Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
We hebben mooie banken die niet naar de klote mogen.
Dan kan je het ze beter vroeg leren.

precies
Advertentie
Oud 23-08-2010, 12:19
Verwijderd
Ik had vanmorgen voor het eerst dat filmpje gezien van die gast wiens auto in het politiedepot staat en die een boete van 88 dollar ging betalen met 8800 1-centmunten.
Oud 23-08-2010, 12:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
We hebben mooie banken die niet naar de klote mogen.
Dan kan je het ze beter vroeg leren.

Mijn kat hebben we laten doen. het enige dat we hebben afgeleerd is in de gordijnen zitten Nu is die toch te oud om iets uit te steken
Oud 23-08-2010, 12:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik had vanmorgen voor het eerst dat filmpje gezien van die gast wiens auto in het politiedepot staat en die een boete van 88 dollar ging betalen met 8800 1-centmunten.
Er is ook zo een rekening van 200 euro van een electriciteitmaatschappij een aantal kruiwagens vol
Oud 23-08-2010, 12:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Gewoon via de kabel
En het is zowel via de kabel als via wireless op 2 verschillende computers
Modem al 10 seconden van de stroom gehaald om die opnieuw op te starten?
Oud 23-08-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Modem al 10 seconden van de stroom gehaald om die opnieuw op te starten?
Ja en de verbinding tussen het modem en de computer is ook prima
Oud 23-08-2010, 12:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja en de verbinding tussen het modem en de computer is ook prima
Probleem zit zelden in de verbinding tussen het modem en de computer, eerder tussen de hoofdtelefoonaansluiting (ISRA) en het modem.
Oud 23-08-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Probleem zit zelden in de verbinding tussen het modem en de computer, eerder tussen de hoofdtelefoonaansluiting (ISRA) en het modem.
Ik heb het telefoonkabeltje ook al vervangen
Oud 23-08-2010, 12:36
Rationeel
Rationeel is offline
Goeeeeedemiddag!
Oud 23-08-2010, 12:38
Verwijderd
Hoi! Wanneer ga je verhuizen?
Oud 23-08-2010, 12:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb het telefoonkabeltje ook al vervangen
Dit waren min of meer alle standaardproblemen, voor de rest van de mogelijkheden zou ik meer gegevens moeten hebben.
Oud 23-08-2010, 12:41
Verwijderd
Hoiiiii. Lowlands was nice <3 Nu lekker thuis kopjes thee drinken en zorgen dat ik niet zo hees meer klink
Oud 23-08-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Dit waren min of meer alle standaardproblemen, voor de rest van de mogelijkheden zou ik meer gegevens moeten hebben.
Ja ik ook, maar tele2 weigert me de admin login van het modem te geven dus ik kan verder ook geen nuttige gegevens uitlezen
Oud 23-08-2010, 12:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja ik ook, maar tele2 weigert me de admin login van het modem te geven dus ik kan verder ook geen nuttige gegevens uitlezen
Ik denk niet dat je daar veel zinnigs uit zou kunnen halen, en ik denk niet dat het een probleem met het modem zelf is.
Oud 23-08-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat je daar veel zinnigs uit zou kunnen halen, en ik denk niet dat het een probleem met het modem zelf is.
Nou wij denken dat het aan 1 van onze huisgenoten ligt. Het probleem is er nu een goede 3 maanden, maar vorige maand was het opeens een maand weg, toevallig de hele tijd dat hij op vakantie was.
Oud 23-08-2010, 12:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou wij denken dat het aan 1 van onze huisgenoten ligt. Het probleem is er nu een goede 3 maanden, maar vorige maand was het opeens een maand weg, toevallig de hele tijd dat hij op vakantie was.
Als hij veel downloadt of vooral veel uploadt dan geloof ik wel dat de verbinding weg valt ja. Maar die gegevens kun je niet echt terugvinden in het modem volgens mij, en daar is ook geen echte oplossing voor vanaf Tele2. (en dan heeft overstappen ook geen zin, trouwens)
Oud 23-08-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Hoiiiii. Lowlands was nice <3 Nu lekker thuis kopjes thee drinken en zorgen dat ik niet zo hees meer klink

Was het vet ja?

Nu uitbrakken?

Ik heb een brandwond, en dat gaat een heel groot litteken worden
Verwijderd
Die gegevens zitten wel in zijn hoofd, maar ik neem aan dat je al geprobeerd hebt hem te vragen of hij veel uploadt.
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is het zo dat de verbinding soms traag wordt als ik via µtorrent iets download en hij veel connecties maakt. Misschien kun je aan hem vragen om zijn bandbreedte via µtorrent en het maximaal aantal connecties wat terug te schroeven.
Oud 23-08-2010, 12:54
Verwijderd
Au... Schrödinger klom op mijn hoofd.
Oud 23-08-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Au... Schrödinger klom op mijn hoofd.
terecht
Oud 23-08-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Hoi! wat heb je allemaal gezien?
Oud 23-08-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is het zo dat de verbinding soms traag wordt als ik via µtorrent iets download en hij veel connecties maakt. Misschien kun je aan hem vragen om zijn bandbreedte via µtorrent en het maximaal aantal connecties wat terug te schroeven.
Nouja het is nogal raar want het probleem is ongeveer permanent, dus of hij heeft permanent z'n computer en utorrent aanstaan of het is somehow iets anders. Maar aangezien ik niet de connecties en het dataverkeer in het modem kan monitoren omdat ik de adminrechten niet heb schiet het niet zo erg op.

Ik werd vanmorgen gebeld door een onbekend nummer, ging hij echt 1x over werd er opgehangen. Krijg ik 10 minuten later een mailtje van tele2 dat ze gebeld hadden, maar dat ik niet opnam
Oud 23-08-2010, 12:58
Verwijderd
O er is hier zojuist post bezorgd voor een huisgenoot die hier al 4 jaar niet meer woont, maar het is de KMT courant Nou maar eens even kijken wat ze allemaal doen
Oud 23-08-2010, 12:59
Verwijderd
Citaat:
O er is hier zojuist post bezorgd voor een huisgenoot die hier al 4 jaar niet meer woont,
LOL
Oud 23-08-2010, 13:01
Verwijderd
Schatjes! I'm back.

Wat een heeeeerlijk weekend. <3
Oud 23-08-2010, 13:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nouja het is nogal raar want het probleem is ongeveer permanent, dus of hij heeft permanent z'n computer en utorrent aanstaan of het is somehow iets anders. Maar aangezien ik niet de connecties en het dataverkeer in het modem kan monitoren omdat ik de adminrechten niet heb schiet het niet zo erg op.

Ik werd vanmorgen gebeld door een onbekend nummer, ging hij echt 1x over werd er opgehangen. Krijg ik 10 minuten later een mailtje van tele2 dat ze gebeld hadden, maar dat ik niet opnam
Het zou ook nog virus / spyware kunnen wezen die aan de lopende band loopt te uploaden. In dat geval snap ik ook wel dat het niet goed werkt.

Maar zelfs met adminrechten zou je alleen het totale dataverkeer kunnen zien en niet het verbruik per pc of per minuut (zonder de statistieken te resetten iig) dus ook daar zou je niet heel veel aan hebben.
Oud 23-08-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Schatjes! I'm back.

Wat een heeeeerlijk weekend. <3
Hey!
Oud 23-08-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Permanent een kist up hebben als (o.a.) seedbox is niet heel gek heurrrr.
Oud 23-08-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Was het vet ja?

Nu uitbrakken?

Ik heb een brandwond, en dat gaat een heel groot litteken worden
Dat is nog maar de vraag! Hoe groot, waar en hoeveelstegraads? *kusjedrop*
Oud 23-08-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ook jij hoi/welkomterug/wehebbenjegemist!
Oud 23-08-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Wat was de bad beat? 'n 80/20 of een one-outer op de river?
Zo erg was het niet Ik noem het al gauw een bad beat als ik favoriet ben. Ik callde zijn A 8 raise met 10 10, flop was 8 7 3, hij bet, ik ga allin voor de rest van mijn stack, hij callt. Turn is een A.

Hij zei wel dat ie zou hebben gefold als ik preflop allin was gegaan. Ik had nog een 20xBB stack, hij het dubbele.
Oud 23-08-2010, 13:13
Verwijderd
Ja, krijg nou tering, ik had vakantie opgegeven voor die krantenwijk, krijg ik allemaal klachten dat het niet bezorgd is. Daar ben ik helemaal niet verantwoordelijk voor, zakkenwassers.
Oud 23-08-2010, 13:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, krijg nou tering, ik had vakantie opgegeven voor die krantenwijk, krijg ik allemaal klachten dat het niet bezorgd is. Daar ben ik helemaal niet verantwoordelijk voor, zakkenwassers.
Owned.
Oud 23-08-2010, 13:16
Verwijderd
Lol, eigenlijk wel ja . Mja, ze moeten niet zeiken, die vakantie had ik in april al opgegeven.
Oud 23-08-2010, 13:27
Lorelei
Lorelei is offline
Wat is R'dam toch een verdomd kutstation..
Oud 23-08-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Wat is R'dam toch een verdomd kutstation..
Hoezo? Het wordt compleet verbouwd, maar ik moet zeggen dat ik het allemaal prima geregeld vind daar.
Oud 23-08-2010, 13:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Rotterdam CS is net als Amsterdam CS echt vreselijk, onlogisch, onhandig en elke keer dat je er bent weer anders.
Oud 23-08-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Rotterdam CS is net als Amsterdam CS echt vreselijk, onlogisch, onhandig en elke keer dat je er bent weer anders.
Die veranderingen zijn niet zo gek als ze aan het verbouwen zijn he.
Verwijderd
Citaat:
Het station is hartstikke logisch en als je er eens per jaar komt is het inderdaad elke keer anders, maar dat komt door de verbouwing.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Die veranderingen zijn niet zo gek als ze aan het verbouwen zijn he.
Als het niet al 3 jaar bezig was..
Oud 23-08-2010, 13:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ik loop met n koffer van 22kg, er zijn geen roltrappen of liften, alles stinkt en niets staat duidelijk aangegeven.
Verwijderd
Citaat:
Als het niet al 3 jaar bezig was..
Dit soort projecten duren altijd lang, niks vreemds aan dus.
Verwijderd
Citaat:
Permanent een kist up hebben als (o.a.) seedbox is niet heel gek heurrrr.
Als het zo is, dan creeer ik een elektromagnetische puls naast z'n kist
Oud 23-08-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik loop met n koffer van 22kg, er zijn geen roltrappen of liften, alles stinkt en niets staat duidelijk aangegeven.
Alles staat prima aangegeven, roltrappen zijn er trouwens wel maar alleen bij de loopbrug en dan ook maar in één richting en niet bij alle perrons. Het ontbreken van liften en roltrappen in de tunnel is logisch, aangezien het om een tijdelijke tunnel gaat, het is namelijk een fietstunnel die gedurende de verbouwing even dienst doet als perrontunnel.
Oud 23-08-2010, 13:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit soort projecten duren altijd lang, niks vreemds aan dus.
Citaat:
Alles staat prima aangegeven, roltrappen zijn er trouwens wel maar alleen bij de loopbrug en dan ook maar in één richting en niet bij alle perrons. Het ontbreken van liften en roltrappen in de tunnel is logisch, aangezien het om een tijdelijke tunnel gaat, het is namelijk een fietstunnel die gedurende de verbouwing even dienst doet als perrontunnel.
Ja het is vast ook heel logisch als je 6 weken geen licht en water hebt als je huis verbouwd moet worden maar dat maakt het ook niet beter. Zo kun je alles wel goedpraten.

Het is voor mensen die er niet elke dag komen een chaotisch geheel en dat is zeer irritant.
Oud 23-08-2010, 13:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja ok wonderful mijn ervaring is dat het een verdomd kutstation is, en geen enkele logische verklaring gaat daar verandering in brengen.
Oud 23-08-2010, 13:44
Verwijderd
Lorelei! <3
Oud 23-08-2010, 13:49
Verwijderd
Ik snap niet zo goed wat er chaotisch aan is: er is een tijdelijk gebouw, een tunnel en er zijn perrons. In die tunnel staan keurig de nummertjes bij de perrons en staat ook nog eens de eerstvolgende trein aangegeven, ook liggen alle sporen naast elkaar, dus je hoeft niet te zoeken naar kopspoortjes die op andere plaatsen liggen. Daarnaast kun je, als je dat leuk vindt, de loopbrug over de sporen nemen, ook daar is het perfect duidelijk waar je naartoe moet. Je kunt de perrons namelijk zo zien liggen.
Oud 23-08-2010, 13:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ahh, that makes sense. Ik was er even bang voor dat jij je huis-, tuin- en keukenversteker voorzien had van een beeldig stofje, being the woman yous are.
Oh dankje voor het compliment .

Regels voor berichten