Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil nog steeds overstappen naar een spiraal, maar een vriendinnetje van mij heeft 'm er vorige week uit moeten laten slopen omdat ie dus al 4 jaar (!!!) verkeerd zat en nu heeft ze een 'vleesboompje' in haar baarmoeder. Nu durf ik helemaal niet meer ![]() edit: ik weet niet wat een vleesboompje is, maar het klinkt als iets wat ik niet in mn baarmoeder wil. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, jakkes. ![]() Ik heb sowieso niet zoveel behoefte aan een spiraaltje, ik vind de pil prima en ik vergeet hem eigenlijk nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en een spiraal lijkt me wel chill. alleen het inbrengen brrr. ik zou me niet door gezaag over vleesbomen (huhuhuhuhu) laten tegenhouden, sann, dat is vast geen veel voorkomende bijwerking ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens heb je ook nog implanon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + een stuk minder hormonen dan de pil. Maar door dit soort verhalen is het toch weer een beetje *brr* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil dat ze implanon perfectioneren, dan ga ik daar aan
![]() Maar een spiraaltje lijkt me heel kut. Dat raden ze volgens mij ook vooral aan als je zwanger bent geweest, want dan doet het inbrengen en eruit halen nauwelijks pijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pleisterpil is trouwens ook heel fijn, vind ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik heb dus zegmaar de lichtste van de lichtste pil, omdat ik bang was dat ik heel veel zou aankomen
![]() En eigenlijk kan ik best eentje zwaarder hebben, gewoon Mycrogynon 30 ofzo, maar ik ben nu steeds te lui om daarvoor naar de huisarts te gaan + ik vergeet het steeds en dan is mijn pil weer op en kan ik geen afspraak meer maken maar moet ik gewoon naar de apotheek voor nieuwe. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: