Advertentie | |
|
![]() |
|
Wil u ook van uw goud af? Wij sturen u gratis een envelop en storten dezelfde dag het geld op uw rekening! Echt ongelooflijk irritant met een overvriendelijke meneer. En dan ook nog zo'n troela:
Postal Gold stuurde me €450,- , dat was echt fantastisch. http://www.youtube.com/watch?v=VBzWIiMUTTo Laatst gewijzigd op 06-10-2010 om 21:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kassa-fail:
Die reclame van Hertog Slagroomijs; een kind fantaseert dat koeien in de wei dansen en zo krijg je slagroomijs. Dan hoor je een stem zeggen: "Nou, EIGENLIJK wordt het gemaakt van verse melk en slagroom..." Vervolgens gaat Kassa de reclame betichten van leugens, omdat koeien helemaal niet in de wei dansen. Ja hallo, die reclame beweert dat toch ook niet?! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er is een reclame over een luchtverfrisser... er zitten 3 vrouwen op de bank over de buitenlandse stenen op een tafeltje te hypen. Dan komt het gesprek op een luchtverfrisser die op een steen (??) lijkt:
"En waar komt deze vandaan?" "Uit de supermarkt" *gelach* Nee... echt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Valt niet helemaal onder dit topic. Lees de Allerhande met een lezersactie: korting op de Thalys naar Parijs. Ik denk woohoo
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Hoi, ik ben brandweerman en heb zojuist een felle brand meegemaakt waar een compleet gezin, 3 katten en een parkiet om het leven zijn gekomen, MAAR GELUKKIG WERKT MIJN DEO NOG!"
"Hoi daar, ik ben chirurg en heb zojuist een 24 uur durende openhart-operatie moeten uitvoeren, helaas zijn er tientallen complicaties opgetreden waardoor het 8-jarige jongetje alsnog is overleden, zelfs na langdurig reanimeren en defibrillatie. Maar boeie, want MIJN DEO RUIKT ZO LEKKER FRIS!" Hnnng. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ziet wel dat ze aan het eind van de dag superblij en opgelucht zijn omdat hun Rexona (?) het heeft volgehouden. Het "yes, weer een dag niet gezweet"-idee. |
![]() |
|
He, pas op jij!
![]() Overigens is het des te grappig, omdat die hele reclame verder draait om Nance en hoe zij veel woordkennis heeft (Lingo) en er vervolgens zo'n vreselijk taalfout wordt gemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |