![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maarja, zelf maar weten.... je hebt altijd een soort jongeren die inderdaad elke maand (liefst elke week) een ander in bed hebben.. heb daar echt weinig respect voor eerlijk gezegd. Wat voor toekomst heb je dan ![]()
||
Citaat:
![]() Altijd leuk, naiëve mensen die denken dat ze in de toekomst kunnen kijken. |
![]() |
||
Citaat:
En check voor de gein even m'n leeftijd, ben niet 1 of ander kind van 16..
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja tuurlijk mensen die meer sexpartners hebben gehad ja die hebben natuurlijk geen toekomst nee ze eindigen alleen en aan de heroine ![]()
||
Citaat:
![]() Nou ja, ik heb nooit het verband gezien tussen seksuele activiteit en maatschappelijk succes. En ik betwijfel sterk of het er is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Al dat doemdenken is nog veel triester naar mijn idee...
||
![]() |
Citaat:
En als zijn doel is over 4 jaar samenwonen, dan kan ie daar aan blijven vasthouden en is de relatie al een stuk steviger dan zonder datzelfde doel. De meeste willen zo graag met de dag leven, omdat ze denken dat dat ze vrijer maakt, maar naar mijn idee is het tegenovergestelde juist waar... Want iedere dag moet je dan weer opnieuw presteren en jezelf weer opnieuw amuseren, terwijl je met het gevoel van per dag een minuscuul stapje dichter bij je doel te komen veel blijer kunt zijn dan de vrijheid die je hebt als je zo'n doel niet zou hebben. En die hele positieve spiraal waar je dan in beland is bijzonder goed voor je relatie, dus ik geef m groot gelijk dat ie zichzelf dat doel stelt. ![]()
||
Citaat:
Dat heeft trouwens niets met doemdenken te maken, hoor. Dat heet gewoon nuchterheid, en realisme. Natuurlijk geloof je graag dat je relatie voor altijd duurt. Zeker als je verliefd bent. Maar alleen daarmee ben je er nog niet en houd je nog geen relatie vol. Daar komt meer bij kijken. Vooral als je nog maar 20 bent, is het naiëf om te denken dat er zelfs geen 1% kans is dat het anders loopt dan je fantaseert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik bedoelde met die moeilijke mensen-opmerking: je hebt van die mensen die iets in hun kopje steken en serieuze problemen maken als het dan toch anders loopt. Terwijl ik vind dat de realiteit soms veel mooier is dan je verwachtingen, ook al wijkt ze er sterk van af. Vandaar dat ik vind dat je in zekere zin van dag tot dag moet leven, je moet doelen nastreven, maar openstaan voor alles wat komt. De gulden middenweg dus, zoals gewoonlijk... Je kàn trouwens niet alles op voorhand al voor mekaar hebben, ik zou er zelfs niet tegen kunnen. Mooi voor megadeth dat hij zo gelooft in zijn relatie, maar ik heb toch de indruk dat hij zichzelf vanalles wijsmaakt en over het algemeen te conservatief is.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer Anoniiem | 6 | 12-03-2011 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Mag geen ander van me ex!! Rachelll | 21 | 17-09-2010 23:39 | |
Liefde & Relatie |
hij is de broer van een vriend hartjekiim | 13 | 28-11-2008 21:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van een vriend - nog geen titel Caelis | 35 | 29-07-2003 15:09 | |
Psychologie |
Ik zie het ff niet meer zitten. whizzer | 11 | 19-06-2002 19:04 |