Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2010, 17:44
Verwijderd
De gewone of de langere versie?
Advertentie
Oud 15-09-2010, 17:56
Verwijderd
Neeeeee een spekkige 42-jarige kerel bij Take me Out die Andre Hazes zingt ;(
Oud 15-09-2010, 18:01
Macrador
Macrador is offline
blijft mooi he

Oud 15-09-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
jullie hebben een orgie gehouden terwijl ik sliep? verdomme
Oud 15-09-2010, 18:02
Verwijderd
'ik heb perongeluk overspel gepleegd'

huh
Oud 15-09-2010, 18:02
Verwijderd
Als Babs en ik in Horst komen gaan ze Boulevard bellen, ik weet het zeker
Oud 15-09-2010, 18:03
Carn
Carn is offline
nieuwe Weezer, ik vind m best aardig so far
http://open.spotify.com/album/5O8lRtitKX9uvXpzQcM35c
Oud 15-09-2010, 18:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
'ik heb perongeluk overspel gepleegd'

huh
dronken zijn?
Oud 15-09-2010, 18:04
Verwijderd
Nou ik heb besloten dat ik per direct ga stoppen. Ik vind het verschrikkelijk en ik denk niet dat het ooit gaat verbeteren. Maar nu moet ik dus opzeggen en geen idee hoe ik dat moet doen.
Oud 15-09-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Als Babs en ik in Horst komen gaan ze Boulevard bellen, ik weet het zeker
Ja jullie worden wel vaker spontaan op de camera genomen

Citaat:
dronken zijn?
nee vreemdgaan

Citaat:
Nou ik heb besloten dat ik per direct ga stoppen. Ik vind het verschrikkelijk en ik denk niet dat het ooit gaat verbeteren. Maar nu moet ik dus opzeggen en geen idee hoe ik dat moet doen.
Huh hoe dat zo ineens?
Oud 15-09-2010, 18:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
nee vreemdgaan
Door dronken te zijn
Oud 15-09-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Huh hoe dat zo ineens?
Ik vind het verschrikkelijk. Het werk valt erg tegen en de collega's nog meer. Ik heb serieus niemand daar met wie ik het evt ooit goed zou kunnen vinden en ik heb nu al een hekel aan m'n leidinggevende
Oud 15-09-2010, 18:12
Verwijderd
Maar gister vond je 't toch best oke?
Oud 15-09-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het verschrikkelijk. Het werk valt erg tegen en de collega's nog meer. Ik heb serieus niemand daar met wie ik het evt ooit goed zou kunnen vinden en ik heb nu al een hekel aan m'n leidinggevende
Wow heftig! Maar goed dat je zo resoluut kunt kiezen!
Oud 15-09-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ja jullie worden wel vaker spontaan op de camera genomen
Ja op een verschrikkelijk oncharmant moment na een toiletbezoek in de kou op een ordinaire zender. Volgende keer kan alleen maar beter gaan
Oud 15-09-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Maar gister vond je 't toch best oke?
Nee, gisteren had ik de indruk dat het nog wel ok zou kunnen worden. Maar ik stoor me gewoon aan te veel dingen, ik ga me daar nooit thuis voelen
Oud 15-09-2010, 18:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, gisteren had ik de indruk dat het nog wel ok zou kunnen worden. Maar ik stoor me gewoon aan te veel dingen, ik ga me daar nooit thuis voelen
hmm, zoals? Of is dat te specifiek?
Oud 15-09-2010, 18:18
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
De gewone of de langere versie?
Ik denk de gewone, maar dat weet ik niet. Hij is van YouTube, dus...
Oud 15-09-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Oh wat kut voor je mjah ik herken het wel, als de sfeer niet fijn is en je voelt je niet thuis schiet het ook niet op. Maar heb je wel uitzicht op een nieuwe baan?
Oud 15-09-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ja op een verschrikkelijk oncharmant moment na een toiletbezoek in de kou op een ordinaire zender. Volgende keer kan alleen maar beter gaan
Haha het wordt een stijgende lijn
Oud 15-09-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
hmm, zoals? Of is dat te specifiek?
- Het werk dat ik te doen krijg, het is heel anders dan ze me voorstelde.
- De collega's, ik ga ze nooit aardig vinden of gewoon gezellig met ze praten. Ze liggen me gewoon allemaal niet.
- M'n leidinggevende, organiseert gewoon alles heel slecht en blijft de hele tijd tegen me aan praten. Ik moet me inhouden om niet tegen hem uit te vallen.
Oud 15-09-2010, 18:23
Verwijderd
Okay ik dacht dat ik een moeilijk persoon was
Oud 15-09-2010, 18:23
Carn
Carn is offline
Ik zou het gewoon even aankaarten dat je je misleid voelt aangaande je jobdescription/takenpakket, en ook tegen je leidinggevende zeggen wat je er van vindt. Misschien draait het compleet bij, maar anders kan je inderdaad beter weggaan. Beetje dezelfde redenen waarom ik nooit in een of andere multinational-ICT iets zal, kan en/of wil werken.
Oud 15-09-2010, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Hoe lang is je proefperiode? Ik zou gewoon kijken hoe ver je die kan uitzitten, zo lang je binnen die maand ofzo zit kun je toch altijd stoppen, en misschien is het na een week ofzo wel iets minder... Ik weet dat het lastig is, maarja, je hebt zo lang naar deze baan gezocht, dan wil je hem toch niet na drie dagen al gaan opgeven?
Oud 15-09-2010, 18:26
Verwijderd
Ik denk dat iedereen gewoon moet accepteren dat je in het begin altijd als een domme garnaal wordt behandeld en dat het na een jaar wel over is. En dan kan iedereen mij heel erg tegenspreken maar c'est la vie.
Oud 15-09-2010, 18:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat iedereen gewoon moet accepteren dat je in het begin altijd als een domme garnaal wordt behandeld en dat het na een jaar wel over is. En dan kan iedereen mij heel erg tegenspreken maar c'est la vie.
Bij technische beroepen juist/vaak/meestal niet.
Oud 15-09-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Nou dat heb ik nog nooit gehad, terwijl ik toch een aantal stages heb gelopen en ik het daar altijd prima naar me zin heb gehad vanaf dag 1.
Oud 15-09-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Bij technische beroepen juist/vaak/meestal niet.
Minder okay. De eerste drie maanden heeft iemand de taak om jou 'helemaal de weg te wijzen in het bedrijf' en dan moet je gewoon accepteren dat je moordneigingen moet onderdrukken maar dat je onder je niveau wordt behandeld. Ik zal het ongetwijfeld ook storend vinden, mijn spanningsboog wat betreft geduld is echt zeer kort but you've got to face it. Of ze moeten je echt vernederend behandelen, dan moet je meteen adios zeggen. Ik denk echter dat het anders gewoon een terugkerend 'probleem' zal worden. ;x
Oud 15-09-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Minder okay. De eerste drie maanden heeft iemand de taak om jou 'helemaal de weg te wijzen in het bedrijf' en dan moet je gewoon accepteren dat je moordneigingen moet onderdrukken maar dat je onder je niveau wordt behandeld. Ik zal het ongetwijfeld ook storend vinden, mijn spanningsboog wat betreft geduld is echt zeer kort but you've got to face it. Of ze moeten je echt vernederend behandelen, dan moet je meteen adios zeggen. Ik denk echter dat het anders gewoon een terugkerend 'probleem' zal worden. ;x
Nou daar gaat het dus niet om, het gaat gewoon om de persoonlijkheid van de mensen waar ik mee werk. Ik pas daar gewoon niet tussen.
Oud 15-09-2010, 18:38
Carn
Carn is offline
Oud 15-09-2010, 18:42
Verwijderd
Ik heb deze nooit gesnapt.
Oud 15-09-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb deze nooit gesnapt.
Kijk eens aan de linkerkant.
Oud 15-09-2010, 18:43
Verwijderd
Ik zie een draak zitten!
Oud 15-09-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Kijk eens aan de linkerkant.
Ja nou, Samuel L Jackson die vanachter een paal staat te lurken, is dat nou zo eng?
Oud 15-09-2010, 18:49
Verwijderd
Sommige mensen vinden klaarblijkelijk van wel.
Oud 15-09-2010, 18:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja nou, Samuel L Jackson die vanachter een paal staat te lurken, is dat nou zo eng?
Oud 15-09-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:

Noodles, grappigerd die je er bent.
Oud 15-09-2010, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ahum, chef? Het is hier totaal anders dan me voorgespiegeld werd, de werkzaamheden komen niet overeen met wat me verteld werd en dus mijn verwachtingen en daarom heb ik besloten om iets anders te gaan doen. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Oud 15-09-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
True, werkt hij er eigenlijk ook nog naast?
hij heeft nog niets kunnen vinden, maar het is wel z'n bedoeling 12-16 uur ernaast te gaan werken.
Oud 15-09-2010, 19:56
Rivka
Rivka is offline
Pff .
Oud 15-09-2010, 19:59
Missy
Missy is offline
Ik krijg een verjaardagskadootje van mezelf voor mijn 20e verjaardag: een bril.
Oud 15-09-2010, 20:05
Verwijderd
Ik heb het ouderlijk foto-album van maart '85 t/m januari '86 eens doorgebladerd en ik moet zeggen: ik was een bijzonder lelijke baby.
Oud 15-09-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ouderlijk foto-album van maart '85 t/m januari '86 eens doorgebladerd en ik moet zeggen: ik was een bijzonder lelijke baby.
Echt? ik meen me een babyfoto van je te herinneren die heet cute was
Oud 15-09-2010, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Echt? ik meen me een babyfoto van je te herinneren die heet cute was
Ik was ook wel schattig ik was vast een heel líeve baby maar mijn hoofd was heel raar en langwerpig, mijn haar had inhammen zoals kalende mannen hebben en ik keek scheel. Pas vanaf acht maanden trok het een beetje bij
Oud 15-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik was ook wel schattig ik was vast een heel líeve baby maar mijn hoofd was heel raar en langwerpig, mijn haar had inhammen zoals kalende mannen hebben en ik keek scheel. Pas vanaf acht maanden trok het een beetje bij

Ik had een enorme fontanel tot halverwege mijn voorhoofd, ook heel charmant
Oud 15-09-2010, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Je was het liefste kind van het dorp. Soooooo lief dat ze dachten dat je naar een school voor lieve kindertjes zou moeten.
Oud 15-09-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Je was het liefste kind van het dorp. Soooooo lief dat ze dachten dat je naar een school voor lieve kindertjes zou moeten.
juist!

Oud 15-09-2010, 20:17
Verwijderd
"Ik heb nog nooit zo'n lief kind gezien"

Las gister toevallig nog een boekje van Herman Finkers <3.

Mijn broertje was echt een gedrochtje als baby, en iedereen was altijd zwaar geshockeerd als mijn vader zei dat ie nog nooit zo'n lelijk kind had gezien als de zijne Hij had teveel vel en leek een beetje op een bloedhond

Ik was natuurlijk superlief en mooi

Edit: Sarah dat was geen reactie op jouw foto Maar je was indd niet heul mooi
Oud 15-09-2010, 20:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik was natuurlijk superlief en mooi
Emphasis on was.
Oud 15-09-2010, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Emphasis on was.