| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ouders en vanavond niet naar de rest van de familie omdat de wegen zo slecht zijn, wat jammer zeg. Gelukkig is de vriendin van mijn broertje jarig dus nog steeds een excuus ok te zuipen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En rotterdam of zeeland, allebei ver. |
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben soms ook héél eigenwijs daarmee, dan zit ie vanaf het indoen eigenlijk al niet helemaal goed maar dan heb ik haast en laat ik het maar zo. Moet je, eenmaal op lokatie, alsnog in je oog gaan pulken omdat het écht écht niet meer kan. Dat is wel een beetje faal, altijd.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het regelmatig; en dan ben ik al zo goed en wel op mn werk met een tranend oog en toch weiger ik m goed te doen OOK AL WEET IK WEL DAT IE VERKEERD ZIT raaaah.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan zit je zonder lenzenvloeistof dus is het nóg kutter dan dat je thuis gewoon even de tijd had genomen. Maar inmiddels ben ik wel een expert, ik kan zonder spiegel, zonder vloeistof en met één hand een lens inkrijgen, als het moet.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik nog geen last van oogontstekingen gehad. Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zat op Wacken met een vriendin wat te klooien bij een kraampje waar ze zwepen verkochten, en toen kwamen er opeens echt van álle kanten allemaal mannen die wilden weten of ik ze toevallig wilde domineren.
![]() ![]() /random verhaal |
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Goffer. Ik moest hardop lachen en nu kijkt mijn oma raar.
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
| Advertentie |
|