Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2010, 13:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik nu hier ga opruimen, jij over een uur of 2 deze kant op komt, dan drinken we de laatste biertjes uit de koelkast en dan gooi ik je eruit als mijn vriendinnetjes er zijn. Deal?
Hmm, kan. Kachel ik daarna even langs Lennart, die woont toch in de buurt.
Oud 26-12-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Hmm, kan. Kachel ik daarna even langs Lennart, die woont toch in de buurt.
Het hoeft niet hoor
Oud 26-12-2010, 13:06
Verwijderd
Ooh zo eens ontbijten met restjes sushi
Oud 26-12-2010, 13:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het hoeft niet hoor
nee ik vind het goed hoor
Oud 26-12-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
nee ik vind het goed hoor
mooi
Oud 26-12-2010, 13:08
Carn
Carn is offline
uurtje of 16:00 dan
Oud 26-12-2010, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes, ik mag later komen met de tram!
Meer omdat mijn ma geen zin heeft om te wachten tot ik eindelijk klaar ben met douchen maar toch, niet haasten ftw
Oud 26-12-2010, 13:09
Verwijderd
Citaat:
uurtje of 16:00 dan
Prima, moet ik mijn adres nog even pm'en?
Oud 26-12-2010, 13:14
Carn
Carn is offline
ja doe dat even
Oud 26-12-2010, 13:14
Verwijderd
het heeft voor mij echt geen voordeel om met de RR naar r'dam te gaan hoor, ik moet via schiedam naar m'sluis.
Oud 26-12-2010, 13:16
Verwijderd
Citaat:
ja doe dat even
Gedaan
Oud 26-12-2010, 13:19
Carn
Carn is offline
nu weet ik waar je huis woont
Oud 26-12-2010, 13:20
Verwijderd
Dat wordt neuken Carn.
Oud 26-12-2010, 13:21
Carn
Carn is offline
ik neem vijf gespierde negers mee
Oud 26-12-2010, 13:22
Verwijderd
Oeh, joy, dan wordt het toch nog een leuke kerst

Edit:
Oud 26-12-2010, 13:25
Verwijderd
Wie wil mij mijn bed uit schoppen? Het lukt nog niet.echt
Oud 26-12-2010, 13:26
Verwijderd
Citaat:
lambal! Bed uit!
Oud 26-12-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Als ik klaar ben met die 5 negers stuur ik ze wel richting Rotterdam!
Oud 26-12-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Jezelf schoppen is inderdaad vrij lastig...
Oud 26-12-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
ik neem vijf gespierde negers mee
en wat ga jij dan doen carn?
Oud 26-12-2010, 13:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
het heeft voor mij echt geen voordeel om met de RR naar r'dam te gaan hoor, ik moet via schiedam naar m'sluis.
Hij zou via Schiedam moeten gaan.
Oud 26-12-2010, 13:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
en wat ga jij dan doen carn?
ik drink een bakkie koffie.
Oud 26-12-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
heftig
Oud 26-12-2010, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Als ik klaar ben met die 5 negers stuur ik ze wel richting Rotterdam!
Genoeg negers in rotterdam hoor! Alleen ben ik daar niet.
Bij ouders en vanavond niet naar de rest van de familie omdat de wegen zo slecht zijn, wat jammer zeg. Gelukkig is de vriendin van mijn broertje jarig dus nog steeds een excuus ok te zuipen
Oud 26-12-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Genoeg negers in rotterdam hoor! Alleen ben ik daar niet.
Bij ouders en vanavond niet naar de rest van de familie omdat de wegen zo slecht zijn, wat jammer zeg. Gelukkig is de vriendin van mijn broertje jarig dus nog steeds een excuus ok te zuipen

En rotterdam of zeeland, allebei ver.
Oud 26-12-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, jij wordt ondertussen in 5 stukken verdeeld en in het park begraven!

Oud 26-12-2010, 13:40
Verwijderd
Ik ben mijn allereerste jewtube-filmpje aan het uploaden
Oud 26-12-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Soepstengels zijn eigen ook best wel win

Wat gaan jullie doen vandaag?
Citaat:
Hoi trouwens Hebben jullie een fijne kerst?
Ik was net mijn oma ophalen en nu negeer ik haar irritantheid. Dadelijk drinken we koffie en eten we gebak en hopelijk hoef ik straks maar drie uur in de trein te zitten om thuis te komen. Saaie toestand dus, zoals ieder jaar.

Citaat:
'mijn lievelings' <3

Citaat:
zeg, lenzendragers; kennen jullie dit? Je hebt het vermoeden dat je lens verkeerd om in zit, en je bent dus al 10 minuten als een idioot aan het knipperen met je oog. In de hoop dat ie niet verkeerd om zit, maar dat de irritatie dadelijk opeens ophoud.

Volgens mij moet ik m gewoon maar even goed doen.
Ja, dan zit 'ie inderdaad waarschijnlijk verkeerd om. Of er zit een pluisje op.
Oud 26-12-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, that reminds me:

Little Phoebe en n00dles naamzoek
Oud 26-12-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:

