Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik moet zeggen dat het een van de sufste vragen ooit was en dat het ook gelukkig maar een kleine vraag was op een lang tentamen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel meer van de theoretische kant, dus dat geblaat over 'waarom zouden er meer van dat soort scheldwoorden voor vrouwen zijn?' trekt me ook echt niet
![]() En wat zielig voor je opa ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn opa zag zelf ook wel in dat hij echt niet naar huis kon en mijn oma zorgde ervoor dat hij zich ook niet beter voor deed dan dat hij zich voelde (mijn opa wil nogal eens zeggen dat hij zich prima voelt, terwijl hij eigenlijk al moeite heeft met ademen als hij rustig op een stoel zit). Na 5 dagen mocht hij weer naar huis en ging het ook echt weer goed. Nu heeft hij het altijd over dat die maaltijden in het ziekenhuis zo lekker zijn en dat de juffrouwen die dat rondbrengen ook zo vriendelijk altijd een praatje maken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maaltijden in het ziekenhuis lékker. Oh wat zijn die ranzig. Jakkes dat spul wordt in de middag gemaakt en gaat dan in een kast opwarmen tot 5 uur
![]() Maar waar lag je opa dan? Mijn moeder moet er vanmiddag gewoon heen om er een beetje voor hem te zijn en hem wat eten/drinken te geven(bezuinigingen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij lag in een vrij klein ziekenhuis, geloof ik, ik ben er zelf niet geweest
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja wel goed. Nu ''vakantie'' maar volgende week tentamens en portfolio inleveren. Het is nog maar de eerste portfolio dus zoveel moet er niet in, maar er moeten wat aparte verslagen in worden geleverd. Zoals een sociale kaart en dat is ontzettend veel werk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik kan gewoon geen andere bus nemen, er gaat maar 1 in het uur. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het wel een leuke aflevering, maar beide jongens waren heel meegaand, ik hou wel van domme horken die dingen afkeuren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja het is veel leuker als ze níet openminded en aardig zijn. de afleveringen met die boerenjongens uit dorpjes met 4,7 inwoners zijn het beste.
zoals die jongen die een eersteklaskaartje had gekocht en toen de conducteur hem daarop wees van awkwardness weigerde om in de eerste klas te gaan zitten <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'huishouden is echt iets voor vrouwen, ja tenzij je een heel modern gezin hebt natuurlijk..' en hij ruilt dan met een gast uit Iran en dat noemen ze een 'donker iemand' ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|