| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil nog steeds overstappen naar een spiraal, maar een vriendinnetje van mij heeft 'm er vorige week uit moeten laten slopen omdat ie dus al 4 jaar (!!!) verkeerd zat en nu heeft ze een 'vleesboompje' in haar baarmoeder. Nu durf ik helemaal niet meer ![]() edit: ik weet niet wat een vleesboompje is, maar het klinkt als iets wat ik niet in mn baarmoeder wil. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
hihi, volgensmij heb jij dat heel vaak!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oh, jakkes. ![]() Ik heb sowieso niet zoveel behoefte aan een spiraaltje, ik vind de pil prima en ik vergeet hem eigenlijk nooit. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en een spiraal lijkt me wel chill. alleen het inbrengen brrr. ik zou me niet door gezaag over vleesbomen (huhuhuhuhu) laten tegenhouden, sann, dat is vast geen veel voorkomende bijwerking
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
maar ik heb ooit een patiënt gehad voor een CT waarbij ze het spiraaltje ""kwijt"" waren, die bleek dus door de huisarts dusdanig te zijn ingebracht dat hij door het buikvlies was gegaan en ergens in de buikholte (dus tussen de darmen) zwierf. Nouja, uitzonderlijk geval natuurlijk, maar dat was toevallig ook de huisarts van mijn begeleider, die vond dat wat minder. ![]() Overigens heb je ook nog implanon.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het inbrengen al eng, maar daar had ik me wel soort van overheen gezet. Dan maar even wat pijn en narigheid tussen je benen, daarna 5 jaar veilig, geen omkijken meer na + bijna niet meer ongesteld = WIN. + een stuk minder hormonen dan de pil. Maar door dit soort verhalen is het toch weer een beetje *brr* |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil dat ze implanon perfectioneren, dan ga ik daar aan
Maar een spiraaltje lijkt me heel kut. Dat raden ze volgens mij ook vooral aan als je zwanger bent geweest, want dan doet het inbrengen en eruit halen nauwelijks pijn. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pleisterpil is trouwens ook heel fijn, vind ik
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik heb dus zegmaar de lichtste van de lichtste pil, omdat ik bang was dat ik heel veel zou aankomen
En eigenlijk kan ik best eentje zwaarder hebben, gewoon Mycrogynon 30 ofzo, maar ik ben nu steeds te lui om daarvoor naar de huisarts te gaan + ik vergeet het steeds en dan is mijn pil weer op en kan ik geen afspraak meer maken maar moet ik gewoon naar de apotheek voor nieuwe. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||