Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zou ik vaker naar de Aldi moeten gaan, maar de goedkope dingen bij de AH en de producten van de Aldi liggen qua prijs niet zover uit elkaar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja, ik drink bijna alleen maar water, en soms koffie of bier. Dat scheelt ook wel behoorlijk, denk ik.
Hoewel ik soms boodschappen ga doen met dorst en dan kom ik per ongeluk thuis met te weinig eten en vijf soorten drinken. Laatst ook weer. Zit ik hier, met granaatappelsap en fucking Spa & Fruit appel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zou je bang zijn dat je zonder drinken komt te zitten? Je hebt toch gewoon water uit de kraan, mocht je heel erge dorst krijgen en niets in huis hebben aan wat je lekkerder drinken vindt? En voor noodgevallen kun je beter een paar flessen water onder je bed stoppen ofzo, dat kun je ook eeuwig bewaren dus dat is nog handiger ook.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb voor noodgevallen altijd nog een fles siroop in huis. Maar ik heb altijd dorst in lekker drinken, en niet in water. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms eet ik ook wel eens brood als avondeten, dan bespaar ik dus 1,50 per dag ofzo. Dus 4,50-7,50 is mijn 'range'. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hecht qua specerijen vooral aan zeezout. Daar heb ik mezelf per ongeluk mee verwend toen ik hier alleen nog een potje zeezout had staan en telkens vergat om normaal zout te kopen. Nu 'lust' ik normaal zout eigenlijk niet meer.
![]() En verder heb ik altijd witte en zwarte peper. En vaak ook verse knoflook en oregano en rozemarijn en dille. Dat was het wel zo'n beetje, afgezien van de incidentele basilicumplant. Ik snap niet zoveel van kruiden, geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb geen zin om uit te rekenen, maar ik hoef niet per se elke dag naar de supermarkt. Doe heel onregelmatig boodschappen. Drinken heb ik wel altijd in huis, al is het maar - naast water uit de kraan - siroop. En ik drink veel vruchtensap. En zuivel. En alcohol. En ik heb geloof ik altijd wel iets lekkers in huis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nah, vers brood hap je zo weg. Helemaal als je lekker beleg hebt. Ik doe 3 dagen met een brood, ik denk dat ik op 8 sneetjes brood per dag zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kurkuma; nootmuskaat, kardemom (poeder en peulen); 4-seizoenenpeper; kerrie; zout; kruidenzout; basilicum; oregano; dille; paprikapoeder; nootmuskaat; knoflook; een vreemd mengsel (ik geloof gedoeld voor over de mosselen) fenegriek; kaneel; gember; kruidnagel; koriander; laurier en ehhh, nogwat. Maar als ik een eigen keuken heb en een gezin (en het dus allemaal wat sneller op gaat) komt er nog wel wat bij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De kruiden die hier in de kast staan:
Zeezout en verse zwarte peper, zo'n stom zeskruidendingetje die iedereen vast wel kent, kaneel, dille, bieslook, kerriepoeder, knoflook, rozemarijn en Italiaanse kruiden. En dan heb ik nog van die zakjes met gedroogde chilipepertjes, kaneelstokjes, curryblaadjes en nootmuskaat. Maar daarvan heb ik alleen nog maar de eerste een keer gebruikt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|