Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ajax - Auxerre

Ruststand 2-0

Eerste goal heerlijk!

Tweede goal, niet gezien moest net op dat moment pissen
Ik ben best vaak in Auxerre geweest! Maar ik ben wel voor Ajax hoor.

Eigenlijk interesseert het me vij weinig

Citaat:
Ik screen het topic snel door. Gelukkig ben ik even afwezig bij deze discussie

damn
Jawel, vertel eens!
Advertentie
Oud 19-10-2010, 20:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dingen over bijv. determinisme, de eindigheid van het universum, chaos, etc. etc.
Oh ja, dat herken ik wel.

Ik stoor me er sowieso vaak aan als alfadocenten over bèta-onderwerpen gaan praten. Laatst nog een literatuurwetenschappendocent die stelde dat de mens volgens Darwin een 'verder geëvolueerde aap' is, en dat de kerk daar destijds een groot probleem van maakte.
Oud 19-10-2010, 20:42
Verwijderd
Lekkere goal trouwens!

Hakje de zeeuw, in de loop spelen sulejmani, assist op maat van el HAM en afgewerkt door Suarez
Verwijderd
Citaat:

Even iets heeeeeel anders; die reclame met Sven Kramer, dat ie uit zijn schaatspak scheurt. Die vriendin van hem, die hockeyster, wát een irritante stem heeft ze en wát acteert ze slèèèècht.
Ze is dan ook actrice
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat herken ik wel.

Ik stoor me er sowieso vaak aan als alfadocenten over bèta-onderwerpen gaan praten. Laatst nog een literatuurwetenschappendocent die stelde dat de mens volgens Darwin een 'verder geëvolueerde aap' is, en dat de kerk daar destijds een groot probleem van maakte.
Ook biologen noemen de gemeenschappelijke voorouder voor het gemak wel eens 'aap', zo raar is dat volgens mij helemaal niet Niet juist, natuurlijk, maar ook niet per se iets dat alleen uit de mond van onwetenden komt.
Oud 19-10-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best vaak in Auxerre geweest! Maar ik ben wel voor Ajax hoor.

Eigenlijk interesseert het me vij weinig

Jawel, vertel eens!
AJAX

Nee, dat doe ik niet. Er vloog wel een opmerking door mijn hoofd maar dat hou ik voor mij
Oud 19-10-2010, 20:45
Verwijderd
Mijn moeder vertelde enthousiast over haar (nu ook mijn) pilatesdocente dat die ook zo veel over de werking van het menselijk lichaam vertelde tijdens de lessen, dus ik ging naar de proeflessen met een gevoel van 'als ze onzin vertelt ga ik heel hard op mijn tanden knarsen', maar ze vertelt geen onzin ze personificeert alles ("dan denken die celletjes: ha!"), maar dat is ook wel logisch. En ik heb haar niet op onwaarheden kunnen betrappen
Oud 19-10-2010, 20:46
Rivka
Rivka is offline
Ik ga slapen. G'bye!
Verwijderd
Citaat:
Ze is dan ook actrice
Ze is hockeyster.

Citaat:
AJAX

Nee, dat doe ik niet. Er vloog wel een opmerking door mijn hoofd maar dat hou ik voor mij
Jaja

Na, ik ben zo benieuwd. Ik vraag het later gewoon wel nog eens
Verwijderd
Hoi schatjes!
Oud 19-10-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ze is hockeyster.
Goh echt, dat verklaart dat ze vorig jaar tot beste hockeyster ter wereld werd benoemd
Oud 19-10-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Goh echt, dat verklaart dat ze vorig jaar tot beste hockeyster ter wereld werd benoemd
Ik snapte je grapje wel.
Oud 19-10-2010, 20:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ook biologen noemen de gemeenschappelijke voorouder voor het gemak wel eens 'aap', zo raar is dat volgens mij helemaal niet
Nee, het is vooral het 'verder geëvolueerd' waar ik me aan stoor. Alsof wij verder zijn in de evolutie dan een chimpansee.
Oud 19-10-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Beste mevrouw xxx,