En rotterdam of zeeland, allebei ver.
Holy fuck de zit echt aan de speed of zo op mijn telefoon
Oud 26-12-2010, 13:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dan zit 'ie inderdaad waarschijnlijk verkeerd om. Of er zit een pluisje op.
nou ja, ik wist wel dat ie verkeerd om zat maar ik hoopte op een soort kerstwonder. Beetje naief zijn mag op zn tijd.
Oud 26-12-2010, 13:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
da minde nie!
Oud 26-12-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ik wist wel dat ie verkeerd om zat maar ik hoopte op een soort kerstwonder. Beetje naief zijn mag op zn tijd.
Ik ben soms ook héél eigenwijs daarmee, dan zit ie vanaf het indoen eigenlijk al niet helemaal goed maar dan heb ik haast en laat ik het maar zo. Moet je, eenmaal op lokatie, alsnog in je oog gaan pulken omdat het écht écht niet meer kan. Dat is wel een beetje faal, altijd.
Oud 26-12-2010, 13:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben soms ook héél eigenwijs daarmee, dan zit ie vanaf het indoen eigenlijk al niet helemaal goed maar dan heb ik haast en laat ik het maar zo. Moet je, eenmaal op lokatie, alsnog in je oog gaan pulken omdat het écht écht niet meer kan. Dat is wel een beetje faal, altijd.
Dat was de aanleiding van mijn hele vraag Ik heb het regelmatig; en dan ben ik al zo goed en wel op mn werk met een tranend oog en toch weiger ik m goed te doen OOK AL WEET IK WEL DAT IE VERKEERD ZIT raaaah.
Oud 26-12-2010, 13:48
Verwijderd
Ik droeg vroeger ook lenzen, tot ik besefte dat ik ook met bril wel voldoende pussy kon regelen. Maar ik had best vaak oogontstekingen.
Oud 26-12-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Dat was de aanleiding van mijn hele vraag Ik heb het regelmatig; en dan ben ik al zo goed en wel op mn werk met een tranend oog en toch weiger ik m goed te doen OOK AL WEET IK WEL DAT IE VERKEERD ZIT raaaah.
En dan zit je zonder lenzenvloeistof dus is het nóg kutter dan dat je thuis gewoon even de tijd had genomen. Maar inmiddels ben ik wel een expert, ik kan zonder spiegel, zonder vloeistof en met één hand een lens inkrijgen, als het moet.
Verwijderd
Citaat:
Ik droeg vroeger ook lenzen, tot ik besefte dat ik ook met bril wel voldoende pussy kon regelen. Maar ik had best vaak oogontstekingen.

Gelukkig heb ik nog geen last van oogontstekingen gehad.

Citaat:
En dan zit je zonder lenzenvloeistof dus is het nóg kutter dan dat je thuis gewoon even de tijd had genomen. Maar inmiddels ben ik wel een expert, ik kan zonder spiegel, zonder vloeistof en met één hand een lens inkrijgen, als het moet.
Dat met één hand heb ik nog nooit geprobeerd maar de rest inderdaad: check
Carn
Carn is offline
Ik heb geen bril; en dat is toch wel vervelend soms.
Oud 26-12-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Brillen zijn ook leuk! Zeker bij jongens/mannen. Maar bij mezelf dan net weer niet, ik lijkt er heel streng door.
Carn
Carn is offline
Citaat:
oh same here. ik kan het zonder spiegel, vloeistof, dronken en in het donker! Lenzen indoen that is.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Brillen zijn ook leuk! Zeker bij jongens/mannen. Maar bij mezelf dan net weer niet, ik lijkt er heel streng door.
maar streng is ook leuk
Oud 26-12-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je dat gewoon combineren met wat latex.
Oud 26-12-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen bril; en dat is toch wel vervelend soms.
Huh, maar je kan toch niet voortdurend lenzen dragen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
en

Carn
Carn is offline
Citaat:
Huh, maar je kan toch niet voortdurend lenzen dragen?
ik kan dat wel.

Nou ja; ik doe ze uit als ik ga slapen natuurlijk.
Oud 26-12-2010, 13:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Hoe is't met jullie?
Oud 26-12-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik kan dat wel.

Nou ja; ik doe ze uit als ik ga slapen natuurlijk.
Oh nee, als ik dan verkouden was, werden mijn ogen meteen roder dan het menstruatiebloed van honderd menstruerende vrouwen als ik mijn lenzen droeg.
Oud 26-12-2010, 13:56
Verwijderd
Ik zat op Wacken met een vriendin wat te klooien bij een kraampje waar ze zwepen verkochten, en toen kwamen er opeens echt van álle kanten allemaal mannen die wilden weten of ik ze toevallig wilde domineren. Het was echt kansloos want kennelijk staan ze de hele dag bij die kraam te wachten tot een meisje een zweepje pakt en dan gaan ze er met z'n allen op af. Eén man leek zelfs puur voor dat doel naar het festival te zijn gekomen, want hij wist echt helemaal niks van metal af, terwijl hij beweerde jaarlijks naar Wacken te gaan. Alle bands die ik noemde waren ook steevast zijn lievelingsband.

/random verhaal
Oud 26-12-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
maar streng is ook leuk
Nah, men vindt me al vaak genoeg te bazig of te streng en als ik dan ook nog uitzie als een feeks is er al helemaal geen beginnen meer aan. Maar 's ochtends draag ik gewoon mijn bril en dan past het wel bij mijn ochtendhumeur.

Citaat:
Dat krijg je zo lastig uit, niet helemaal mijn ding.

Citaat:
oh same here. ik kan het zonder spiegel, vloeistof, dronken en in het donker! Lenzen indoen that is.
Goffer. Ik moest hardop lachen en nu kijkt mijn oma raar.
Oud 26-12-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zat op Wacken met een vriendin wat te klooien bij een kraampje waar ze zwepen verkochten, en toen kwamen er opeens echt van álle kanten allemaal mannen die wilden weten of ik ze toevallig wilde domineren. Het was echt kansloos want kennelijk staan ze de hele dag bij die kraam te wachten tot een meisje een zweepje pakt en dan gaan ze er met z'n allen op af. Eén man leek zelfs puur voor dat doel naar het festival te zijn gekomen, want hij wist echt helemaal niks van metal af, terwijl hij beweerde jaarlijks naar Wacken te gaan. Alle bands die ik noemde waren ook steevast zijn lievelingsband.

/random verhaal
Triest.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten