Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2011, 15:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik moet naar een stom huisfeest
Nou, ik wilde eigenlijk ook naar het huisfeest. Of naar pann, of naar weetikveel, maar geen suffe verjaardag in Roermond iig.
Verwijderd
Citaat:
'Hij heeft het hartstikke druk' (MAW hij is gestresst, dus kort lontje ) of ik voor de vorm even een stofzuiger door het huis wilde halen. Had ik gister dus allang gedaan, omdat ik ook wel weet dat ik ruzie heb als ik geen moer uitvoer terwijl hij werkt en mijn mama ziek is
Wat ben je toch een goed kind
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik wilde eigenlijk ook naar het huisfeest. Of naar pann, of naar weetikveel, maar geen suffe verjaardag in Roermond iig.
Kun je er niet onder uit?
Oud 14-01-2011, 15:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En wat ook heul gaaf was, toen ik op de middelbare school zat was er een overzicht met pasfoto's van iedereen die daar op school zat. Inmiddels is er een nieuw gebouw en het oude gebouw staat al een aantal jaar leeg. En dat overzicht (groot posterformaat) hing daar dus nog. Toen hebben mijn broertje en zijn huisgenoten (die ook allemaal op mijn middelbare school zaten) 'm meegenomen uit het gebouw en opgehangen in de wc. Dus ik heb gister zeker een half uur naar al die mensen zitten kijken en me afgevraagd hoe het met ze zou gaan etc.
Haha, en je broertje kwam niet vragen of alles goed ging aangezien je al een half uur op het toilet zat?

Maar wel gaaf <3
Oud 14-01-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Haha, en je broertje kwam niet vragen of alles goed ging aangezien je al een half uur op het toilet zat?

Maar wel gaaf <3
Ik deed het in etappes
Oud 14-01-2011, 15:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat ben je toch een goed kind
Eng he
Oud 14-01-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ben je ziek?
sinds dinsdag
Oud 14-01-2011, 15:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kun je er niet onder uit?
Meh, ik zou eventueel nog later richting utrecht kunnen vertrekken maar dan ben ik er pas tegen twaalf of een uur ofzo
Oud 14-01-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
sinds dinsdag
"ik kan best een biertje drinken als ik m'n best doe" ziek?
Of "ik kom m'n bed niet uit en kan niet bewegen" ziek?
Oud 14-01-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik zou eventueel nog later richting utrecht kunnen vertrekken maar dan ben ik er pas tegen twaalf of een uur ofzo
Ach, het begint om 10 uur en huisfeesten zijn meestal toch pas leuk rond middernacht
Oud 14-01-2011, 15:45
Verwijderd
zo, ik ben mijn hyve aan het verwijderen
Oud 14-01-2011, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach, het begint om 10 uur en huisfeesten zijn meestal toch pas leuk rond middernacht
Meh, ik zal er nog even over twijfelen, maar dan moet er wel iemand zijn die mij in Roermond naar het station gaat brengen want het feestje is natuurlijk weer in een dorp zonder trein
Oud 14-01-2011, 15:46
Verwijderd
Ik zou het gaaf vinden als je komt
Oud 14-01-2011, 15:50
Rationeel
Rationeel is offline
ik had kapper moeten worden, ik ben verdomd goed in haren verven
Oud 14-01-2011, 15:52
Verwijderd
Papa belt net om te zeggen dat ie begin volgende week belt ( bel dan gewoon volgende week maar a la) omdat ie allemaal collega's om zich heen heeft en niet 'open' kan praten. Vervolgens: "Gaat alles goed?" "Ja prima, met jou? Heb je je vingers nog? Oud en nieuw overleefd?" "HAHAHA NOU IK HEB DE BLAREN OP M'N KONT STAAN want we gingen carbid schieten, ja nog wel een mooi verhaal, ja ik was een beeeeetje dronken, maar sann ik ga nu ophangen. Oh was je oud en nieuw leuk? Zeggeh, niet te veel zuipen dit weekend he?"

Ik vraag me af hoe 'open' ie volgende week dan wil zijn, als ie dit kan vertellen met allemaal collega's erbij
Oud 14-01-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
"ik kan best een biertje drinken als ik m'n best doe" ziek?
Of "ik kom m'n bed niet uit en kan niet bewegen" ziek?
hangt een beetje er van af hoe ik morgen wakker word ik lig sowieso zelden in mijn bed als ik ziek ben behalve als ik slaap . vooralsnog denk ik dat ik het wel overleef als ik her rustig aan doe! of ik drink die ziektekiemen gewoon dood
Oud 14-01-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
hangt een beetje er van af hoe ik morgen wakker word ik lig sowieso zelden in mijn bed als ik ziek ben behalve als ik slaap . vooralsnog denk ik dat ik het wel overleef als ik her rustig aan doe! of ik drink die ziektekiemen gewoon dood
Goed idee
Oud 14-01-2011, 15:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet naar een stom huisfeest
Oud 14-01-2011, 15:55
Verwijderd
En ik moet bier drinken met carn
Oud 14-01-2011, 15:55
Verwijderd
carn en sann gaan jullie ook wat drinken vooraf?
Oud 14-01-2011, 15:56
Verwijderd
Ik denk dat ik nog wel even langs belgie kom
Oud 14-01-2011, 15:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat ik nog wel even langs belgie kom
Oud 14-01-2011, 15:57
Verwijderd
Oud 14-01-2011, 15:59
Verwijderd
Ik kwam om 1 uur uit bed niet erg handig, morgen om half 6 op en vanavond kom ik dus nevernooit in slaap

Dus morgen to do:
- werken
- slapen
- bier drinken

wat een rotleven.
Oud 14-01-2011, 16:05
Verwijderd
awww popje toch
Oud 14-01-2011, 16:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het leven is zwaar he, Sann.

Muuh, ik heb net dat stomme ***tentamen 'gemaakt', maar ik wist echt 0,0, dus ik heb alleen alle vragen over geschreven (en in m'n tas gedaan), gewacht tot de presentielijst langskwam, en m'n blaadje ingeleverd met de tekst:
"Sorry, feeling ill + blackout. See you next year."

Ik kreeg wel een rare blik van de docent, maar ik zorgde dat ik al gauw de deur uitwas...
Oh ja, en toen hoorde ik dus van een medestudent dat het vak volgend jaar helemaal niet gegeven word. Ja potverdorie, wat is dat nou?!
Dan maar slijmen bij de studiecoordinatrice of ik asjeblieeeeft toch mag herkansen, want ik ben zielig en ziek en had last van 'omstandigheden'.
Oud 14-01-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam om 1 uur uit bed niet erg handig, morgen om half 6 op en vanavond kom ik dus nevernooit in slaap

Dus morgen to do:
- werken
- slapen
- bier drinken

wat een rotleven.
ik vergat nog:
-batsen
Oud 14-01-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Het leven is zwaar he, Sann.

Muuh, ik heb net dat stomme ***tentamen 'gemaakt', maar ik wist echt 0,0, dus ik heb alleen alle vragen over geschreven (en in m'n tas gedaan), gewacht tot de presentielijst langskwam, en m'n blaadje ingeleverd met de tekst:
"Sorry, feeling ill + blackout. See you next year."

Ik kreeg wel een rare blik van de docent, maar ik zorgde dat ik al gauw de deur uitwas...
Oh ja, en toen hoorde ik dus van een medestudent dat het vak volgend jaar helemaal niet gegeven word. Ja potverdorie, wat is dat nou?!
Dan maar slijmen bij de studiecoordinatrice of ik asjeblieeeeft toch mag herkansen, want ik ben zielig en ziek en had last van 'omstandigheden'.
wat kut, hopelijk kun je wat fixen.
Oud 14-01-2011, 16:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 'connecties' dus wie weet.
Oud 14-01-2011, 16:22
Carn
Carn is offline
woo, vrijmibotaim.
Verwijderd
'connecties'? Dat klinkt alsof je de betreffende docent regelmatig in een darkroom tegenkomt
Verwijderd
Citaat:
woo, vrijmibotaim.
enjoy!
Oud 14-01-2011, 16:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
'connecties'? Dat klinkt alsof je de betreffende docent regelmatig in een darkroom tegenkomt

Gewoon bij hem thuis hoor.

Spoiler
Oud 14-01-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:

Gewoon bij hem thuis hoor.

Spoiler
Dat zijn vaak de beste connecties die weten precies wie ze moeten hebben om met een juist getimed telefoontje iets te regelen dat eigenlijk niet kan
Oud 14-01-2011, 16:47
Verwijderd
Ik kan die man soms niet uitstaan!

Mijn leerkracht schilderen met z'n "oh hoi jongens en meisjes, ik ben de vrolijke week afsluiter!"

zijn eerste woorden die meteen als glasscherven mijn ogen betasten en dan die manier van les geven!

Verdomme overvrolijk doen, kerel doet net alsof hij op comedycentral zit en denkt "ow ow ik ben zo grappig!"

Vervolgens alles 10.000 keer uitleggen en op allerlij verschillende manieren waardoor het 5 jaar duurt voordat je eindelijk aan het werk kan gaan.

Dan morst hij perongeluk gele verf op mijn schilderij waar ik duizend aandacht aan geef dus ik zeg even dat ik dat niet vind kunnen en dat hij de volgende keer maar moet oppassen.

"Ow ik vind die vlek juist wel mooi, heeft wel wat, jij moet beter opletten als ik praat"

ROT EEN EIND OP GAST

dus die kerel haalt mijn aortabloedbaan onder mn vingers vandaan maar MAAR! dit kan niet zo!
Dit is niet de leerling-leerkracht relatie die ik wil hebben, ben er om te leren en niet om hem dood te martelen in gedachten dus ik ga naar hem toe, wil dit uitpraten en dan zegt hij met zijn hoofd dat ik maar volgende week met hem moet gaan praten en dit tijdens zijn lesuur en hij had alle tijd van de wereld

Wat een kind! Die man kan ik toch niet serieus nemen?!
Oud 14-01-2011, 16:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou het gaaf vinden als je komt
Ik ook! Ik beslis het morgen wel

Moet ik wel even uitvinden hoe het met nachtnet enzo zit morgen
Oud 14-01-2011, 16:55
Verwijderd
Wat vind jij van Jan Kooijman Martin? Qua doable-heid?
Oud 14-01-2011, 16:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Brr... Stel je voor dat je je baas of een collega of leraar zou tegenkomen in de darkroom... Ieuw
Oud 14-01-2011, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OKé, GTST terugkijk tijd
Verwijderd
Martin, ik hoorde dat jij zeer knuffelbaar bent.
Verwijderd
Citaat:
OKé, GTST terugkijk tijd
gatverdamme!
Oud 14-01-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Brr... Stel je voor dat je je baas of een collega of leraar zou tegenkomen in de darkroom... Ieuw
Ik ben op de middelbare school een x een docent tegengekomen in de sauna dat was ook vrij traumatisch.
Oud 14-01-2011, 16:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat vind jij van Jan Kooijman Martin? Qua doable-heid?
Moh, hij ziet er wel lekker uit maar niet mijn type. Hij speelde wel met veel overtuiging een homo in ONM. En ik vind het stom dat hij zijn danscarriere aan de kant zet voor zulke suffe acteerklusjes als ONM enzo.
Oud 14-01-2011, 16:59
Verwijderd
@ Sann: Jezus het lijkt me al vreselijk zonder bekenden, laat staan een leraar. Omg, ik ga nu al mijn leraren na die ik had, het is allemaal vreselijk. Vooral meneer Mulder omggg
Oud 14-01-2011, 17:01
Verwijderd
Ik zou jan sowieso doen

@stef, ach ik heb er niet zo veel problemen meer mee, maar op de middelbare school vond ik de sauna best spannend en toen ik ook nog mijn leraar economie poedeltjenaakt langs zag komen was ik er wel even klaar mee.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op de middelbare school een x een docent tegengekomen in de sauna dat was ook vrij traumatisch.
dat lijkt me kut.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin, ik hoorde dat jij zeer knuffelbaar bent.
van wie?

Citaat:
Ah brrr... Nouja, als het die knappe 24-jarige, net afgestudeerde docent Frans is dan val het nog wel mee! En in jullie soort sauna's weet je in ieder geval dat ze er niet zijn om seks te hebben.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou jan sowieso doen

@stef, ach ik heb er niet zo veel problemen meer mee, maar op de middelbare school vond ik de sauna best spannend en toen ik ook nog mijn leraar economie poedeltjenaakt langs zag komen was ik er wel even klaar mee.
Het zal jullie niet verbazen dat je mij niet zal vinden in een sauna!
Oud 14-01-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
van wie?

Ah brrr... Nouja, als het die knappe 24-jarige, net afgestudeerde docent Frans is dan val het nog wel mee! En in jullie soort sauna's weet je in ieder geval dat ze er niet zijn om seks te hebben.
"in jullie soort sauna's"

sowieso snap ik niet dat mensen kunnen seksen in de sauna, mijn god, dat is toch niet te doen?
Oud 14-01-2011, 17:02
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet vinden van Janneman. Hij doet me zoveel denken aan mijn ex, een beetje qua uiterlijk, maar ook best wel qua innerlijk. Ik weet niet of ik hem daarom irritant vind, of dat hij gewoon irritant is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten