Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd vanmorgen gebeld door een onbekend nummer, ging hij echt 1x over werd er opgehangen. Krijg ik 10 minuten later een mailtje van tele2 dat ze gebeld hadden, maar dat ik niet opnam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfs met adminrechten zou je alleen het totale dataverkeer kunnen zien en niet het verbruik per pc of per minuut (zonder de statistieken te resetten iig) dus ook daar zou je niet heel veel aan hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij zei wel dat ie zou hebben gefold als ik preflop allin was gegaan. Ik had nog een 20xBB stack, hij het dubbele. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het is voor mensen die er niet elke dag komen een chaotisch geheel en dat is zeer irritant.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet zo goed wat er chaotisch aan is: er is een tijdelijk gebouw, een tunnel en er zijn perrons. In die tunnel staan keurig de nummertjes bij de perrons en staat ook nog eens de eerstvolgende trein aangegeven, ook liggen alle sporen naast elkaar, dus je hoeft niet te zoeken naar kopspoortjes die op andere plaatsen liggen. Daarnaast kun je, als je dat leuk vindt, de loopbrug over de sporen nemen, ook daar is het perfect duidelijk waar je naartoe moet. Je kunt de perrons namelijk zo zien liggen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
een taal leren ExpoRules | 5 | 21-11-2012 19:01 | |
De Kantine |
Saaiforce in Diablo III #1534 Verwijderd | 500 | 20-10-2011 22:31 |