![]() |
|
Ik ben wel voor een experimentje. Spelletjes zijn wel eens leuk gebleken, en verder vind ik het ook leuk om nieuwe standjes uit te proberen, al hoeft het voor mij niet áltijd apartigheid te zijn. Aan dingen als sm en echte bondage zou ik niet beginnen, al heeft een blinddoek de slaapkamer wel eens gehaald en dat was wel amusing.
Maar ik ben toch vooral voor pret in bed en elkaar uitdagen, en dat kan op een heleboel verschillende manieren.
|
![]() |
experimenteren: ja graag! Ik heb jarenlang bambi/vanilleseks gehad en was de dominante initiatiefnemer, maar nu wil ik iets anders.
Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met domiantere mannen, en dat heeft o.a. met zich meegebracht dat ik een man trof die into vastbinbden was. Geen lullig sjaaltje om je polsen, maar echt meters touw die om mijn lijf werden gebonden. Hij wist precies wat hij deed, liet mij in mijn waarde en raakte extreem opgewonden. Ik was zelf altijd al benieuwd naar [I]japanse rope bondage[/i] en dat heb ik met hem kunnen ontdekken. Voor mij heeft het een estethische component en ook een gevoel van onderdanigheid maar tegelijkertijd bevrijding. Verder ben ik niet vies van seks op plekken buiten het bed. In een park, of ergens tegen een woonhuis of in de trein, ik voel me vrij en als ik wil vrijen is de plek geen belemmering. Ik heb ook een man getroffen die breath control wel aangenaam vond, maar alleen als ik dat vond. Daarvoor heb ik gepast. Ik houd er niet van als mijn keel wordt dichtgeknepen. Met hem heb ik wat ' ruwere' vormen van seks uitgeoefend. Ik zou graag nog willen experimenteren met rollenspel en met leer/latex en natuurlijk zou een trio me wel leuk lijken.
|
Eigenlijk vind ik het wel frappant hoeveel mensen roepen dat ze behoorlijk experimenteel zijn in bed, om dan meteen een waslijst op te noemen van dingen die ze echt niet zouden doen, en daar zitten dan dingen tussen die volgensmij niet heel extravagant zijn. Ik heb van een collega weleens gehoord dat hij zo kinky was dat hij aan *gefluisterd* orale seks deed. Denkt iedereen bij voorbaat dat hij erg experimenteel is? Is seks dat niet altijd wel?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is experimenteel heel erg persoonlijk en objectief, wat voor de een experimenteel is (voor een zeventienjarige die voor het eerst seks heeft en van standje gaat wisselen), is voor de ander al een peulenschil (het stel dat al tien jaar bij elkaar is en de seks een 'verplicht nummer' wordt). |
![]() |
|
Ik vind het altijd wel leuk om iets nieuws te proberen, al is het meestal wel op zijn initiatief. Hij heeft volgens mij een hele waslijst met dingen die hij nog altijd eens uit wil proberen en ik vind het vrijwel altijd prima, zolang ik er maar plezier aan blijf beleven. Wanneer het alleen nog maar om zijn genot zou draaien, zou dat voor mij de grens zijn. Pijn is ook prima, zolang het voor mij ook lekker blijft. Dingen als plasseks gaan me dan wel te ver, daar zie ik de opwindende factor niet van in en dat zou voor mij de rest van de seks ook verpesten.
|
Verwijderd
|
Fizzle, ik denk ook dat het experimenteren is als je het leuk vindt om nieuwe dingen uit te proberen. Op een scholierenforum (zelfs een waar de gemiddelde leeftijd 5 jaar ouder is dan de doelgroep) is het nog heel experimenteel om bijvoorbeeld rare standjes te proberen, want die heb je nog niet allemaal gehad, of om iemand met een sjaaltje aan je bed te binden. Erg extreem is dat niet, maar het is wél een experiment.
Wij zijn nog niet uitgeëxperimenteerd trouwens ![]() ![]() |
![]() |
||
Offtopic: Holy fuck wat een up. Ik dacht al, 'ik heb toch helemaal geen topics aangemaakt recent?'
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ben jij iemand die graag experimenteert in bed? : nou ja tuurlijk maak er wat spannend en leuks van.
wat voor soort dingen dan? ![]() ![]() ga je in de weer met speeltjes, of juist iets heel anders? : ik ga niet in de weer met speeltjes kom op niet nodig ![]() En, hoe zou je er tegenover staan als je partner met iets nieuws aankomt dat jou in eerste instantie niet echt geweldig lijkt, zou je het dan toch proberen, of zou je het bij voorbaat al weigeren? : ik zou het niet weigeren miss vindt ik het wel fijn j weet maar nooit. hoe bereid zijn jullie om nieuwe dingen uit te proberen in bed? ik ben altijd wel in voor iets nieuws zoals ik al zij maak er wat leuks van ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
To gay or not to gay.. xdoekoex | 14 | 26-07-2017 00:52 | |
Seksualiteit |
experimenteren sooperdooper | 45 | 25-06-2016 18:20 | |
Seksualiteit |
Seks met m'n broer belgian_boy | 57 | 01-05-2013 15:59 | |
De Kantine |
Wat doe je op een weekendavond als je niet uitgaat idiot---boy | 23 | 27-06-2011 17:10 | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie VT | 17 | 31-03-2009 11:55 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 |