Donderdag de 21e ontvang ik mijn bul. Eerder begreep ik dat ik vóór de uitreiking nog informatie zou krijgen over het hoe en wat van de BIG-registratie. Ik heb hier echter nog geen informatie over gekregen. Omdat ik 1 november aan het werk ga, zou ik het wel fijn vinden om me er zo snel mogelijk in te verdiepen! Wordt deze informatie nog toegestuurd, heb ik het gemist of had ik het verkeerd begrepen?
Als ik bij u aan het verkeerde adres ben, hoor ik graag bij wie ik dan wel moet zijn.

Met vriendelijke groet,

Sarah xxx
Is dit een nette mail? Ik twijfel vooral aan de"'wordt het nog toegestuurd offeh..."-zin, klinkt dat niet geïrriteerd?
Oud 19-10-2010, 20:53
Verwijderd
Ik moet wennen aan mijn ava. Lijkt ie niet veel op die van Absinth?
Oud 19-10-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Ik moet wennen aan mijn ava. Lijkt ie niet veel op die van Absinth?
Nee toch?
Verwijderd
Hij lijkt niet te veel op die van Absinthe, maar ik associeer zo'n donkere ava ook niet direct met jou.
Verwijderd
jawel
Oud 19-10-2010, 20:55
Verwijderd
Oh ik ben net te laat voor de hele kunstgeschiedenis-discussie zie ik!
Oud 19-10-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hij lijkt niet te veel op die van Absinthe, maar ik associeer zo'n donkere ava ook niet direct met jou.
Ik moet er echt aan wennen.
Oud 19-10-2010, 20:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet ook weer eens op zoek naar een andere avatar. En daarmee bedoel ik een andere Kermit.
Oud 19-10-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Is dit een nette mail? Ik twijfel vooral aan de"'wordt het nog toegestuurd offeh..."-zin, klinkt dat niet geïrriteerd?
Klinkt prima omdat je die zin ook afsluit me 'of had ik het verkeerd begrepen'
Oud 19-10-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
maar ja... het is net als kunstgeschiedenis. Natuurlijk is het gaaf en interessant maar God weet hoe je je brood kan verdienen.
:')

In principe heeft ze wel een beetje gelijk, maar kom op, alsof ze zich verdiept heeft in de beroepsmogelijkheden.
Oud 19-10-2010, 20:58
Verwijderd
Anders geef je even in 1 minuut de wedstrijd weg
Oud 19-10-2010, 20:59
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het een prima brief, ik zou alleen het woord 'dan' uit de laatste zin verwijderen.
Oud 19-10-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is vooral het 'verder geëvolueerd' waar ik me aan stoor. Alsof wij verder zijn in de evolutie dan een chimpansee.
Mja, dat is vooral een fout doordat er 'aap' gebruikt wordt. Ik vind dat niet zo'n ramp, maar ik kan me wel voorstellen dat je je daaraan stoort
Oud 19-10-2010, 21:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mja, dat is vooral een fout doordat er 'aap' gebruikt wordt. Ik vind dat niet zo'n ramp, maar ik kan me wel voorstellen dat je je daaraan stoort
Nou ja, de rest van de les ging er ook een beetje vanuit dat de mens 'verder' in de evolutie is dan alle andere diersoorten.

En de bewering dat de kerk een probleem maakte van het idee dat mensen van andere dieren afstammen, is ook gewoon een leugen.
Oud 19-10-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Prima. Klinkt niet geirriteerd.
Oud 19-10-2010, 21:02
Uice
Uice is offline
En hij was ook van de 'dieren kennen geen schaamte', met als argumentatie 'ze neuken in het openbaar'.
Oud 19-10-2010, 21:04
Verwijderd
Nu is schaamte en schuldgevoel wel een emotie die je weinig ziet bij dieren. Maar honden zijn er dan wel weer goed in. En die neuken toch in het openbaar
Oud 19-10-2010, 21:05
Verwijderd
Citaat:
En hij was ook van de 'dieren kennen geen schaamte', met als argumentatie 'ze neuken in het openbaar'.
Kennen dieren schaamte dan, volgens jou?
Oud 19-10-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, de rest van de les ging er ook een beetje vanuit dat de mens 'verder' in de evolutie is dan alle andere diersoorten.

