Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2010, 15:33
Verwijderd
Ik sla nooit een stopweek over, want ik krijg aan het einde van m'n pilstrip altijd heel erg pijnlijke borsten, en dat gaat pas over als ik ongesteld word.

Fijn, bovenaan de pagina.
Advertentie
Oud 29-10-2010, 15:34
Verwijderd
Citaat:
pardon? wil je zwanger worden? of gaat dit niet over de pil. of begrijp ik dit gewoon verkeerd. [/piln00b]
Martin

Citaat:
Waarom niet, waarom wel? That's the question
Waarom wel: omdat ik eigenlijk moet overstappen op een zwaardere pil, want ik heb nu zo'n lichte dat ie eigenlijk stopweken uitstellen niet altijd accepteert, zodat ik vrolijk gewoon tóch ongesteld wordt.
Waarom niet: omdat ik geen zin heb om ongesteld te worden. Maar goed, dat heb ik volgende week ook niet, dus ik denk dat ik maar voor wél een stopweek ga.

Citaat:
mannen
Verwijderd
Citaat:
Ik sla nooit een stopweek over, want ik krijg aan het einde van m'n pilstrip altijd heel erg pijnlijke borsten, en dat gaat pas over als ik ongesteld word.

(ik lach natuurlijk om dat laatste, pijnlijke borsten wens ik niemand toe)
Verwijderd
niet ongesteld > ongesteld
dus not to stopweek
Oud 29-10-2010, 15:35
Verwijderd
Ik vind ongesteld zijn niet zo erg.

Maar krijgen jullie geen pijnlijke borsten? Ze worden ook echt nog een halve cup groter dan. GRRRR
Ben ik weer de enige die dat heeft?
Oud 29-10-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
dus not to stopweek

Behalve als je gesekst heb, dan is het altijd een fijne check
Oud 29-10-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ongesteld zijn niet zo erg.

Maar krijgen jullie geen pijnlijke borsten? Ze worden ook echt nog een halve cup groter dan. GRRRR
Ben ik weer de enige die dat heeft?
Nooit last van gehad, maar als ik te lang doorslik krijg ik wel menstruatiepijn in mn buik, zonder dat ik ongesteld wordt. Maar dat is na 2/3x doorslikken ofzo pas.
Oud 29-10-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
dus not to stopweek
Ja, maar ik kan een stopweek nooit langer dan een week uitstellen en volgende week zijn de Bierspelen en daar gaat natuurlijk gebatst worden
Oud 29-10-2010, 15:37
Verwijderd
Ik haat m'n borsten en de invloed van de pil op ze.
Oud 29-10-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik kan een stopweek nooit langer dan een week uitstellen en volgende week zijn de Bierspelen en daar gaat natuurlijk gebatst worden

Ik wil nog steeds overstappen naar een spiraal, maar een vriendinnetje van mij heeft 'm er vorige week uit moeten laten slopen omdat ie dus al 4 jaar (!!!) verkeerd zat en nu heeft ze een 'vleesboompje' in haar baarmoeder. Nu durf ik helemaal niet meer

edit: ik weet niet wat een vleesboompje is, maar het klinkt als iets wat ik niet in mn baarmoeder wil.
Verwijderd
Ik moet mezelf inhouden om niet een hele bups aan tmi-erigheid te posten.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
mannen
Ja, en ik ben ook nog eens homo, dus met al dat soort dingetjes tast ik toch een beetje in het duister aangezien ik zelfs geen vriendin kan hebben die de pil slikt.

Citaat:

hihi, volgensmij heb jij dat heel vaak!
Verwijderd
Citaat:
oh dan nu stopweek houden. sowieso is ongesteld zijn op al uw feesten en partijen te irritant.
Oud 29-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik ben ook nog eens homo, dus met al dat soort dingetjes tast ik toch een beetje in het duister aangezien ik zelfs geen vriendin kan hebben die de pil slikt.

hihi, volgensmij heb jij dat heel vaak!
Pil is 3 weken slikken, dan 1 week stoppen en in die week word je ongesteld. Dus niet zwanger
Oud 29-10-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:

Ik wil nog steeds overstappen naar een spiraal, maar een vriendinnetje van mij heeft 'm er vorige week uit moeten laten slopen omdat ie dus al 4 jaar (!!!) verkeerd zat en nu heeft ze een 'vleesboompje' in haar baarmoeder. Nu durf ik helemaal niet meer

edit: ik weet niet wat een vleesboompje is, maar het klinkt als iets wat ik niet in mn baarmoeder wil.

Oh, jakkes.
Ik heb sowieso niet zoveel behoefte aan een spiraaltje, ik vind de pil prima en ik vergeet hem eigenlijk nooit.
Oud 29-10-2010, 15:40
Verwijderd
Ze heeft dus ook 4 jaar lang semi onveilige seks gehad, hoe naar is dat
Verwijderd
Citaat:
oh dan nu stopweek houden. sowieso is ongesteld zijn op al uw feesten en partijen te irritant.
Ja, dat is zo.
Misschien had ik stiekem ook al besloten. Stopweek it is.
Maak je borst maar nat mannen.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet mezelf inhouden om niet een hele bups aan tmi-erigheid te posten.
huhu ja soms is het moeilijk kiezen tussen je hart luchten en je waardigheid behouden

en een spiraal lijkt me wel chill. alleen het inbrengen brrr. ik zou me niet door gezaag over vleesbomen (huhuhuhuhu) laten tegenhouden, sann, dat is vast geen veel voorkomende bijwerking
Verwijderd
Haaruitspoeltijd!
Oud 29-10-2010, 15:41
Verwijderd
Maar hebben jullie geen grotere borsten gekregen van de pil en alles? En dat ze pijnlijk zijn en stuff? Waarom heb ik dat verdomme dan weer?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin

Citaat:

Oke, dit is waarschijnlijk niet verstandig om hier te melden maar ik heb ooit een patiënt gehad voor een CT waarbij ze het spiraaltje ""kwijt"" waren, die bleek dus door de huisarts dusdanig te zijn ingebracht dat hij door het buikvlies was gegaan en ergens in de buikholte (dus tussen de darmen) zwierf. Nouja, uitzonderlijk geval natuurlijk, maar dat was toevallig ook de huisarts van mijn begeleider, die vond dat wat minder.

Overigens heb je ook nog implanon.
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft dus ook 4 jaar lang semi onveilige seks gehad, hoe naar is dat
Nou, zeker als je ervanuit gaat dat het allemaal veilig is.
Verwijderd
Citaat:
huhu ja soms is het moeilijk kiezen tussen je hart luchten en je waardigheid behouden
Ja precies dat. Ik ga meestal toch voor het eerste ;(
Verwijderd
Citaat:

en een spiraal lijkt me wel chill. alleen het inbrengen brrr. ik zou me niet door gezaag over vleesbomen (huhuhuhuhu) laten tegenhouden, sann, dat is vast geen veel voorkomende bijwerking
Weet ik wel Maar ik vind het inbrengen al eng, maar daar had ik me wel soort van overheen gezet. Dan maar even wat pijn en narigheid tussen je benen, daarna 5 jaar veilig, geen omkijken meer na + bijna niet meer ongesteld = WIN.

+ een stuk minder hormonen dan de pil.

Maar door dit soort verhalen is het toch weer een beetje *brr*
Oud 29-10-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Maar hebben jullie geen grotere borsten gekregen van de pil en alles? En dat ze pijnlijk zijn en stuff? Waarom heb ik dat verdomme dan weer?
heb ik nooit last van gehad nee
Oud 29-10-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ik werd verder gewoon iets steviger. Dat is ook geen pretje hoor. Liever dat mijn borsten ietsje gegroeid waren dan.
Oud 29-10-2010, 15:43
Verwijderd
implanon is toch erg twijfelachtig? die schijnt heeeel vaak fout gezet te worden en dan ben je én niet beschermd én er zwemt een mal staafje ergens door je lichaam
Verwijderd
Ik wil dat ze implanon perfectioneren, dan ga ik daar aan Lekker drie jaar geen gezeur en dat allemaal door een simpel staafje in je arm.

Maar een spiraaltje lijkt me heel kut. Dat raden ze volgens mij ook vooral aan als je zwanger bent geweest, want dan doet het inbrengen en eruit halen nauwelijks pijn.
Verwijderd
Citaat:
Weet ik wel Maar ik vind het inbrengen al eng, maar daar had ik me wel soort van overheen gezet. Dan maar even wat pijn en narigheid tussen je benen, daarna 5 jaar veilig, geen omkijken meer na + bijna niet meer ongesteld = WIN.

zitten er minder hormonen in een mirenaspiraaltje dan in de pil? of bedoel je een koperspiraal?
Oud 29-10-2010, 15:44
Verwijderd
En ze waren al zo groot. k ben ook een keer overgestapt op een lichtere pil, maar er is niks veranderd!

En als ze telkens fluctueren in grootte, hoi slap vel!

Sorry, ik moest toch even mijn hart luchten, dan maar geen borst-waardigheid.
Verwijderd
Heel kut huhuhuhu
Verwijderd
ik kreeg vooral oneindige honger van de pil, met alle gevolgen en nu ik gestopt ben is elk hongergevoel weg en daarom ben ik ook opeens weer vier kilo lichter
Oud 29-10-2010, 15:45
Verwijderd
het lijkt me best wel een bizar gevoel, als je borsten telkens van maat veranderen
Oud 29-10-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik had dat in het begin wel, dat ze pijnlijk waren vooral. En ik kwam in korte tijd 6 kilo aan die er nooit meer af is gegaan.

Pleisterpil is trouwens ook heel fijn, vind ik
Verwijderd
Nou ja, ik heb dus zegmaar de lichtste van de lichtste pil, omdat ik bang was dat ik heel veel zou aankomen
En eigenlijk kan ik best eentje zwaarder hebben, gewoon Mycrogynon 30 ofzo, maar ik ben nu steeds te lui om daarvoor naar de huisarts te gaan + ik vergeet het steeds en dan is mijn pil weer op en kan ik geen afspraak meer maken maar moet ik gewoon naar de apotheek voor nieuwe.
Verwijderd
Het stomme is dat ik nu veroordeeld ben tot de pil, want als ik ermee stop, en dus afval/m'n borsten krimpen weer, dan gaat je vel niet mee, en krijg je dus hangborsten. FIJN!!!
Verwijderd
Citaat:
het lijkt me best wel een bizar gevoel, als je borsten telkens van maat veranderen
Haha, ook geen 2 cups natuurijk, maar ik merk het wel een klein beetje.
Oud 29-10-2010, 15:47
Verwijderd
Komt dat door de pil dan? Andere anticonceptie proberen misschien?
Oud 29-10-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Heel kut huhuhuhu
Hier, ga jij ondertussen maar dit lezen, dan verveel je je niet tijdens de vrouwengesprekken. Het is een verzameling citaten van gristelijke fundamentalisten.

Citaat:
Sorry I am really not up with all this, but have you ever looked out in to space, I think they can look real far now, have you ever seen any other sun out there, I have not hear about one being found, well how in the world do thoses stars just keep on shining, how come there are even there if they have to have a Sun to exist, there are lots of stars out there with not much sun light if any or could it be that God was the first light.
Oud 29-10-2010, 15:48
Verwijderd
We zijn wel trouw aan de topictitel
Oud 29-10-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
We zijn wel trouw aan de topictitel
inderdaad

Ik heb mezelf nu wel weer verdrietig gemaakt. Ik wil ook makkelijke borsten. Die klein zijn, en niet veranderen, en geen pijn doen. En klein zijn.
Oud 29-10-2010, 15:49
Verwijderd
goed bezig!
Oud 29-10-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
inderdaad

Ik heb mezelf nu wel weer verdrietig gemaakt. Ik wil ook makkelijke borsten. Die klein zijn, en niet veranderen, en geen pijn doen. En klein zijn.
die klein zijn?

heb je zulke beste jetsers dan?
Oud 29-10-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
die klein zijn?

heb je zulke beste jetsers dan?
Oud 29-10-2010, 15:51
Verwijderd
moet je daarvan huilen?
ik wou je niet verdrietig maken...
Oud 29-10-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:

oh dammm ik wist helemaal niet dat zulke dingen konden gebeuren
Ik blijf wel aan de pil voorlopig
Verwijderd
Citaat:
moet je daarvan huilen?
ik wou je niet verdrietig maken...
Nee hoor, ik heb mezelf al verdrietig gemaakt
Verwijderd
Citaat:
nein?
Oud 29-10-2010, 15:53
Verwijderd
Ik haat het als ik de enige ben die iets heeft
Oud 29-10-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik haat het als ik de enige ben die iets heeft
maar ik heb nog steeds geen antwoord op me vraag gekregen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten