik ons in eerdere spellen van dit toernooi best wel sportief. Dus waarom konden ze nu opeens niet in die lijn verder spelen? Het is niet alsof Spanje al meteen supervuil was vanaf de eerste minuten - eerder het tegenovergestelde, vind ik.

Daarnaast zie ik op veel buitenlandse websites dat men het voetbal van het Nederlandse team van vanavond schandelijk vond, dat het geen voetbal was maar eerder karate en dat Spanje wél echt gewoon wilde voetballen maar dat Nederland ze dat niet toestond met al die overtredingen en daarmee steeds de wedstrijd onderbrak (dus Nederland was eigenlijk de hoofdverantwoordelijke voor het feit dat het zo'n lelijke wedstrijd was). Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens (en is Spanje in moreel en technisch opzicht ook terecht de winnaar), en schaam ik me er ook wel voor dat het Nederlandse voetbalteam nu opeens wordt aangezien voor een stel barbaren terwijl ons voetbal twee jaar terug nog de hemel in werd geprezen. Voorlopig is de reputatie van het Nederlands team dus naar de knoppen.

Waarom moest dat nu allemaal toch? Ik vond en vind het zo onnodig wat Nederland allemaal heeft gedaan. Blijkbaar denken ze nu dat eerbaar voetbal tot het stenen tijdperk behoort en dat we maar net zoals de Italianen, Portugezen en Brazilianen moeten zijn?
Oud 12-07-2010, 07:18
Verwijderd
goedemorgen, zijn jullie traantjes al opgedroogd?
Oud 12-07-2010, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Huh, is Lance vanwege 1 mindere etappe gelijk uit het toernooi ofzo?
Hij heeft veel tijd verloren en de kans dat hij dat weer goedmaakt is nihil. Wielrennen is nu eenmaal een harde sport (waar de arbitrage ook niet zo'n rol speelt).
Citaat:
Dat denk ik ook, helaas.

Mijn persoonlijke indruk is dat de Nederlandse voetballers - als het puntje bij paaltje komt - uiteindelijk toch iets te individualistisch en egoïstisch zijn, waardoor er nooit een 100% groepsgevoel kan ontstaan (komt natuurlijk ook een beetje door onze nuchtere, ietwat afstandelijke cultuur) en dat dus in het nadeel is van de kwaliteit van het voetbal. Dit in tegenstelling tot armere landen zoals Spanje, Portugal, Brazilië, Argentinië, etc. waar sociale contacten nog hoog in het vaandel staan en men daar ook veel meer een saamhorigheidsgevoel heeft (i.e. de cultuur is warmer en emotioneler), waardoor men meer voor elkaar wil doen en dus een grotere kans heeft om een hecht team te vormen (en dus: beter voetbal). Natuurlijk is dat niet alles - je moet ook talent hebben, goed kunnen voetballen en ook goed tegen de druk kunnen - maar ik persoonlijk denk wel dat het een rol speelt. Het lijkt me in ieder geval geen toeval meer als je ziet dat vooral de meditterane/latijnse landen (die 'warmbloediger' zijn) de meeste titels hebben behaald op het wereldkampioenschap.

Maar goed, dat is slechts mijn humble opinion - het staat iedereen vrij het daarmee oneens te zijn.
Het is juist andersom - in die armere landen is de criminaliteit veel hoger en daardoor het onderlinge samenhorigheidsgevoel veel minder - en de familiebanden, omdat men veel op familie is aangewezen (gebrekkige sociale zekerheid), veel sterker. In Spanje komt daar nog eens bij dat er talloze conflicten zijn met regio's die meer onafhankelijkheid willen, met name Catalonië en het Baskenland. Ik denk ook dat er die regio's beperkt gefeest is.

De Spaanse voetballers gebruiken ook veel doping, wellicht speelt dat mee.
Oud 12-07-2010, 08:00
Sherlock
Sherlock is offline
Jammer.
Oud 12-07-2010, 08:07
Verwijderd
de bammer
Oud 12-07-2010, 09:13
Verwijderd
Ik ben op zoek naar beelden van het museumplein toen de 0-1 werd gemaakt, heeft iemand die toevallig gevonden?
Oud 12-07-2010, 09:21
Verwijderd
jkwekjlrhkajshdkjhkjasd de buren zijn al uren aan het boren
Oud 12-07-2010, 09:21
Verwijderd
en kan iemand me uitleggen waarom braafheid er in kwam?
Oud 12-07-2010, 09:24
Verwijderd
Omdat hij zo'n leuke naam heeft
Oud 12-07-2010, 09:25
Verwijderd
Omdat Nederland al zoveel gele kaarten had
Oud 12-07-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Omdat Nederland al zoveel gele kaarten had
ja maar dan weet ik nog steeds niet waarom braafheid er in ging?
Oud 12-07-2010, 09:27
Verwijderd
Ik was in de stad gister en ik vond het leuk dat na afloop een oranje massa van de oude markt naar de fietsenstalling trok als een kudde bizons.
Oud 12-07-2010, 09:28
Verwijderd
En de secretaresse en ik zijn de enige die nu aanwezig zijn op de hele verdieping. Zelfs de bouwvakkers zijn er niet.
Oud 12-07-2010, 09:29
Verwijderd
Citaat:
ja maar dan weet ik nog steeds niet waarom braafheid er in ging?
Het was een slechte grap, dat we wat braafheid nodig hadden ofzo.

Ik heb geen idee, ik had uberhaupt nog nooit van die vent gehoord
Oud 12-07-2010, 09:29
Verwijderd
Moesson!
Oud 12-07-2010, 09:30
Verwijderd
godver godver godver dat gebooooor
Oud 12-07-2010, 09:32
Verwijderd
Medeia stuur je de foto's van je feestje even door?
Oud 12-07-2010, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Medeia stuur je de foto's van je feestje even door?
Ja hoor.
Edit: vanmiddag, ik zit nu op de verkeerde computeraccount en kan niet bij de foto's.

Intussen bedenk ik eigen afkortingen, ik voel me belangrijk.
Oud 12-07-2010, 09:46
Verwijderd
Zo, weer een vak gehaald.

En goeiemorgen.

@Medeia: nog gefeliciteerd trouwens.

Laatst gewijzigd op 12-07-2010 om 09:53.
Oud 12-07-2010, 09:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar beelden van het museumplein toen de 0-1 werd gemaakt, heeft iemand die toevallig gevonden?
Waarom in godsnaam
Oud 12-07-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom in godsnaam
Omdat ik wil zien of die mensen daar net zo verdrietig waren als wij
Oud 12-07-2010, 10:03
Sherlock
Sherlock is offline
Ik was zo boos dat ik mijn vuvuzela doormidden brak
Oud 12-07-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Zo, weer een vak gehaald.

En goeiemorgen.

@Medeia: nog gefeliciteerd trouwens.
Je bent op tijd hoor, m'n feestje was te vroeg.

Citaat:
Jeetje.
Oud 12-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Je bent op tijd hoor, m'n feestje was te vroeg.

Jeetje.
Wanneer ben je jarig dan?
Oud 12-07-2010, 10:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat ik wil zien of die mensen daar net zo verdrietig waren als wij
Waar ik stond eerder boos. Heb het woord kanker zelden zo vaak horen vallen.

Maar goed, het is alweer een dag geleden, dus we hebben het punt bereikt dat je officieel een loser bent als het je nog iets kan schelen.
Oud 12-07-2010, 10:12
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Waar ik stond eerder boos. Heb het woord kanker zelden zo vaak horen vallen.

Maar goed, het is alweer een dag geleden, dus we hebben het punt bereikt dat je officieel een loser bent als het je nog iets kan schelen.
Ach in mijn achterhoofd vind ik het nog wel een beetje kut
Oud 12-07-2010, 10:12
Martiño
Martiño is offline
Verdorie! Een hele werkkamer voor mezelf. Een stoel, een pc, een telefoon en rust. Nu voel ik me bijna gedwongen om iets te gaan doen.
Oud 12-07-2010, 10:14
Verwijderd
Van tevoren dacht ik dat ik echt zwaar aangeslagen zou zijn als ze zouden verliezen, maar het doet me niet zoveel. Alleen een beetje stom dat ik vanochtend in een veel te grote, knaloranje jas moest fietsen. Fijn voor Spanje dat ze gewonnen hebben.
Uice
Uice is offline
Heerlijk, die rust. Geen vuvuzela te horen. Moet er niet aan denken wat een herrie het zou zijn als we gewonnen hadden.
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap ook niet waarom de nederlanders zo naar speelden. 't Was nergens goed voor en maakte het een kutwedstrijd om naar te kijken. Spanje speelde niet bepaald goed, maar ik had er eigenlijk nog wel vrede mee dat ze wonnen ook (hoewel het natuurlijk wel erg jammer was want ik had Utrecht wel uit z'n dak willen zien gaan).
Oud 12-07-2010, 10:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
FALCONNNNNNNN

[afbeelding]

KICK!
Ja, haha. Echt een wonder dat-ie niet meteen rood heeft gekregen
Oud 12-07-2010, 10:15
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik begin me te bedenken dat het niet zo'n goed idee was om geen jas mee te nemen...
Oud 12-07-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Ik snap ook niet waarom de nederlanders zo naar speelden. 't Was nergens goed voor en maakte het een kutwedstrijd om naar te kijken. Spanje speelde niet bepaald goed, maar ik had er eigenlijk nog wel vrede mee dat ze wonnen ook (hoewel het natuurlijk wel erg jammer was want ik had Utrecht wel uit z'n dak willen zien gaan).
Mjuh, ik fietste met Roos naar huis en we zagen die mensenstroom allemaal uit de stad vertrekken en toen zaten we van " wat een fantastisch feest had dit kunnen worden " En op de Amsterdamse straatweg waren ze lekker aan het rellen, politiehonden erbij, gezellig
Oud 12-07-2010, 10:16
Tink*
Tink* is offline
Er komen superveel buien aan, olé!
Oud 12-07-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik begin me te bedenken dat het niet zo'n goed idee was om geen jas mee te nemen...
Er gaat sowieso iets mis in jouw kledingkeuze qua weer vorige keer vielen de mussen dood van het dak, 36 graden en meneer had een lange broek aan en een jas bij zich
Oud 12-07-2010, 10:17
Verwijderd
Je kon gisteravond trouwens wel heerlijk rustig fietsen, tussen zo nu en dan wat geroep door. Je zag ook dat veel dieren van de rust gebruik maakten.
Oud 12-07-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Uhu. Ik wilde vanochtend vanaf Hintham naar Rosmalen fietsen zonder jas, maar toen had ik er ook maar een geleend
Oud 12-07-2010, 10:18
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, haha. Echt een wonder dat-ie niet meteen rood heeft gekregen
Die gast die van bommel na duwde had pas rood moeten krijgen!

En dit was geen rood geweest omdat het duidelijk niet de bedoeling was
Oud 12-07-2010, 10:19
Verwijderd
Al zal hij ook niet zijn uiterste best hebben gedaan om het te voorkomen.
Verwijderd
Citaat:

het doet nog pijn he jasper?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Meh, je gaat me niet vertellen dat je niet vond dat Nederland nasty speelde...
Sherlock
Sherlock is offline
haha geweldig het komt hier met bakken uit de hemel en er is een hele groep mensen aan het fietsen

En ik verwacht dat ze ook niet binnen 20 minuten thuis zijn te zien welke kant ze op gaan

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten