Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb truffelkruidnootjes!

[afbeelding]
nomnomnom
Advertentie
Oud 29-09-2010, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
en wat maakt die dingen bijzonder?
ze zijn opgespoord door zwijnen
Oud 29-09-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
en wat maakt die dingen bijzonder?
Ze zijn heel erg lekker
Oud 29-09-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik wijs jou er slechts op dat je tot dusver alleen jezelf overtuigd hebt en de rest van de mensen hier al jouw argumenten onderuit schoffelen.

Dan kan je zeggen dat ik er niets aan toe voeg, dat klopt, maar dat hoeft ook niet; het punt is al door anderen gemaakt.
Het is niet aan mij om de stelling te aan te vallen dat wilders de vrijheid van meningsuiting wil beperken. Jullie zullen moeten aantonen dat hij dat ook doet, immers wie stelt bewijst. Ik geef enkel aan dat de enige objectieve maatstaaf voor vrijheid van meningsuiting (art 7 grondwet) niet overtreden wordt. Ik heb geen nieuwe argumenten van jullie kant gezien, dus wilders beperkt de vrijheid van meningsuiting niet.
Oud 29-09-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
ze zijn opgespoord door zwijnen
Oud 29-09-2010, 10:30
Verwijderd
Het halve forum is zoooo lyrisch over die truffelkruidnoten en laatst probeerde ik ze, maar toen waren mijn verwachtingen zo hoog dat ze nogal tegenvielen!
De karamelpepernoten van Bolletje zijn trouwens ook/wel goed te doen
Oud 29-09-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Het halve forum is zoooo lyrisch over die truffelkruidnoten en laatst probeerde ik ze, maar toen waren mijn verwachtingen zo hoog dat ze nogal tegenvielen!
Ja, het is misschien beter wanneer je ze onverwachts probeert, maar ik moet zeggen, het is lekkerder dan 'gewone' kruidnoten
Oud 29-09-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik eet die truffelkruidnoten per stuk en dan sabbel ik op ze, echt nom!
Oud 29-09-2010, 10:33
Verwijderd
en daar zit dan een truffelvulling in alsin die chocoladetruffels? dan zal ik het wel niet zo lekker vinden want chocoladetruffels krijg ik niet weg.
Oud 29-09-2010, 10:35
Verwijderd
Nee het zijn gewone pepernoten met een dun laagje witte chocola er omheen en dan een laagje cacaopoeder.
Oud 29-09-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
en daar zit dan een truffelvulling in alsin die chocoladetruffels? dan zal ik het wel niet zo lekker vinden want chocoladetruffels krijg ik niet weg.
Het zijn gewone kruidnoten, met een laagje witte chocola en vervolgens zijn ze door de cacao gerold. Dus van buiten truffelig, van binnen kruidnoot
Oud 29-09-2010, 10:50
Verwijderd
klinkt vies. Chocoladepepernoten vind ik ook niet zo lekker, plus dat je na een handje van die dingen kotsmisselijk bent
Oud 29-09-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
klinkt vies. Chocoladepepernoten vind ik ook niet zo lekker, plus dat je na een handje van die dingen kotsmisselijk bent
Ik eet wel meer dan een handje van die dingen
Oud 29-09-2010, 11:10
Verwijderd
ik normaal gesproken ook hoor, maar van die dingen word ik echt altijd zo snel misselijk. met andere dingen heb ik nooit zoveel moeite er een zak van leeg te kanen
Oud 29-09-2010, 11:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is niet aan mij om de stelling te aan te vallen dat wilders de vrijheid van meningsuiting wil beperken. Jullie zullen moeten aantonen dat hij dat ook doet, immers wie stelt bewijst. Ik geef enkel aan dat de enige objectieve maatstaaf voor vrijheid van meningsuiting (art 7 grondwet) niet overtreden wordt.
Nee, je probeert aan te geven dat de Nederlandse wetgeving omtrent vrijheid van meningsuiting niet overtreden wordt. China overtreedt haar eigen wetgeving omtrent democratie ook niet.

Bovendien is het wel degelijk in strijd met artikel zeven om minaretten te willen verbieden, want je verbied daarmee een uiting van gevoelens en gedachten. Minaretten zijn echt niet alleen maar bedoeld als mooie torentjes; ze betekenen iets. Je kunt een bouwwerk natuurlijk verbieden omdat het gevaarlijk of storend is, maar Wilders wil die dingen verbieden omdat hij het niet eens is met de boodschap die ze uitdragen.
Oud 29-09-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
mag je knettersnoep tijdens zwangerschap

Ik ben daar zo verslaafd aan. Aan chocola met knettersnoepjes (van die snoepjes die knetteren in je mond) nou vroeg ik me af of dit niet schadelijk is voor de baby///

Ik dacht nog zo zielig voor t kleintje als het straks knettert in zn buikje.
Oud 29-09-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-09-2010, 11:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Nee, je probeert aan te geven dat de Nederlandse wetgeving omtrent vrijheid van meningsuiting niet overtreden wordt. China overtreedt haar eigen wetgeving omtrent democratie ook niet.

Bovendien is het wel degelijk in strijd met artikel zeven om minaretten te willen verbieden, want je verbied daarmee een uiting van gevoelens en gedachten. Minaretten zijn echt niet alleen maar bedoeld als mooie torentjes; ze betekenen iets. Je kunt een bouwwerk natuurlijk verbieden omdat het gevaarlijk of storend is, maar Wilders wil die dingen verbieden omdat hij het niet eens is met de boodschap die ze uitdragen.
Ik heb de moed alweer op gegeven, het heeft geen zin iemand die zo vastgeroest zit in zijn eigen gelijk proberen te overtuigen van het feit dat dat niet zo is.
Oud 29-09-2010, 11:37
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:

waar haal je die vandaan?
Oud 29-09-2010, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef:
Ja volgens mij leven we inderdaad in Nederland of Europa ook goed.
Citaat:

Heb je ook maar 1 uitspraak van een (desnoods Europese) rechter die stelt dat een minaret of een ander soortgelijk bouwwerk onder de vrijheid van meningsuiting valt? Het verbieden van een minaret is in strijd met artikel 1 van de grondwet, maar niet met artikel 7. Een minaret is hoogstens een middel om iets te uiten, maar het is geen uiting opzich.
Bovendien wil Wilders het verbieden omdat hij de islamisering gevaarlijk vindt en een minaret bijdraagt aan verdere islamisering. In zijn ogen is het dus wel degelijk een gevaar.
Oud 29-09-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
hahaha jezus
Oud 29-09-2010, 11:51
Verwijderd
@ LL & Uice: Oh damn ga eerst eens staatsrecht volgen voor jullie het over de uitleg van de grondwet e.d. hebben, pe-lease. Beiden hebben jullie op een aantal punten een klein beetje gelijk, maar grotendeel niet en over het algemeen is het vooral mening wat jullie verkondigen en heeft het niks te maken met het positieve recht. En nee, ik ga niet uitleggen hoe het dan zit, dat is me te vermoeiend, maar ik moest dit wel even kwijt.
Oud 29-09-2010, 11:59
Lorelei
Lorelei is offline
*knuffels voor medeia*
Oud 29-09-2010, 12:04
Verwijderd
Wtf ik kan vanaf mn pc niet meer op het saaitopic. Als ik wil reageren moet ik gewoon dw hele tijd inloggen
Oud 29-09-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nog steeds het probleem niet.
Er is ook geen probleem.

Goeiesmorgens deze morgen! Ik heb vrij gekregen vandaag
Oud 29-09-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Wtf ik kan vanaf mn pc niet meer op het saaitopic. Als ik wil reageren moet ik gewoon dw hele tijd inloggen
Jon vond de discussie vervelend worden?
Oud 29-09-2010, 12:22
Verwijderd
De kamer naast me op het werk heeft rob de nijs opstaan en ze zingen dat ook hard mee
Oud 29-09-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
*knuffels voor medeia*
Dankje.
Oud 29-09-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Jon vond de discussie vervelend worden?
Ik zie nu ook geen nieuwe reacties meer! Alleen dat er gereageerd is, maar als ik hem dan open zie ik de posts niet
Oud 29-09-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
@ LL & Uice: Oh damn ga eerst eens staatsrecht volgen voor jullie het over de uitleg van de grondwet e.d. hebben, pe-lease. Beiden hebben jullie op een aantal punten een klein beetje gelijk, maar grotendeel niet en over het algemeen is het vooral mening wat jullie verkondigen en heeft het niks te maken met het positieve recht. En nee, ik ga niet uitleggen hoe het dan zit, dat is me te vermoeiend, maar ik moest dit wel even kwijt.
Ja maar nu wil ik het weten hoor!
Oud 29-09-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zie nu ook geen nieuwe reacties meer! Alleen dat er gereageerd is, maar als ik hem dan open zie ik de posts niet
volgens mij had nona net hetzelfde probleem met IE, zie onzin.

edit : hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815764
Oud 29-09-2010, 12:36
Verwijderd
hoi ik heb mijn lichaam opgemeten
Oud 29-09-2010, 12:37
Verwijderd
Citaat:
hoi ik heb mijn lichaam opgemeten
En hoe lang is je penis? Vergeet niet om er op Seksualiteit een topic over te maken!
Oud 29-09-2010, 12:40
Verwijderd
Pretstudiemensen, wat is een verzamelinkomen?
Oud 29-09-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
En hoe lang is je penis? Vergeet niet om er op Seksualiteit een topic over te maken!
11cm in den slappe toestand!
Oud 29-09-2010, 12:45
Verwijderd

Voor 3D

De bilflappenproductie
Oud 29-09-2010, 12:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pretstudiemensen, wat is een verzamelinkomen?
Antwoord Verzamelinkomen:
In de Wet IB 2001 is er geen sprake meer van een belastbaar inkomen, maar van drie afzonderlijke, van elkaar gescheiden, belastbare inkomens (dat noemen we heffingsgrondslagen). Deze heffingsgrondslagen zijn het belastbaar inkomen uit werk en woning (box1), het belastbaar inkomen uit aanmerkelijk belang (box 2)) en het belastbaar inkomen uit sparen en beleggen (box 3). Het gezamenlijke bedrag van deze “soorten” inkomen in de drie boxen heet verzamelinkomen. Het verzamelinkomen is weer van belang voor de drempel van zorgkosten of de drempel van giften en het in aanmerking te nemen bedragen van bepaalde heffingskortingen.

http://www.belasting-aftrekken.nl/prive/verzamelinkomen

Zo doen mensen met een pretstudie dat
Oud 29-09-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
volgens mij had nona net hetzelfde probleem met IE, zie onzin.

edit : hier http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815764
Ja!! Dankje!
Oud 29-09-2010, 13:00
Carn
Carn is offline
oh my. er werken wel twee erg leuke dames hierlangs.
Oud 29-09-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
oh my. er werken wel twee erg leuke dames hierlangs.
Brabo!
Oud 29-09-2010, 13:15
Verwijderd
'hierlangs'

Hoi, ik moest vandaag voor een half uurtje praten met de trein heen en weer naar Culemborg en toen was er een bovenleiding kapot en was er heel veel vertraging en ben ik uiteindelijk van 9.15 tot 13.45 uur weggeweest. Maar het boeide me eigenlijk geen fuck, het zonnetje scheen en ik had verder toch niets te doen. Ik vond de klagende menigte irritanter dan de daadwerkelijke vertraging.
Oud 29-09-2010, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Brabo!
hierneffe!
Oud 29-09-2010, 13:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vond de klagende menigte irritanter dan de daadwerkelijke vertraging.
Citaat:
Mensen zijn per definitie vervelend.
Oud 29-09-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
hierneffe!
Oud 29-09-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
hierneffe!
Dat woord klinkt me gewoon nostalgisch in de oren <3
Oud 29-09-2010, 13:19
Verwijderd
Ik ga nu natuurlijk wel kijken of ik nog een beetje geld kan vangen voor de opgelopen vertraging
Oud 29-09-2010, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
ahh ik heb die ie error ook
Oud 29-09-2010, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu natuurlijk wel kijken of ik nog een beetje geld kan vangen voor de opgelopen vertraging
Ik heb ooit een keer 5 uur vertraging gehad en toen kreeg ik iets minder dan een tientje ofzo
Oud 29-09-2010, 13:26
Verwijderd
Ik heb nu een tientje aan mijn treinkaartje betaald, en ik verwacht ook niet meer dan dat terug
Oud 29-09-2010, 13:26
Verwijderd
Ik heb zometeen een gesprek bij streetwise, ben benieuwd of dit wel wat gaat worden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten