Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik stoor me er sowieso vaak aan als alfadocenten over bèta-onderwerpen gaan praten. Laatst nog een literatuurwetenschappendocent die stelde dat de mens volgens Darwin een 'verder geëvolueerde aap' is, en dat de kerk daar destijds een groot probleem van maakte. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder vertelde enthousiast over haar (nu ook mijn) pilatesdocente dat die ook zo veel over de werking van het menselijk lichaam vertelde tijdens de lessen, dus ik ging naar de proeflessen met een gevoel van 'als ze onzin vertelt ga ik heel hard op mijn tanden knarsen', maar ze vertelt geen onzin
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de bewering dat de kerk een probleem maakte van het idee dat mensen van andere dieren afstammen, is ook gewoon een leugen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja waarom zou je je ook schamen voor het feit dat je neukt. Honden schamen zich hoogstens als ze de koekjestrommel hebben overvallen.
Konijnen kijken vaak heel betrapt als je een kamer binnenkomt en ze doen iets wat niet de bedoeling is, maar eigenlijk kijken ze altijd zo als je binnenkomt. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|