Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt al een hele goeie reden om het uit te maken, want uit je verhaal begrijp ik dat je niks meer voor haar voelt. Dus je hoeft in principe ook niet te wachten tot ze weer boos op je wordt.
Verder sluit ik me aan bij Engeltje ![]()
|
Wees ook gewoon eerlijk tegen haar, het doet pijn, het is kut, maar uiteindelijk als een relatie niet loopt vanaf jouw kant heeft het geen zin om er mee door te gaan.
|
Ik denk niet dat er een makkelijke manier is om het uit te maken. De enige manier die er is, is zeggen dat je het met haar uitmaakt. En dat doet pijn. Voor jullie allebei wel. Maar het is toch echt het beste.
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik ook meerdere malen een relatie heb laten doodbloeden door zelf bloedje irritant te worden, waarna de ander het niet meer zag zitten. Maar goed, be a man en wees maar gewoon duidelijk, dat gaat sneller en is minder pijnlijk uiteindelijk!
|
![]() |
Dankuwel voor de reacties. Het doet al veel voor mij om mijn situatie te delen met andere.
Waar ik ook bang voor ben is dat ik er achteraf spijt van zou hebben dat ik het uit heb gemaakt. Het is mijn eerste relatie dus ook de eerste keer dat ik het uit zou gaan maken, mijn schrik is vooral voor het onbekende denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je twijfelt of je het uit wil maken, maar die twijfels zijn zo te zien wel echt serieus, kun je ook eens met haar praten over die twijfels en o.a. dat dat komt doordat zij zo vaak boos op jou wordt om niks. MIsschien helpt het wel als ze daar meer rekening mee gaat houden
![]() Eigenlijk vind ik jouw openingsbericht meer klinken alsof je gewoon die gevoelens niet meer voor haar hebt. Maar ik kan niet in jouw hoofd kijken. toevoeging: je moet het natuurlijk niet uitmaken als je daar spijt van gaat krijgen. Maar zo doorgaan lijkt me ook geen optie. Laatst gewijzigd op 14-09-2010 om 10:58. |
![]() |
|
![]() |
Het kan zijn dat mijn opening post niet helemaal klopt. Momenteel draait er zoveel door mijn hoofd en ik ervaar allerlei gevoelens waardoor ik het moeilijk vind om mijn situatie te formuleren.
Maar op het moment voel ik mij echt niet meer goed bij haar. En dat is al stilaan begonnen zo een jaar geleden. Maar niemand kan in de toekomst kijken en daarom ben ik bang dat ik eventueel spijt zou hebben dat ik het ooit zou hebben uitgemaakt. Al is het pas na een paar jaar. Het probleem is ook dat ik door de week op kot zit in Antwerpen. Gisteren was ze weer boos op mij voor een stomme reden, maar nu kan ik moeilijk met haar gaan praten via de telefoon. Dan moet ik weer wachten tot ik thuis ben in het weekend. Maar ik heb haar deze keer wel laten voelen dat het stilaan genoeg aan het worden is voor mij. Dat heeft ze ook gevoeld en ze zegt nu tegen mij dat ze iets aan het zoeken is om het goed te maken. Pfft.. soms denk ik dat ik dat mijn fout al begonnen is door voor haar te kiezen in het begin. Er van af geraken is moeilijker dan ze vast krijgen. Ik voel mij al een pak beter om mijn gevoelens hier te delen en er reacties op te krijgen. Merci! Ik ga proberen om het juiste te doen dit weekend als ik haar zie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TS: je kunt nooit in de toekomst kijken. Als de liefde al zowat een jaar aan het minderen is, wordt het er normaal gezien niet meer beter op. Spijt kun je altijd hebben, over 4 jaar kun je nog steeds terugdenken van shit. Maar moet je daarom maar bij iemand blijven omdat je bang bent voor het onbekende? Wat als er iemand is die je wel op alle vlakken goed kan doen blijven voelen? |
![]() |
||
Citaat:
Verbreek de relatie in een zo goed mogelijk gesprek, zeg desnoods dat je tijd voor jezelf nodig hebt en dat misschien daardoor de gevoelens nu echt weg zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had het vorige week toch nog niet gedaan omdat ik bang was. Nu was ze de vrijdag avond weeral boos op mij en heb daaruit toch de kracht gevonden. We zijn nu uit elkaar. Ze wilt heel graag nog altijd vrienden blijven en ik voel mij zoveel beter.
Hoewel ik niet helemaal geluisterd heb, toch bedankt voor de goede raad iedereen :-) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed gedaan Pekke, hoe voelt het nu sinds het uit is?
Tip uit eigen ervaring: kijk uit voor de eventuele 'naschokken'. Ik heb het namelijk ook sinds kort uitgemaakt om een soortgelijke reden als de jouwe en mijn ex heeft het me duidelijk laten merken dat ze het eerste goed wilde maken om daarna weer boos te worden. Dus houdt vooral voet bij stuk, zeker wanneer ze op je schuldgevoel gaat inspelen. In mijn geval werkte een vriendschap zeker niet meer, maar misschien is het bij jou anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||