Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2010, 10:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
In een poging wat bij te dragen aan een hoger niveau op Seksualiteit, eens kijken of dit een leuk topic kan worden.

Ben jij iemand die graag experimenteert in bed, of houd je het liever veilig bij het missionaris standje? Als je wel van uitproberen houdt, wat voor soort dingen dan? Ga je alle mogelijke standjes af, probeer je bdsm eens wat uit, ga je in de weer met speeltjes, of juist iets heel anders? En, hoe zou je er tegenover staan als je partner met iets nieuws aankomt dat jou in eerste instantie niet echt geweldig lijkt, zou je het dan toch proberen, of zou je het bij voorbaat al weigeren? En wat zijn jouw grenzen daarin?

Kortom, hoe bereid zijn jullie om nieuwe dingen uit te proberen in bed?

OT: Ik ben zelf best wel van nieuwe dingen uitproberen. Ik heb weinig zin om met een kamasutra elk standje uit te proberen (dat werkt in mijn ogen niet, seks hoort vanzelf te gaan) maar als we zelf iets bedenken wat ons lekker lijkt, waarom niet. Ook speeltjes lijken me wel prima, hangt er wel vanaf welke. Om nou met een zweep aan te komen... nèh. Als mijn partner met iets aan zou komen ligt het er dus ook aan hoe ik er tegenover sta. Als het me echt helemaal niks lijkt dan doe ik het dus echt niet, maar anders wil ik het waarschijnlijk best proberen.

En jullie?
Oud 13-04-2010, 11:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik heb voornamelijk vroeger wel geexperimenteerd, misschien zelfs wel een beetje té veel. Geloof niet dat het normaal is als je op je 18e al 3 trio's op je naam hebt staan. Nu heb ik die behoefte dus even niet meer zo, geef mij maar gewoon een seksleven met mn vriend, dat is even meer dan genoeg.

Verder geloof ik dat ik met m'n vriend wel op één lijn zit qua seks, hij wat dominanter, ik wat onderdaniger. Maar hij zal nooit aankomen zetten met seks met luiers om, of poep/plasseks... Ook seks waar bloed bij komt kijken zie ik niet gebeuren, ondanks onze fascinatie voor vampieren... Ook zie ik mezelf nog niet in het latex/leer/andere vorm van stoeipakje... Maar voor de rest kan ik niet iets bedenken waar ik bij voorbaat al nee tegen zou zeggen. Oke, dat is niet waar, er zijn nog duizenden dingen die nooit zullen gaan gebeuren, furrieseks bijvoorbeeld, maar goed
Oud 13-04-2010, 17:50
Verwijderd
Ik ben best wel van het nieuwe standjes uitproberen, dat sowieso. Het is niet zo dat we er een boek bijpakken om iets leuks uit te zoeken, maar meestal komt dat vanzelf. Dan zijn we bezig en is het in een keer van 'Hé, maar dit hadden we nog niiet uitgeprobeerd!' en als het een succes is, wordt het vanzelf vaker gedaan.
Als hij iets voorstelt wat mij niet zo ligt (dat zijn tot nu toe alleen maar standjes geweest), moet ik meestal een beetje wennen aan het idee en dan bekijk ik wel of ik het wel of niet iets vind. Mijn ex had wel eens de neiging om me zachtjes die kant op te dwingen, dat vond ik heel vervelend. Stel het liever gewoon voor als we het eens over seks hebben ofzo.

Verder wil ik wel graag nog wat dingen proberen. Bijvoorbeeld een lichte vorm van bondage, of een blinddoek of alleen maar doen wat de ander je opdraagt.
Maargoed, ik ben blij dat ik nu eindelijk zover ben dat ik uit mezelf zomaar nieuwe standjes uit probeer, dat ik dat vertrouwen eindelijk in mezelf en in hem heb. De voorgaande dingen zullen nog wel even op zich wachten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:16
Verwijderd
Met dit vriendje gaat het experimenteren op de een of andere manier allemaal wel ongeveer vanzelf. Wat voor dingen, pff. De standaard iets-anders-dan-normaal-dingen tot nu toe geloof ik, beetje met touw en blinddoek en ernstig gevarieerde houdingen en hoeken enzo Misschien dat het nog extremer wordt, dat kan ik nu niet voorspellen, we zien wel waar we in rollen. Maar geen dingen die echt pijn doen of gevaarlijk zijn denk ik zo, of het moet 'seks op een hoge bergtop zijn'

Ik kan me niet echt voorstellen dat 't vriendje met dingen aan komt zetten die ik echt niet zou willen proberen, dus denk dat ik wel overal voor open sta wat hij eventueel inbrengt (hij gaat toch niet komen aanzetten met poepseks of een berenpak.). Maar tot nu toe gaat dat dus redelijk vanzelf, het is niet zo dat de een iets voorstelt en we het dan maar gaan proberen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 19:41
ZitriN
ZitriN is offline
Ik weet sowieso wel heel duidelijk wat ik wel en niet wil. Standjes en dergelijke wil ik altijd wel proberen, seks op andere plekken dan in bed vind ik leuk. Vastbinden, blinddoeken etc heb ik nooit gedaan, maar zie ik nog wel gebeuren. Ik heb laatst mijn vriend een lapdance gegeven, toen voelde ik me wel even cool.
Rollenspel zou ik best doen als hij dat leuk vind. Zodra het pijn doet houdt het voor mij wel op, oh en met poep en plas en dergelijke rare dingen zie ik ook niet zitten.
Oud 13-04-2010, 21:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zolang er geen poep of moord aan te pas komt, is er vrijwel niets dat ik zou weigeren als mijn bedpartner het zou willen uitproberen. En ik calculeer hier ook de waslijst van paranoide in mee. Zo erg is het niet om je in een furriepakje te hijsen, als hij dat graag wil. En pff, in mijn navel batsen mag hij proberen, al ben ik er waarschijnlijk niet dik genoeg voor. Kom maar op.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 22:50
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Experimenteren is zeer leuk maar jammer genoeg niet altijd mogelijk als je nog niet alleen woont. Bijvoorbeeld speeltjes kun je moeilijk gewoon in je nachtkastje leggen ofzo.. Dus met speeltjes gaat het momenteel nogal moeilijk voor ons. Voor de rest zou ik niet veel weigeren denk ik. Al hou ik het eigenlijk liefst gewoon standaard, ik ben niet iemand die elke week of elke maand iets nieuws wil proberen. Af en toe is leuk, maar niet te veel dat er na 5 jaar nog iets te experimenteren valt maar blinddoeken en dirty talk enzo lijken me wel leuk!
Oud 14-04-2010, 07:30
Volk
Volk is offline
Ik sta overal voor open. Experimenteren gaat meestal vanzelf. Ik zal ook iets proberen voordat ik ja of nee zeg, ook de dingen die paranoide noemt. Behalve poep en plas. Dat vind ik niet zo fris. Een trio met een midget lijkt me heel vermakelijk daar mijn vriend bijna 2 meter is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 10:56
Pluis
Pluis is offline
Ennnn, de off-topic reacties zijn weg! Nu weer netjes ontopic verder please.
Oud 14-04-2010, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik sta overal voor open. Experimenteren gaat meestal vanzelf. Ik zal ook iets proberen voordat ik ja of nee zeg, ook de dingen die paranoide noemt. Behalve poep en plas. Dat vind ik niet zo fris. Een trio met een midget lijkt me heel vermakelijk daar mijn vriend bijna 2 meter is
haha prachtige visuals
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 14:58
Verwijderd
Ik ben altijd heel enthousiast om nieuwe standjes te proberen en zo maar de uitvoering faalt meestal zo hard dat we erom lachen en het maar op een van onze normale manieren doen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 22:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben vrij makkelijk in dat soort dingen voorstellen en bespreken, helaas zijn maar weinig vrouwen zo breed geörienteerd als ik .
Oud 15-04-2010, 21:14
Pluis
Pluis is offline
Ik ben wel voor een experimentje. Spelletjes zijn wel eens leuk gebleken, en verder vind ik het ook leuk om nieuwe standjes uit te proberen, al hoeft het voor mij niet áltijd apartigheid te zijn. Aan dingen als sm en echte bondage zou ik niet beginnen, al heeft een blinddoek de slaapkamer wel eens gehaald en dat was wel amusing.
Maar ik ben toch vooral voor pret in bed en elkaar uitdagen, en dat kan op een heleboel verschillende manieren.
Oud 17-04-2010, 22:28
Trinity
Trinity is offline
experimenteren: ja graag! Ik heb jarenlang bambi/vanilleseks gehad en was de dominante initiatiefnemer, maar nu wil ik iets anders.

Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met domiantere mannen, en dat heeft o.a. met zich meegebracht dat ik een man trof die into vastbinbden was. Geen lullig sjaaltje om je polsen, maar echt meters touw die om mijn lijf werden gebonden. Hij wist precies wat hij deed, liet mij in mijn waarde en raakte extreem opgewonden. Ik was zelf altijd al benieuwd naar [I]japanse rope bondage[/i] en dat heb ik met hem kunnen ontdekken. Voor mij heeft het een estethische component en ook een gevoel van onderdanigheid maar tegelijkertijd bevrijding.

Verder ben ik niet vies van seks op plekken buiten het bed. In een park, of ergens tegen een woonhuis of in de trein, ik voel me vrij en als ik wil vrijen is de plek geen belemmering.

Ik heb ook een man getroffen die breath control wel aangenaam vond, maar alleen als ik dat vond. Daarvoor heb ik gepast. Ik houd er niet van als mijn keel wordt dichtgeknepen. Met hem heb ik wat ' ruwere' vormen van seks uitgeoefend.

Ik zou graag nog willen experimenteren met rollenspel en met leer/latex en natuurlijk zou een trio me wel leuk lijken.
Oud 07-11-2010, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eigenlijk vind ik het wel frappant hoeveel mensen roepen dat ze behoorlijk experimenteel zijn in bed, om dan meteen een waslijst op te noemen van dingen die ze echt niet zouden doen, en daar zitten dan dingen tussen die volgensmij niet heel extravagant zijn. Ik heb van een collega weleens gehoord dat hij zo kinky was dat hij aan *gefluisterd* orale seks deed. Denkt iedereen bij voorbaat dat hij erg experimenteel is? Is seks dat niet altijd wel?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik het wel frappant hoeveel mensen roepen dat ze behoorlijk experimenteel zijn in bed, om dan meteen een waslijst op te noemen van dingen die ze echt niet zouden doen, en daar zitten dan dingen tussen die volgensmij niet heel extravagant zijn. Ik heb van een collega weleens gehoord dat hij zo kinky was dat hij aan *gefluisterd* orale seks deed. Denkt iedereen bij voorbaat dat hij erg experimenteel is? Is seks dat niet altijd wel?
Dat ligt er denk ik heel erg aan hoe je eigen seksuele instelling is. Als jij van nature vrij preuts bent, zal het voor jou experimenteler en spannender zijn om te vrijen in de open natuur dan iemand die daar niet zo moeilijk over doet en het allemaal wel best vind, als er maar gesekst wordt, om het maar even zo te zeggen.
Volgens mij is experimenteel heel erg persoonlijk en objectief, wat voor de een experimenteel is (voor een zeventienjarige die voor het eerst seks heeft en van standje gaat wisselen), is voor de ander al een peulenschil (het stel dat al tien jaar bij elkaar is en de seks een 'verplicht nummer' wordt).
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 22:41
Infidel
Infidel is offline
Ik vind het altijd wel leuk om iets nieuws te proberen, al is het meestal wel op zijn initiatief. Hij heeft volgens mij een hele waslijst met dingen die hij nog altijd eens uit wil proberen en ik vind het vrijwel altijd prima, zolang ik er maar plezier aan blijf beleven. Wanneer het alleen nog maar om zijn genot zou draaien, zou dat voor mij de grens zijn. Pijn is ook prima, zolang het voor mij ook lekker blijft. Dingen als plasseks gaan me dan wel te ver, daar zie ik de opwindende factor niet van in en dat zou voor mij de rest van de seks ook verpesten.
Oud 07-11-2010, 22:43
Verwijderd
Fizzle, ik denk ook dat het experimenteren is als je het leuk vindt om nieuwe dingen uit te proberen. Op een scholierenforum (zelfs een waar de gemiddelde leeftijd 5 jaar ouder is dan de doelgroep) is het nog heel experimenteel om bijvoorbeeld rare standjes te proberen, want die heb je nog niet allemaal gehad, of om iemand met een sjaaltje aan je bed te binden. Erg extreem is dat niet, maar het is wél een experiment.

Wij zijn nog niet uitgeëxperimenteerd trouwens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 22:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Offtopic: Holy fuck wat een up. Ik dacht al, 'ik heb toch helemaal geen topics aangemaakt recent?'

Citaat:
Dat ligt er denk ik heel erg aan hoe je eigen seksuele instelling is. Als jij van nature vrij preuts bent, zal het voor jou experimenteler en spannender zijn om te vrijen in de open natuur dan iemand die daar niet zo moeilijk over doet en het allemaal wel best vind, als er maar gesekst wordt, om het maar even zo te zeggen.
Volgens mij is experimenteel heel erg persoonlijk en objectief, wat voor de een experimenteel is (voor een zeventienjarige die voor het eerst seks heeft en van standje gaat wisselen), is voor de ander al een peulenschil (het stel dat al tien jaar bij elkaar is en de seks een 'verplicht nummer' wordt).
Hier ben ik het trouwens op zich wel mee eens. De een vindt een ander standje dan missionaris al een heel experiment, terwijl andere mensen dingen doen waar ik niet eens aan wil denken... Dat houd je denk ik toch wel. Maar het is ook wel interessant om te zien wat mensen experimenteren noemen.
Oud 07-11-2010, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dit toch maar weer een interessante discussie geworden!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best wel van het nieuwe standjes uitproberen, dat sowieso. Het is niet zo dat we er een boek bijpakken om iets leuks uit te zoeken, maar meestal komt dat vanzelf. Dan zijn we bezig en is het in een keer van 'Hé, maar dit hadden we nog niiet uitgeprobeerd!' en als het een succes is, wordt het vanzelf vaker gedaan.
Als hij iets voorstelt wat mij niet zo ligt (dat zijn tot nu toe alleen maar standjes geweest), moet ik meestal een beetje wennen aan het idee en dan bekijk ik wel of ik het wel of niet iets vind. Mijn ex had wel eens de neiging om me zachtjes die kant op te dwingen, dat vond ik heel vervelend. Stel het liever gewoon voor als we het eens over seks hebben ofzo.

Verder wil ik wel graag nog wat dingen proberen. Bijvoorbeeld een lichte vorm van bondage, of een blinddoek of alleen maar doen wat de ander je opdraagt.
Maargoed, ik ben blij dat ik nu eindelijk zover ben dat ik uit mezelf zomaar nieuwe standjes uit probeer, dat ik dat vertrouwen eindelijk in mezelf en in hem heb. De voorgaande dingen zullen nog wel even op zich wachten.
Helemaal dit.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 16:00
k@rlijn
k@rlijn is offline
Ben jij iemand die graag experimenteert in bed? : nou ja tuurlijk maak er wat spannend en leuks van.
wat voor soort dingen dan? oms maak ik er een spelletje van en andere keer proberen we weer wat anders
ga je in de weer met speeltjes, of juist iets heel anders? : ik ga niet in de weer met speeltjes kom op niet nodig
En, hoe zou je er tegenover staan als je partner met iets nieuws aankomt dat jou in eerste instantie niet echt geweldig lijkt, zou je het dan toch proberen, of zou je het bij voorbaat al weigeren? : ik zou het niet weigeren miss vindt ik het wel fijn j weet maar nooit.

hoe bereid zijn jullie om nieuwe dingen uit te proberen in bed?
ik ben altijd wel in voor iets nieuws zoals ik al zij maak er wat leuks van

Regels voor berichten