Oud 28-09-2010, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik fietste vandaag weer langs dat bord en het was nog walgelijker dan ik onthouden had.
Volgende keer je camera meenemen en een foto maken!
Oud 28-09-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zal eens zien of ik daar morgenvroeg aan denk!
Oud 29-09-2010, 06:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
<3 Wat een heerlijk ouderwetse opmerking
Oud 29-09-2010, 23:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er is zo'n reclame voor magnetronhamburgers en dan zeggen ze 'one finger-food' en dan zie je dus een man voor de tv en dan opeens schroeft zijn vinger zich los en gaat in z'n eentje een hamburger bereiden in de magnetron. Ik vind het zo'n vies gezicht, zo'n afgehakte vinger die wriemelt en beweegt en alles, getver.
Oud 30-09-2010, 08:05
Verwijderd
Ik snap echt niks van die reclame van Ben ofzo. Dan gaat zo'n jongen iets doen met zijn mobiel, ik snap echt niet wat, en daarna kijkt ineens zijn hele familie hem aan. Ik snap er echt niks van. En waarom, waarom, waarom dragen al die vrouwen binnenshuis hoofddoeken?
Oud 30-09-2010, 08:08
Verwijderd
Ik vind die reclame van Randstad (geloof iig dat dat het was) heel irritant, zeker na aan paar keer.
Oud 30-09-2010, 12:02
snoopy
snoopy is offline
Bleeegh, ik heb gisteren die reclame van Axe gezien (in de bioscoop). Wat smerig zeg, ieuws.
Oud 06-10-2010, 17:48
Verwijderd
3. Volkskrant.nl heet vanaf vandaag vk.nl

vk.nl blijft de site van de Volkskrant en brengt dagelijks kwalitatief hoogwaardig nieuws. Met de nieuwe naam wordt benadrukt dat de site haar eigen nieuwskeuzes maakt en eigen dynamiek heeft.

Los van dat dit een rare reden is (Volkskrant.nl is een logische domeinnaam, vk.nl is dat niet), doet de nieuwe naam doet me nu eerder denken aan Volkomen Kut
Oud 06-10-2010, 19:51
Mitch217
Mitch217 is offline
Wil u ook van uw goud af? Wij sturen u gratis een envelop en storten dezelfde dag het geld op uw rekening! Echt ongelooflijk irritant met een overvriendelijke meneer. En dan ook nog zo'n troela:

Postal Gold stuurde me €450,- , dat was echt fantastisch.

http://www.youtube.com/watch?v=VBzWIiMUTTo

Laatst gewijzigd op 06-10-2010 om 21:44.
Oud 06-10-2010, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Wil u ook van uw goud af? Wij sturen u gratis een envelop en storten dezelfde dag het geld op uw rekening! Echt ongelooflijk irritant met een overvriendelijke meneer. En dan ook nog zo'n troela:

Postal Gold stuurdeme €450,- , dat was echt fantastisch.

http://www.youtube.com/watch?v=VBzWIiMUTTo
Inderdaad . Postal Shit!
Oud 06-10-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
3. Volkskrant.nl heet vanaf vandaag vk.nl

vk.nl blijft de site van de Volkskrant en brengt dagelijks kwalitatief hoogwaardig nieuws. Met de nieuwe naam wordt benadrukt dat de site haar eigen nieuwskeuzes maakt en eigen dynamiek heeft.

Los van dat dit een rare reden is (Volkskrant.nl is een logische domeinnaam, vk.nl is dat niet), doet de nieuwe naam doet me nu eerder denken aan Volkomen Kut
ik heb dat ook altijd bij vk magazine denk ik altijd 'whut, volkomen kut magazine?'
Oud 07-10-2010, 21:32
Verwijderd
Die F1 voorstukjes op tv...wordt dat tegenwoordig zó slecht bekeken dat ze moeten uitwijken naar "sensationele" voorstukjes met ALLEEN MAAR crashes? Hoe vaak gebeurt dat nou bij de F1
Oud 07-10-2010, 21:51
Verwijderd
redelijk vaak!
Oud 09-10-2010, 18:06
Verwijderd
Kassa-fail:

Die reclame van Hertog Slagroomijs; een kind fantaseert dat koeien in de wei dansen en zo krijg je slagroomijs. Dan hoor je een stem zeggen: "Nou, EIGENLIJK wordt het gemaakt van verse melk en slagroom..."

Vervolgens gaat Kassa de reclame betichten van leugens, omdat koeien helemaal niet in de wei dansen. Ja hallo, die reclame beweert dat toch ook niet?!
Oud 09-10-2010, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Kassa-fail:

Die reclame van Hertog Slagroomijs; een kind fantaseert dat koeien in de wei dansen en zo krijg je slagroomijs. Dan hoor je een stem zeggen: "Nou, EIGENLIJK wordt het gemaakt van verse melk en slagroom..."

Vervolgens gaat Kassa de reclame betichten van leugens, omdat koeien helemaal niet in de wei dansen. Ja hallo, die reclame beweert dat toch ook niet?!
Dit is wel echt héél dom, ik dacht dat Kassa toch een redelijk serieus programma was.
Oud 09-10-2010, 21:05
Verwijderd
Die reclame van Activia yoghurt. "Onze buik vertelt ons alles bzzzzttgggBAAAAA" een ontzettend debiel kwijlverhaal over buiken. En dat is dan reclame voor yoghurt die je helpt met schijten.
Oud 09-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van Activia yoghurt. "Onze buik vertelt ons alles bzzzzttgggBAAAAA" een ontzettend debiel kwijlverhaal over buiken. En dat is dan reclame voor yoghurt die je helpt met schijten.
Yoghurt die je helpt met schijten is voor heel veel cabaretiers/columnisten/klagende forummers een dankbaar onderwerp van ergernis.
Oud 09-10-2010, 22:33
1208
1208 is offline
de champagne-shampoo van Andrélon die nu uit de winkel moet, omdat de naam Champagne rechten heeft
Oud 10-10-2010, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat mijn buik mij vanalles probeert te vertellen, maar dat ik duidelijk geen talenwonder ben. Buiks is voor mij te hoog gegrepen en ik zal moeten accepteren dat mijn buik en ik elkaar waarschijnlijk nooit helemaal zullen begrijpen .
Oud 10-10-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
de champagne-shampoo van Andrélon die nu uit de winkel moet, omdat de naam Champagne rechten heeft
Je hoeft niet het Cassis de Dijon arrest uit je hoofd te kennen om te weten dat je bij voorbaat al wordt aangeklaagd als je met het merk 'Champagne' gaat grappen. Iedereen met een heeeel klein beetje juridische/politieke/'europese' kennis weet dat.
Oud 10-10-2010, 20:13
Verwijderd
'Je tanden krijgen het flink voor hun kiezen!' asjkhdud
Oud 10-10-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
die stem van dat wijf ook, als ze een keer ziek is kunnen m'n zusje of ik het wel van haar overnemen, zo kunnen wij ook praten. Bij ons thuis heet dat rotstem.
Oud 10-10-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft niet het Cassis de Dijon arrest uit je hoofd te kennen om te weten dat je bij voorbaat al wordt aangeklaagd als je met het merk 'Champagne' gaat grappen. Iedereen met een heeeel klein beetje juridische/politieke/'europese' kennis weet dat.
Het past anders wel heel goed in het kader van "opeens alles durven nu je glanzend haar hebt"! Er is dus over nagedacht
Oud 11-10-2010, 07:18
Verwijderd
Citaat:
'Je tanden krijgen het flink voor hun kiezen!' asjkhdud
Waarom, waarom zie ik daar nu pas de woordgrap in?
Oud 11-10-2010, 15:33
KreZor
KreZor is offline
Er is een reclame over een luchtverfrisser... er zitten 3 vrouwen op de bank over de buitenlandse stenen op een tafeltje te hypen. Dan komt het gesprek op een luchtverfrisser die op een steen (??) lijkt:

"En waar komt deze vandaan?"
"Uit de supermarkt"

*gelach*

Nee... echt
Oud 11-10-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
die stem van dat wijf ook, als ze een keer ziek is kunnen m'n zusje of ik het wel van haar overnemen, zo kunnen wij ook praten. Bij ons thuis heet dat rotstem.
Net zo'n stem als die van de Bona-reclame, hoewel die nog ontuistaanbaarder is. Ik word er een beetje en van.
Oud 11-10-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Er is een reclame over een luchtverfrisser... er zitten 3 vrouwen op de bank over de buitenlandse stenen op een tafeltje te hypen. Dan komt het gesprek op een luchtverfrisser die op een steen (??) lijkt:

"En waar komt deze vandaan?"
"Uit de supermarkt"

*gelach*

Nee... echt
ja echt he! die is heel erg
Oud 11-10-2010, 17:15
Verwijderd
Ik word gek van die Nutella-reclame waarin een jochie slaapwandelt en dan een pot Nutella opendraait... Argh! Als dat kind z'n ogen open doet schrik ik me altijd rot van hoe creepy hij eruit ziet En de muziek vind ik ook niet bij de reclame passen.
Oud 12-10-2010, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Valt niet helemaal onder dit topic. Lees de Allerhande met een lezersactie: korting op de Thalys naar Parijs. Ik denk woohoo . "Allerhande biedt je samen met NS Hispeed de kans om die reis met een aanzienlijke korting te maken." De prijs: 35 euro voor een retourtje (2e klas). Ligt het aan mij, of is dat echt de standaardprijs als je vroeg boekt?!
Oud 12-10-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Valt niet helemaal onder dit topic. Lees de Allerhande met een lezersactie: korting op de Thalys naar Parijs. Ik denk woohoo . "Allerhande biedt je samen met NS Hispeed de kans om die reis met een aanzienlijke korting te maken." De prijs: 35 euro voor een retourtje (2e klas). Ligt het aan mij, of is dat echt de standaardprijs als je vroeg boekt?!
Dat is normaal voor een enkeltje toch?
Oud 12-10-2010, 14:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, dit is ook een enkeltje!
Oud 12-10-2010, 14:32
Rationeel
Rationeel is offline
er staat retourtje
Oud 12-10-2010, 14:49
Verwijderd
"Hoi, ik ben brandweerman en heb zojuist een felle brand meegemaakt waar een compleet gezin, 3 katten en een parkiet om het leven zijn gekomen, MAAR GELUKKIG WERKT MIJN DEO NOG!"

"Hoi daar, ik ben chirurg en heb zojuist een 24 uur durende openhart-operatie moeten uitvoeren, helaas zijn er tientallen complicaties opgetreden waardoor het 8-jarige jongetje alsnog is overleden, zelfs na langdurig reanimeren en defibrillatie. Maar boeie, want MIJN DEO RUIKT ZO LEKKER FRIS!"

Hnnng.
Oud 12-10-2010, 15:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
er staat retourtje
Zo, ik ben wel lekker bezig de laatste tijd

Voor de duidelijkheid: het is dus een ENKELTJE voor 35 euro .
Oud 12-10-2010, 15:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
"Hoi, ik ben brandweerman en heb zojuist een felle brand meegemaakt waar een compleet gezin, 3 katten en een parkiet om het leven zijn gekomen, MAAR GELUKKIG WERKT MIJN DEO NOG!"

"Hoi daar, ik ben chirurg en heb zojuist een 24 uur durende openhart-operatie moeten uitvoeren, helaas zijn er tientallen complicaties opgetreden waardoor het 8-jarige jongetje alsnog is overleden, zelfs na langdurig reanimeren en defibrillatie. Maar boeie, want MIJN DEO RUIKT ZO LEKKER FRIS!"

Hnnng.
Is dit serieus een reclame? Want dat is wel ongelooflijk fout dan
Oud 12-10-2010, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee
Oud 12-10-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Is dit serieus een reclame? Want dat is wel ongelooflijk fout dan
Nee, niet letterlijk. Ik beschrijf meer hoe stompzinnig het overkomt dat een brandweerman en chirurg zich druk zouden maken om friggin' zweetlucht, terwijl het zo in het niet valt bij wat ze doen.
Je ziet wel dat ze aan het eind van de dag superblij en opgelucht zijn omdat hun Rexona (?) het heeft volgehouden. Het "yes, weer een dag niet gezweet"-idee.
Oud 12-10-2010, 15:36
Verwijderd
Vooral bij de brandweerman slaat dat echt nergens op want 't is niet alsof je naar bloemetjes ruikt als je net uit een brandend en rokend huis komt.
Oud 12-10-2010, 15:39
Verwijderd
Nou, hij dus wel!
Oud 12-10-2010, 15:42
Verwijderd
Naar verbrande bloemetjes dan
Oud 12-10-2010, 16:43
Uice
Uice is offline
Zeker als je je deodorant meeneemt het huis in.
Oud 12-10-2010, 18:09
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee
Oh (heb geen tv, dus ik weet het serieus niet )

En jij mag niets zeggen, na de mooie taalfouten
Oud 12-10-2010, 19:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 14-10-2010, 16:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Liny's Leespakket, always prize!"

Oud 14-10-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:

Prachtig.
Oud 14-10-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:

:')
Oud 14-10-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:

Nou, ChickRock, dat is nou al de tweede keer dat ik hier kwam om iets te posten, en dat jij het dan al had gedaan!

GMTA!
Oud 15-10-2010, 09:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, ons vallen gewoon dezelfde dingen op

En verdorie, nou ben ik alweer vergeten wat gmta betekent enlighten me, please?
Oud 15-10-2010, 09:07
Verwijderd
gay minds think alike ;;d;:;;d;D
nee, great minds
Oud 15-10-2010, 09:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, pas op jij!

Overigens is het des te grappig, omdat die hele reclame verder draait om Nance en hoe zij veel woordkennis heeft (Lingo) en er vervolgens zo'n vreselijk taalfout wordt gemaakt.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten