Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wel gaaf <3
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Papa belt net om te zeggen dat ie begin volgende week belt (
![]() Ik vraag me af hoe 'open' ie volgende week dan wil zijn, als ie dit kan vertellen met allemaal collega's erbij ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het leven is zwaar he, Sann.
![]() Muuh, ik heb net dat stomme ***tentamen 'gemaakt', maar ik wist echt 0,0, dus ik heb alleen alle vragen over geschreven (en in m'n tas gedaan), gewacht tot de presentielijst langskwam, en m'n blaadje ingeleverd met de tekst: "Sorry, feeling ill + blackout. See you next year." Ik kreeg wel een rare blik van de docent, maar ik zorgde dat ik al gauw de deur uitwas... Oh ja, en toen hoorde ik dus van een medestudent dat het vak volgend jaar helemaal niet gegeven word. Ja potverdorie, wat is dat nou?! Dan maar slijmen bij de studiecoordinatrice of ik asjeblieeeeft toch mag herkansen, want ik ben zielig en ziek en had last van 'omstandigheden'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan die man soms niet uitstaan!
Mijn leerkracht schilderen met z'n "oh hoi jongens en meisjes, ik ben de vrolijke week afsluiter!" zijn eerste woorden die meteen als glasscherven mijn ogen betasten en dan die manier van les geven! Verdomme overvrolijk doen, kerel doet net alsof hij op comedycentral zit en denkt "ow ow ik ben zo grappig!" Vervolgens alles 10.000 keer uitleggen en op allerlij verschillende manieren waardoor het 5 jaar duurt voordat je eindelijk aan het werk kan gaan. Dan morst hij perongeluk gele verf op mijn schilderij waar ik duizend aandacht aan geef dus ik zeg even dat ik dat niet vind kunnen en dat hij de volgende keer maar moet oppassen. "Ow ik vind die vlek juist wel mooi, heeft wel wat, jij moet beter opletten als ik praat" ![]() dus die kerel haalt mijn aortabloedbaan onder mn vingers vandaan maar MAAR! dit kan niet zo! Dit is niet de leerling-leerkracht relatie die ik wil hebben, ben er om te leren en niet om hem dood te martelen in gedachten dus ik ga naar hem toe, wil dit uitpraten en dan zegt hij met zijn hoofd dat ik maar volgende week met hem moet gaan praten en dit tijdens zijn lesuur en hij had alle tijd van de wereld Wat een kind! Die man kan ik toch niet serieus nemen?! |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() sowieso snap ik niet dat mensen kunnen seksen in de sauna, mijn god, dat is toch niet te doen? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|