Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het wel degelijk in strijd met artikel zeven om minaretten te willen verbieden, want je verbied daarmee een uiting van gevoelens en gedachten. Minaretten zijn echt niet alleen maar bedoeld als mooie torentjes; ze betekenen iets. Je kunt een bouwwerk natuurlijk verbieden omdat het gevaarlijk of storend is, maar Wilders wil die dingen verbieden omdat hij het niet eens is met de boodschap die ze uitdragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien wil Wilders het verbieden omdat hij de islamisering gevaarlijk vindt en een minaret bijdraagt aan verdere islamisering. In zijn ogen is het dus wel degelijk een gevaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ LL & Uice: Oh damn ga eerst eens staatsrecht volgen voor jullie het over de uitleg van de grondwet e.d. hebben, pe-lease. Beiden hebben jullie op een aantal punten een klein beetje gelijk, maar grotendeel niet en over het algemeen is het vooral mening wat jullie verkondigen en heeft het niks te maken met het positieve recht. En nee, ik ga niet uitleggen hoe het dan zit, dat is me te vermoeiend, maar ik moest dit wel even kwijt.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit : hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815764 |
![]() |
||
Citaat:
In de Wet IB 2001 is er geen sprake meer van een belastbaar inkomen, maar van drie afzonderlijke, van elkaar gescheiden, belastbare inkomens (dat noemen we heffingsgrondslagen). Deze heffingsgrondslagen zijn het belastbaar inkomen uit werk en woning (box1), het belastbaar inkomen uit aanmerkelijk belang (box 2)) en het belastbaar inkomen uit sparen en beleggen (box 3). Het gezamenlijke bedrag van deze “soorten” inkomen in de drie boxen heet verzamelinkomen. Het verzamelinkomen is weer van belang voor de drempel van zorgkosten of de drempel van giften en het in aanmerking te nemen bedragen van bepaalde heffingskortingen. http://www.belasting-aftrekken.nl/prive/verzamelinkomen Zo doen mensen met een pretstudie dat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'hierlangs'
![]() Hoi, ik moest vandaag voor een half uurtje praten met de trein heen en weer naar Culemborg en toen was er een bovenleiding kapot en was er heel veel vertraging en ben ik uiteindelijk van 9.15 tot 13.45 uur weggeweest. Maar het boeide me eigenlijk geen fuck, het zonnetje scheen en ik had verder toch niets te doen. Ik vond de klagende menigte irritanter dan de daadwerkelijke vertraging. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|