Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- De collega's, ik ga ze nooit aardig vinden of gewoon gezellig met ze praten. Ze liggen me gewoon allemaal niet. - M'n leidinggevende, organiseert gewoon alles heel slecht en blijft de hele tijd tegen me aan praten. Ik moet me inhouden om niet tegen hem uit te vallen. |
![]() |
|
Ik zou het gewoon even aankaarten dat je je misleid voelt aangaande je jobdescription/takenpakket, en ook tegen je leidinggevende zeggen wat je er van vindt. Misschien draait het compleet bij, maar anders kan je inderdaad beter weggaan. Beetje dezelfde redenen waarom ik nooit in een of andere multinational-ICT iets zal, kan en/of wil werken.
|
Hoe lang is je proefperiode? Ik zou gewoon kijken hoe ver je die kan uitzitten, zo lang je binnen die maand ofzo zit kun je toch altijd stoppen, en misschien is het na een week ofzo wel iets minder... Ik weet dat het lastig is, maarja, je hebt zo lang naar deze baan gezocht, dan wil je hem toch niet na drie dagen al gaan opgeven?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had een enorme fontanel tot halverwege mijn voorhoofd, ook heel charmant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Ik heb nog nooit zo'n lief kind gezien"
![]() Las gister toevallig nog een boekje van Herman Finkers <3. Mijn broertje was echt een gedrochtje als baby, en iedereen was altijd zwaar geshockeerd als mijn vader zei dat ie nog nooit zo'n lelijk kind had gezien als de zijne ![]() ![]() Ik was natuurlijk superlief en mooi ![]() ![]() Edit: Sarah dat was geen reactie op jouw foto ![]() ![]() |
![]() |
|
|