Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, meestal schat ik tentamens niet hoger in dan ze blijken te zijn. Als ik denk dat ik een 7 heb gehaald, dan heb ik vrijwel altijd een 7 of 7,5 of soms een 8. Nu dacht ik dat ik een 7,5 zou hebben en blijk ik een punt te hoog te hebben ingeschat. Dat is stom ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hanteer ongeveer de volgende indeling: 0 t/m 5,5 = bah, onvoldoende. 5,6 t/m 6,4 = ah, gehaald! 6,5 t/m 7,4 = prrrima! 7,5 t/m 7,9 = netjes! 8,0 t/m 10 = keurig! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
0 t/m 5,5 = bah, onvoldoende (dat is nog niet voorgekomen dus ik heb eigenlijk geen idee hoe ik zou reageren ![]() ![]() 5,6 - 5,9 = Kut, nu mag ik niet herkansen en heb ik wel een kutcijfer 6,0 - 6,9 = Gelukkig gehaald, maar hoe ga ik dit compenseren? 7,0 - 7,9 = Mooi zo 8,0 - 8,5 = Jeej, zo hoort het 8,6 - 10 = wtf, cool ![]() ![]()
|
Het maakt overigens wel enorm uit over welk vak het gaat.. bij statistiek was ik allang blij dat ik het gehaald had en kon het me echt geen bal schelen dat dat met een 6 was. Maar dit was juist kut omdat ik had verwacht dat ik het beter had gedaan dan een 6,5
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede slaat wat je zegt als een tang op een varken, want ik steek helemaal niet meer tijd in m'n studie dan andere mensen, ik leer het alleen de eerste keer goed waardoor ik op latere momenten bijna niets meer hoef te doen. Ik heb vorig blok een vak met een 8,5 afgesloten zonder ook maar een minuut te hebben geleerd voor de tentamens. Ik let op bij m'n vakken waardoor ik de stof van eerdere vakken kan gebruiken bij latere vakken. Als je alleen maar zesjes haalt, moet je continu weer gaan leren.
|
Verwijderd
|
En zeaauuu, tandartsbezoekje. Mijn tandarts was vroeger een punkert, en dat schijnt er wel doorheen. Vandaag zat 'ie te schelden op de bankiers, die volgens hem alleen aan geld denken, en op Unox, die volgens hem de nieuwjaarsduik verpest heeft door de traditie uit winstbejag aan zichzelf toe te eigenen. "Met die kutmutsjes enzo."
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die mentaliteit zet zich soms voort op een vervolgopleiding, wanneer deze niet zo interessant wordt gevonden. En het zegt uiteindelijk niet zo heel veel over het niveau van die mensen, want de meesten komen alsnog wel goed terecht. Kijk maar naar mij ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wetenschap denkt daar anders over! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|