En de bewering dat de kerk een probleem maakte van het idee dat mensen van andere dieren afstammen, is ook gewoon een leugen.
Ik heb een keer een documentaire (titel kwijt, helaas) gezien over kinderen in de VS die thuis les kregen van hun ouders en die ouders vonden het echt afschuwelijk dat er mensen zijn die geloven dat wij afstammen van apen/beesten. Dat waren wel echt extreem gelovigen, maar die demonstreerden - met hun kerk - ook tegen de lespakketten van openbare scholen. Dus er zijn wel kerken die dat idee ('wij stammen af van apen') problematisch vinden
Miekje*
Miekje* is offline
De meeste honden schamen zich omdat ze op de stoep moeten poepen. Dat is wel heel duidelijk. Ze kijken er dan altijd zo ongelukkig bij.
Verwijderd
Dieren neuken dan ook zonder emotie, maar met als doel voortplanting.
Oud 19-10-2010, 21:07
Verwijderd
Ja waarom zou je je ook schamen voor het feit dat je neukt. Honden schamen zich hoogstens als ze de koekjestrommel hebben overvallen.

Konijnen kijken vaak heel betrapt als je een kamer binnenkomt en ze doen iets wat niet de bedoeling is, maar eigenlijk kijken ze altijd zo als je binnenkomt.
Verwijderd
Citaat:
De meeste honden schamen zich omdat ze op de stoep moeten poepen. Dat is wel heel duidelijk. Ze kijken er dan altijd zo ongelukkig bij.
Kijken ze niet ongelukkig omdat ze moeten poepen?
Verwijderd
Citaat:
Dieren neuken dan ook zonder emotie, maar met als doel voortplanting.
Rationeel
Rationeel is offline
bonobo's niet
Oud 19-10-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
bonobo's niet
Dat is dan geen dier
Verwijderd
Ik denk dat de meeste dieren geen link leggen tussen paren en baren, en dat ze gewoon neuken omdat ze loops, broeds of hoe je het ook wil noemen zijn.
Verwijderd
Waarom nou weer facepalm?
Oud 19-10-2010, 21:10
Verwijderd
Ik kijk nu geen voetbal meer, als ze nu niet winnen vind ik dat hoe dan ook onterecht.
Oud 19-10-2010, 21:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik denk dat de meeste dieren geen link leggen tussen paren en baren, en dat ze gewoon neuken omdat ze loops, broeds of hoe je het ook wil noemen zijn.
iets doen zonder link leggen noemen ze dan ook instinct
Oud 19-10-2010, 21:11
Verwijderd
Moskowicz wou toch geen interviews geven aan Nieuwsuur?
Oud 19-10-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Waarom nou weer facepalm?
Het is dubbel onzin, enerzijds hebben (sommige) dieren wel emoties, anderzijds heeft neuken bij geen enkele diersoort behalve in sommige gevallen mensen als doel voorplanting.
Oud 19-10-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
iets doen zonder link leggen noemen ze dan ook instinct
Mensen leggen die link dan wel maar ik denk toch dat als mensen paren ze dat doorgaans ook vanuit zo'n instinct doen zeker tot voor vijfitg jaar geleden.
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt 2 weken geleden al opgelost
Verwijderd
Citaat:
Dat is weer bijgelegd
Verwijderd
Citaat:
Het is dubbel onzin, enerzijds hebben (sommige) dieren wel emoties, anderzijds heeft neuken bij geen enkele diersoort behalve in sommige gevallen mensen als doel voorplanting.
Jawel hoor, eigenlijk hebben bijna alle dieren alleen seks om zich voort te planten
Oud 19-10-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt 2 weken geleden al opgelost
Citaat:
Dat is weer bijgelegd
Hoe dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten